Diferentsiaal DETROIT LOCKER 10.5" 14 BOLT TRUCK

Asjakohane info huvitavast tootest või vahendist, mida netiavarustest leidsite. Samuti aga kontaktid ja viited a'la treialile, keevitajale ja asjalikele töömeestele, kelle abi ka teistel siis lihtne leida oleks.

Moderaatorid: jr, boob, Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
ando300
Mudder
Postitusi: 93
Liitunud: L Jaan 30, 2010 2:43 pm
Asukoht: Lääne-Virumaa

Diferentsiaal DETROIT LOCKER 10.5" 14 BOLT TRUCK

Postitus Postitas ando300 »

Tere.
Kas oskab keegi lahti seletada kuidas selline difri lukk töötab, ehk siis tööpõhimõte. Ise uurisin täna aga ei saanud aru millal ta vabalt veereb ja millal/mis põhjusel lukustub. Pilt lukust ka juurde: http://www.drivetrainshop.com/Detroit_L ... 225s10.htm
Elada linnas ja osta suur maastur, on sama hea kui kanda pidevalt kondoomi lootuses, et ükskord õnn naeratab.
(Jeremy Clarkson)
mart77
True Off Roader!
Postitusi: 1020
Liitunud: K Juun 14, 2006 11:19 pm

Re: Diferentsiaal DETROIT LOCKER 10.5" 14 BOLT TRUCK

Postitus Postitas mart77 »

Kasutaja avatar
ando300
Mudder
Postitusi: 93
Liitunud: L Jaan 30, 2010 2:43 pm
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Diferentsiaal DETROIT LOCKER 10.5" 14 BOLT TRUCK

Postitus Postitas ando300 »

Kuna videol puudub heli, siis küsin üle. Saan ma õigesti aru, et muidu on rattad pidevas lukustus asendis? Kui pöörangul rataste kiirused muutuvad, siis laseb lukk ennast justkui lahti. OK. Aga kui mudas istun ja ühel rattal koormus suurem kui teisel .... Mis siis sunnib sel juhul rattaid lukus hoidma? :oops: Krt, vist liiga lihtne, et aru saada.
Elada linnas ja osta suur maastur, on sama hea kui kanda pidevalt kondoomi lootuses, et ükskord õnn naeratab.
(Jeremy Clarkson)
Kasutaja avatar
mix17
Mudder
Postitusi: 80
Liitunud: E Dets 29, 2014 12:04 pm
Asukoht: Lääne rajoon

Re: Diferentsiaal DETROIT LOCKER 10.5" 14 BOLT TRUCK

Postitus Postitas mix17 »

Kui mikide keelest aru saad siis siin seletatakse väga selgelt ära töö põhimõtte. https://www.youtube.com/watch?v=kL0hPEOStGk
Naisi ja pidureid ei tohi kunagi usaldada!
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2858
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Diferentsiaal DETROIT LOCKER 10.5" 14 BOLT TRUCK

Postitus Postitas totu »

Ratas (ükskõik kumb) saab kiiremini pöörelda kui kardaanilt tulev ajam seda sunnib. Sisuliselt veereb kurvis välimine ratas vabalt, kui sisemine hakkab läbi libisema, haaratakse välimine ratas kaasa, kiiruste ühtkustumisel. Segane aga selge? Asi pöördub jõu suuna muutmisega, st. mootoriga pidurdades veereb sisemine ratas vabalt ja välimine annab jõudu kardaanile jne.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
ando300
Mudder
Postitusi: 93
Liitunud: L Jaan 30, 2010 2:43 pm
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Diferentsiaal DETROIT LOCKER 10.5" 14 BOLT TRUCK

Postitus Postitas ando300 »

mix17 kirjutas:Kui mikide keelest aru saad siis siin seletatakse väga selgelt ära töö põhimõtte. https://www.youtube.com/watch?v=kL0hPEOStGk
Selle luku tööpõhimõte siiski teine. Minu lukul on vedru pressung peal ja ehituseltki on ta teistsugune. Vaata esimest videot.
totu kirjutas:Ratas (ükskõik kumb) saab kiiremini pöörelda kui kardaanilt tulev ajam seda sunnib. Sisuliselt veereb kurvis välimine ratas vabalt, kui sisemine hakkab läbi libisema, haaratakse välimine ratas kaasa, kiiruste ühtkustumisel. Segane aga selge? Asi pöördub jõu suuna muutmisega, st. mootoriga pidurdades veereb sisemine ratas vabalt ja välimine annab jõudu kardaanile jne.
Katsun asja seedida. :) Enda arust ei ole justkui nii kõva peaga aga jah...
Elada linnas ja osta suur maastur, on sama hea kui kanda pidevalt kondoomi lootuses, et ükskord õnn naeratab.
(Jeremy Clarkson)
Kasutaja avatar
Karuonu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 179
Liitunud: T Aug 27, 2013 8:41 pm

Re: Diferentsiaal DETROIT LOCKER 10.5" 14 BOLT TRUCK

Postitus Postitas Karuonu »

ando300 kirjutas:
mix17 kirjutas:Kui mikide keelest aru saad siis siin seletatakse väga selgelt ära töö põhimõtte. https://www.youtube.com/watch?v=kL0hPEOStGk
Selle luku tööpõhimõte siiski teine. Minu lukul on vedru pressung peal ja ehituseltki on ta teistsugune. Vaata esimest videot.
Tööpõhimõte peaks sama olema aga ühe vedru asemel on mitu väikest ja need on peidus.

