Mu mersul on ka tehase eber peal. Vägisi veab kero usku ära. Spiraal tahab -15 juures vähemalt 2h taga olla, enne kui mootor mingigi temperatuuri saavutab, keroga aitab 10minutist. Ehket lähed 10 minti enne starti õue ja vajutad nuppu, jood toas kohvi lõpuni , paned jope selga ja masin on soe. Kütusekulu täisvõimsusel (5kW) 0,6 l/h, ehk sada grammi per käivitus. Ning mootor on kümne minuti pärast töösoe ja toas kõlbab täitsa elada. Miinuseks on muidugi eberi s*tt kvaliteet ja tihe remondivajadus.
Kui 0,5 kW spiraal taga on, siis saadud energia hajub lihtsalt ära. Ehk mootorikobakas õhkab selle lihtsalt atmosfääri laiali. Kunagi ühele 3.3D patrolile oli keegi veidrikust soomlane spiraale kolm tükki ploki sisse installeerinud, sel masinal oli poolest tunnist soojendamisest küll ja veel. Nu 3.3 pada on selle poolest hea, et neid spiraalikohti on päris palju.
Kui elekter muidu käes on, võiks ju spiraali öö otsa taga hoida ja oleks hää. A praeguse elektrihinna juures läheks päris korraliku kopika maksma.