Ketaspidurid offroadis

Asjakohane info huvitavast tootest või vahendist, mida netiavarustest leidsite. Samuti aga kontaktid ja viited a'la treialile, keevitajale ja asjalikele töömeestele, kelle abi ka teistel siis lihtne leida oleks.

Moderaatorid: jr, boob, Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2858
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Ketaspidurid offroadis

Postitus Postitas totu »

Siin-seal räägitud aga ühist teeemat ei leidnud ja siia võiks koonduda nipid ja näpunäited.
Kui on vähegi võimalust valida, peaks suport asetsema rattast tagapool. Võistlusautol ei olnud see võimalik ja üldjuhul oli sõidu lõpuks mõni klots ikka "rauas". Silla modimisega sai kõik suportid paigutada rattast tahapoole ja peale kahte (lõpunisõidetud) võistlust on kõigil klotsidel 1/3 ja rohkem alles, seega on sõltuvalt sadula asukohast klotside kulu erinevus 3 kordne. Klotsid identsed. Asja füüsika selles, et esimese suportiga jääb muda suporti peale ja ketas veab seda pidevalt klotside vahele.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Ketaspidurid offroadis

Postitus Postitas Praks1 »

Pigem loeb rohkem,kui sirged ja korras on kettad,kui vabalt liiguvad kõik asjad selles ahelas jne.
Teatud saviga saavad kõigil klotsid otsa :D
Hydraboosti meestel saavad need ka asfaldil otsa :lol:
Proto
53951597
Vasta

Mine “Sisukad”