Siin-seal räägitud aga ühist teeemat ei leidnud ja siia võiks koonduda nipid ja näpunäited.
Kui on vähegi võimalust valida, peaks suport asetsema rattast tagapool. Võistlusautol ei olnud see võimalik ja üldjuhul oli sõidu lõpuks mõni klots ikka "rauas". Silla modimisega sai kõik suportid paigutada rattast tahapoole ja peale kahte (lõpunisõidetud) võistlust on kõigil klotsidel 1/3 ja rohkem alles, seega on sõltuvalt sadula asukohast klotside kulu erinevus 3 kordne. Klotsid identsed. Asja füüsika selles, et esimese suportiga jääb muda suporti peale ja ketas veab seda pidevalt klotside vahele.
Ketaspidurid offroadis
Moderaatorid: jr, boob, Landy, Moderators
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Ketaspidurid offroadis
Tehtud, mõeldud.
Re: Ketaspidurid offroadis
Pigem loeb rohkem,kui sirged ja korras on kettad,kui vabalt liiguvad kõik asjad selles ahelas jne.
Teatud saviga saavad kõigil klotsid otsa
Hydraboosti meestel saavad need ka asfaldil otsa
Teatud saviga saavad kõigil klotsid otsa
Hydraboosti meestel saavad need ka asfaldil otsa
Proto
53951597
53951597