Tööpõhimõte peaks olema see, et rattad liiguvad alati vähemalt sama kiiresti kui differ. Kui lahtise diffriga kurvis käib üks ratas aeglasemini ja teine kiiremini kui differ siis lockright/detroit lockeriga käib üks kiiremini ja teine sama kiiresti.

Ja mudas tähendab see seda, et kui gaasi anda ja differ keerleb, keerlevad mõlemad rattad vähemalt sama kiiresti.
tel. 5107471
Väike-Maarja/Kanepi
Kasutaja avatar
RistoRR
Rock Crawler
Postitusi: 890
Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
Kontakt:

Re: Diferentsiaal DETROIT LOCKER 10.5" 14 BOLT TRUCK

Postitus Postitas RistoRR »

Lihtne ju. Ees juba kõik ära seletatud. Ratta kiirus võib olla suurem kui difri kiirus, aga vastupidi mitte. Simpel :D
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Kasutaja avatar
eerik2
Fitting 44"
Postitusi: 417
Liitunud: T Juul 21, 2015 6:15 pm
Asukoht: Allpool Emajõge
Kontakt:

Re: Diferentsiaal DETROIT LOCKER 10.5" 14 BOLT TRUCK

Postitus Postitas eerik2 »

Võtnud kohe järgmine video, seal üksipulgi seletatud:
https://www.youtube.com/watch?v=kL0hPEOStGk
F-250XLT 7,3D
kummist
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 168
Liitunud: T Mai 28, 2013 3:08 pm

Re: Diferentsiaal DETROIT LOCKER 10.5" 14 BOLT TRUCK

Postitus Postitas kummist »

Siin ka üks video: https://www.youtube.com/watch?v=ekgBnktLw8k

Sportauto kujutamisest ei maksa erutuda, detroiti toodetakse erinevatele autodele.

Ja siis veel üks video (nimeks küll no-spin, aga tegelikult sama asi): https://www.youtube.com/watch?v=KQ1yMBR7w4Q


Olen ise sellega saanud proovi teha talvel libedaga ja isu kadus. Mõjub juhitavusele väga halvasti. Talvel kurvis kiirendades juhtub imelikke asju.

Ise plaanisin soetada seda: Truetrac'i https://www.youtube.com/watch?v=lZmsY2YvVsc


Kuid paraku pole Eestis mehi kes suudaks seda garantiilisele autole paigaldada, seega loodan selle töö ühel välisreisil ära teha (välisriigi Toyota esinduse abiga, suhtlus juba üleval). Meil esindused seda ei tee, viiakse kusagile metsa kus omal-käel-õppinud Mõhk&Tölpa selle kuidagi ära teevad ja kui siis diff raginaga juppideks lendab on hiljem garantiiga jebimist (käte laiutajaid leidub rohkem kui üks!).
Kasutaja avatar
ando300
Mudder
Postitusi: 93
Liitunud: L Jaan 30, 2010 2:43 pm
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Diferentsiaal DETROIT LOCKER 10.5" 14 BOLT TRUCK

Postitus Postitas ando300 »

najatuw4646 kirjutas:Kuna videol puudub heli, siis küsin üle. Saan ma õigesti aru, et muidu on rattad pidevas lukustus asendis? Kui pöörangul rataste kiirused muutuvad, siis laseb lukk ennast justkui lahti. OK. Aga kui mudas istun ja ühel rattal koormus suurem kui teisel .... Mis siis sunnib sel juhul rattaid lukus hoidma? :oops: Krt, vist liiga lihtne, et aru saada.
gclub iphone
Kasutaja "najatuw4646" oleks võinud küsimuse viitega minu postitusele panna. Vaatasin, et justkui minu mõte/ küsimus :shock: aga avatar mitte :D Aga ok.
eerik2 kirjutas:Võtnud kohe järgmine video, seal üksipulgi seletatud:
https://www.youtube.com/watch?v=kL0hPEOStGk
Sellel videol siiski tegemist teistsuguse lukuga mis mind huvitas
kummist kirjutas:Siin ka üks video: https://www.youtube.com/watch?v=ekgBnktLw8k

Sportauto kujutamisest ei maksa erutuda, detroiti toodetakse erinevatele autodele.

Ja siis veel üks video (nimeks küll no-spin, aga tegelikult sama asi): https://www.youtube.com/watch?v=KQ1yMBR7w4Q
ja siin see õige :thumb:
Elada linnas ja osta suur maastur, on sama hea kui kanda pidevalt kondoomi lootuses, et ükskord õnn naeratab.
(Jeremy Clarkson)
Vasta

Mine “Sisukad”