1. leht 1-st

Maastur aasast 1932

Postitatud: L Veebr 05, 2011 11:28 pm
Postitas Landy
http://www.allsportauto.com/english/193 ... abe_or.php

Pilt
Prantslaste Citroen Scarabee d'or ehk kuldne põrnikas, mis osales 1931-32. aastal nn kollasel reisil Hiina.

Huvitav, kas see trummel ees on mehhaaniline vits?

Postitatud: L Veebr 05, 2011 11:32 pm
Postitas AsTroSS
Mingi vana Maybach oli ka lintidega

Re: Maastur aasast 1932

Postitatud: P Veebr 06, 2011 6:08 am
Postitas rommi
Landy kirjutas:http://www.allsportauto.com/english/193 ... abe_or.php
Huvitav, kas see trummel ees on mehhaaniline vits?
Uurisin huvi pärast natuke laiast internetist ja tundub, et need (eemaldatavad) tünnid seal ees on ekspeditsiooni variantidel, lisa kütusepaak! Ühel on käivitusvänt ka läbi torgatud. Citroen on tõesti ikka läbi aegade siiani ikka üks väga omapärane kompanii olnud :)

Pilt
http://www.thetankmaster.com/images/afv/PART2/CK_05.jpg

Re: Maastur aasast 1932

Postitatud: P Veebr 06, 2011 9:58 am
Postitas antik
rommi kirjutas:Uurisin huvi pärast natuke laiast internetist ja tundub, et need (eemaldatavad) tünnid seal ees on ekspeditsiooni variantidel, lisa kütusepaak!
Ei usu, et keegi hakkab suurte kivide otsa sõitma kütusepaagiga- lendab ju õhku?! Pigem oli see "karterikaitse", et roolimehhanismi kivi otsa sõites ära ei lõhuks. Ja lollide kohalike eest hoidis kah radiaatori verest puhtana.

Postitatud: P Veebr 06, 2011 11:56 am
Postitas Landy
Küsimus tekkiski sellest, et minu prantsuse keele oskus on olematu ja laias intenetis selle auto koha valdav enamus infot just eeltoodud keeles oli.

Vaatasin 5-6 erineva galerii pilte ning ei suutnud nende alusel kuidagi selle "tünni" otstarvet ära nuputada.

Tundus (mõlikde ja selle väikse foto järgi otustades), et see asi peaks ümber oma telje keerlema. seega äkki on see asi kuidagi seotud sügavates rööbastes ja pehmel pinnasel sõitmisega, et esisillga kandma/kinni ei jääks, kui lindid tagant lükkavad?
http://www.allsportauto.com/photoautre/ ... r_01_m.jpg
http://www.allsportauto.com/photoautre/ ... r_04_m.jpg

Postitatud: P Veebr 06, 2011 12:04 pm
Postitas Krooniline
Võimalik, et järskudel tõusudel annab ronimise eelise. Mõlke on ta kõvasti saanud.

Postitatud: P Veebr 06, 2011 5:48 pm
Postitas samru
Jah, selle asja eesmärk peaks olema järskudel tõusudel masina edasi liigutamine, ett ta ei sõidaks lihtsalt stangega kinni ennast. Vähemalt teise maailmasõja aegsetel jänkistani M3 halftarck'idel oli selline rull ees, et maastikuvõimekust tõsta.

Samas vaadates seda sidrunit, siis sellel rattad ju eespool kui muud väljaulatuvad osad...

Postitatud: P Veebr 06, 2011 5:50 pm
Postitas MahviaDeTyrk
samru kirjutas:Jah, selle asja eesmärk peaks olema järskudel tõusudel masina edasi liigutamine, ett ta ei sõidaks lihtsalt stangega kinni ennast. Vähemalt teise maailmasõja aegsetel jänkistani M3 halftarck'idel oli selline rull ees, et maastikuvõimekust tõsta.
Samuti osadel VW¨tel