Maastur aasast 1932

Koht, kuhu tuleks panna lingid, mille sisuks on vaid see, et vaadake, kui kena autopilt. Samuti pole keelatud panna siia linki, vaadake, kui kena tibi...

Moderaatorid: jr, Landy, boob, Moderators

Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15385
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Maastur aasast 1932

PostitusPostitas Landy » L Veebr 05, 2011 11:28 pm

http://www.allsportauto.com/english/193 ... abe_or.php

Pilt
Prantslaste Citroen Scarabee d'or ehk kuldne põrnikas, mis osales 1931-32. aastal nn kollasel reisil Hiina.

Huvitav, kas see trummel ees on mehhaaniline vits?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
AsTroSS
Fitting 44"
Postitusi: 474
Liitunud: L Mai 16, 2009 10:01 pm
Asukoht: linna lähedal maal

PostitusPostitas AsTroSS » L Veebr 05, 2011 11:32 pm

Mingi vana Maybach oli ka lintidega
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35

Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Re: Maastur aasast 1932

PostitusPostitas rommi » P Veebr 06, 2011 6:08 am

Landy kirjutas:http://www.allsportauto.com/english/1932_citroen_autochenille_scarabe_or.php
Huvitav, kas see trummel ees on mehhaaniline vits?


Uurisin huvi pärast natuke laiast internetist ja tundub, et need (eemaldatavad) tünnid seal ees on ekspeditsiooni variantidel, lisa kütusepaak! Ühel on käivitusvänt ka läbi torgatud. Citroen on tõesti ikka läbi aegade siiani ikka üks väga omapärane kompanii olnud :)

Pilt
http://www.thetankmaster.com/images/afv/PART2/CK_05.jpg
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
antik
Fitting 38"
Postitusi: 301
Liitunud: N Sept 04, 2008 3:55 pm

Re: Maastur aasast 1932

PostitusPostitas antik » P Veebr 06, 2011 9:58 am

rommi kirjutas:Uurisin huvi pärast natuke laiast internetist ja tundub, et need (eemaldatavad) tünnid seal ees on ekspeditsiooni variantidel, lisa kütusepaak!


Ei usu, et keegi hakkab suurte kivide otsa sõitma kütusepaagiga- lendab ju õhku?! Pigem oli see "karterikaitse", et roolimehhanismi kivi otsa sõites ära ei lõhuks. Ja lollide kohalike eest hoidis kah radiaatori verest puhtana.
"Computers are useless. They can only give you answers."
-- Pablo Picasso
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15385
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

PostitusPostitas Landy » P Veebr 06, 2011 11:56 am

Küsimus tekkiski sellest, et minu prantsuse keele oskus on olematu ja laias intenetis selle auto koha valdav enamus infot just eeltoodud keeles oli.

Vaatasin 5-6 erineva galerii pilte ning ei suutnud nende alusel kuidagi selle "tünni" otstarvet ära nuputada.

Tundus (mõlikde ja selle väikse foto järgi otustades), et see asi peaks ümber oma telje keerlema. seega äkki on see asi kuidagi seotud sügavates rööbastes ja pehmel pinnasel sõitmisega, et esisillga kandma/kinni ei jääks, kui lindid tagant lükkavad?
http://www.allsportauto.com/photoautre/ ... r_01_m.jpg
http://www.allsportauto.com/photoautre/ ... r_04_m.jpg
Viimati muutis Landy, P Veebr 06, 2011 1:03 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
Krooniline
Rock Crawler
Postitusi: 687
Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm
Kontakt:

PostitusPostitas Krooniline » P Veebr 06, 2011 12:04 pm

Võimalik, et järskudel tõusudel annab ronimise eelise. Mõlke on ta kõvasti saanud.
Kasutaja avatar
samru
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 153
Liitunud: K Okt 06, 2010 7:40 pm
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas samru » P Veebr 06, 2011 5:48 pm

Jah, selle asja eesmärk peaks olema järskudel tõusudel masina edasi liigutamine, ett ta ei sõidaks lihtsalt stangega kinni ennast. Vähemalt teise maailmasõja aegsetel jänkistani M3 halftarck'idel oli selline rull ees, et maastikuvõimekust tõsta.

Samas vaadates seda sidrunit, siis sellel rattad ju eespool kui muud väljaulatuvad osad...
Viimati muutis samru, P Veebr 06, 2011 5:55 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4249
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

PostitusPostitas MahviaDeTyrk » P Veebr 06, 2011 5:50 pm

samru kirjutas:Jah, selle asja eesmärk peaks olema järskudel tõusudel masina edasi liigutamine, ett ta ei sõidaks lihtsalt stangega kinni ennast. Vähemalt teise maailmasõja aegsetel jänkistani M3 halftarck'idel oli selline rull ees, et maastikuvõimekust tõsta.


Samuti osadel VW¨tel
tartuoffroad.ee

Mine “Pildid”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline