Äge esirehv vennal.vai kirjutas:Iga mees veab oma hobu nagu ise tahab.
Veebist silma jäänud....
Moderaator: Moderators
Re: Veebist silma jäänud....
Raua laut!
Re: Veebist silma jäänud....
Oskab keegi öelda mis masinatega tegu, tunduvad päris võimekad.
Pilt pärit tänasest (d)elfist, artikkel kuidas rootsikaitsevägi harjutab gotlandi kaitset.
-
- Rookie
- Postitusi: 19
- Liitunud: P Nov 23, 2014 9:46 pm
Re: Veebist silma jäänud....
Lõuna Aafrikas toodetakse. RG-32 googlesse ja saad infot.
Re: Veebist silma jäänud....
kaitsmete kasutusvõimalused..
- Manused
-
- fuses.jpg (24.21 KiB) Vaadatud 5000 korda
Be Young,Have Fun,Drink Offroad.
5132620
5132620
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1127
- Liitunud: K Okt 08, 2014 8:59 pm
- Asukoht: Harjumaa/Lääne Virumaa
Re: Veebist silma jäänud....
Päris huvitav aparaat müügil:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Veebist silma jäänud....
Võiks proovida selle läbi Eesti BRC ära osta ja lasta neil regitreering ülevaatus ja muu jama ära teha. Nalja saaks;-)kkaaleste kirjutas:Päris huvitav aparaat müügil:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1127
- Liitunud: K Okt 08, 2014 8:59 pm
- Asukoht: Harjumaa/Lääne Virumaa
Re: Veebist silma jäänud....
Nalja saaks tõesti. Huvitav mille sillad sellel aparatuuril all on?Landy kirjutas:Võiks proovida selle läbi Eesti BRC ära osta ja lasta neil regitreering ülevaatus ja muu jama ära teha. Nalja saaks;-)kkaaleste kirjutas:Päris huvitav aparaat müügil:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
- RistoRR
- Rock Crawler
- Postitusi: 890
- Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
- Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
- Kontakt:
Re: Veebist silma jäänud....
Tundub, et 66-e raamil/sildadel...
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
- Roostekoll
- Fitting 38"
- Postitusi: 391
- Liitunud: K Juul 31, 2013 9:24 pm
- Asukoht: Tallinnacundimeesükskorsakov
Re: Veebist silma jäänud....
Trolle pole olemas
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Veebist silma jäänud....
http://englishrussia.com/2012/02/29/the ... -on-earth/
Vityaz-i kohta huvitavaid pilte. Ühe pildi peal väidetakse, et "väiksem" variant kaalub 2 tonni...
Terv.
Vityaz-i kohta huvitavaid pilte. Ühe pildi peal väidetakse, et "väiksem" variant kaalub 2 tonni...
Terv.
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1127
- Liitunud: K Okt 08, 2014 8:59 pm
- Asukoht: Harjumaa/Lääne Virumaa
Re: Veebist silma jäänud....
Hea variant algajalemonorobot kirjutas:
Väga kummaline "vanakooli parketimaasturi" projekt saadaval
http://www.auto24.ee/used/2027162
Re: Veebist silma jäänud....
Mul on endal üks selline, on tõesti huvitav nähtus. Bluebird/Primera 2L pritsega mootor, KingCab sidur ja kardaan, käigukast 5k ja I k natuke aeglasem kui FWD versiooni esimene, jaotuskast elektrilise lülitusega (kas 50/50 või FWD). nõrgad kohad on esimesed lansekad mis seal kus vaguniga liidetakse, lihtsalt laiali roostetavad ning üldine roostetamine nagu japsidel ikka, esiklaasi läbiv külgpragunemine reedab kas lansekad on kutud. Olen tolle pildiloleva isendi omanikuga rääkinud, ta soovis korra minu oma ära osta ja ise projekti arendata. Mul nimelt natuke luksim, elektriaknad, elektriluuk katusel, keskmine pink keskelt väljakeeratava käetoega, turvavööd on esiukse küljes mitte kere küljes nagu pildil. Odav pidada, umbes 7l/100 trassil sõites (lauppinda arvestades ok). Ruumi on sees hoolega, istmed käivad selliselt kokku et moodustub täispikk voodi. Tagasild on sõltumatu, differ on kere küljes nagu BMW'l, ventileeritav, voolik tuleb ette mootoriruumi. On olemas olnud ka 7kohaline versioon ja malaisias võib neid veel kohata kiirabina, neil on katusekõrgendus. Kuna väljatöötlus jääb aastasse 1981, siis on ta vist üks esimesi SUV klassi isendeid. Usas ja kanadas rohkem tuntud kui Nissan Stanza Wagon nime all.
Kunagi eelmisel sajandil esimest korda siin ülevaatusele läksin, sai mees kreepsu - kukkus kärkima et krt kuhu ma keskmise piilari panin
Kunagi eelmisel sajandil esimest korda siin ülevaatusele läksin, sai mees kreepsu - kukkus kärkima et krt kuhu ma keskmise piilari panin
Re: Veebist silma jäänud....
Krt. kuidas see asjadus keskelt pooleks ei läheusamosse kirjutas: Kunagi eelmisel sajandil esimest korda siin ülevaatusele läksin, sai mees kreepsu - kukkus kärkima et krt kuhu ma keskmise piilari panin
ajut
Ei lähe, sisuliselt on ta samuti nagu Jeep - body on frame. Selle "frame" ristlõiked on lihtsalt tiba väiksemad, kuid mitte oluliselt, lisaks on küljekarbid seest vahelehega ja nii 12cm kõrgused, ees mootoriruumis on topelt lansekad, üleval on siis väiksema mõõduga ning hoiavad nina kodus. Katus on muidugi ka osaline süsteemis. Diagonaalväändele ta allub küll toredalt, kui lasta ta kuhugi rippu siis ei pruugi igakord olla võimalik esiuksi avada - kuna uste lukud on all ja üleval siis kipub ülemise luku kinni võtma. Küljeluugi lukk on nagu tavalisel sõidukal, tagaratta koopa peal. Kui võrrelda FWD ja nelivedust, siis FWD on diagonaalväändele rohkem lahti, kuna seal on kaks põhimõttelist erinevust: esiteks on tagasilla vedrustus tehtud torsioonidel (nagu pesukotid kaasajal), seetõttu puuduvad keerdvedrut sisaldavad suuremad rattakoopad taga (FWD kaubaruumi läheb täpselt euroalus sisse!) ning teine asi mida näeb ka väljast - tagaluuk avaneb erinevalt, FWD puhul sirge põrandani ja avaneb koos pampriga, 4WD puhul aga on seal jäikustala nii 15 cm mõõduga ja avaneb ilma pamprita (lühem luuk). Kui võrrelda diagonaalväänet näiteks XJ'ga siis ei olegi üllatuseks eriti vahet, mõõtnud ei ole aga uksetihendite kägin on sama vali . (arvan et XJ on ka saanud rippuda omajagu, pehmeke)
Kui mõelda ajale millest ta pärineb ja tehnilisele kontseptsioonile, siis ma anna talle tõsiselt au. Idee ise on pärit Itaaliast - https://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_Megagamma aga kuna makarooni ei julenud hakata tootma sellist siis tegi seda Nissan.
Kui mõelda ajale millest ta pärineb ja tehnilisele kontseptsioonile, siis ma anna talle tõsiselt au. Idee ise on pärit Itaaliast - https://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_Megagamma aga kuna makarooni ei julenud hakata tootma sellist siis tegi seda Nissan.