Diferentsiaal DETROIT LOCKER 10.5" 14 BOLT TRUCK
Moderaatorid: jr, boob, Landy, Moderators
Diferentsiaal DETROIT LOCKER 10.5" 14 BOLT TRUCK
Tere.
Kas oskab keegi lahti seletada kuidas selline difri lukk töötab, ehk siis tööpõhimõte. Ise uurisin täna aga ei saanud aru millal ta vabalt veereb ja millal/mis põhjusel lukustub. Pilt lukust ka juurde: http://www.drivetrainshop.com/Detroit_L ... 225s10.htm
Kas oskab keegi lahti seletada kuidas selline difri lukk töötab, ehk siis tööpõhimõte. Ise uurisin täna aga ei saanud aru millal ta vabalt veereb ja millal/mis põhjusel lukustub. Pilt lukust ka juurde: http://www.drivetrainshop.com/Detroit_L ... 225s10.htm
Elada linnas ja osta suur maastur, on sama hea kui kanda pidevalt kondoomi lootuses, et ükskord õnn naeratab.
(Jeremy Clarkson)
(Jeremy Clarkson)
Re: Diferentsiaal DETROIT LOCKER 10.5" 14 BOLT TRUCK
Kuna videol puudub heli, siis küsin üle. Saan ma õigesti aru, et muidu on rattad pidevas lukustus asendis? Kui pöörangul rataste kiirused muutuvad, siis laseb lukk ennast justkui lahti. OK. Aga kui mudas istun ja ühel rattal koormus suurem kui teisel .... Mis siis sunnib sel juhul rattaid lukus hoidma? Krt, vist liiga lihtne, et aru saada.
Elada linnas ja osta suur maastur, on sama hea kui kanda pidevalt kondoomi lootuses, et ükskord õnn naeratab.
(Jeremy Clarkson)
(Jeremy Clarkson)
Re: Diferentsiaal DETROIT LOCKER 10.5" 14 BOLT TRUCK
Kui mikide keelest aru saad siis siin seletatakse väga selgelt ära töö põhimõtte. https://www.youtube.com/watch?v=kL0hPEOStGk
Naisi ja pidureid ei tohi kunagi usaldada!
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Diferentsiaal DETROIT LOCKER 10.5" 14 BOLT TRUCK
Ratas (ükskõik kumb) saab kiiremini pöörelda kui kardaanilt tulev ajam seda sunnib. Sisuliselt veereb kurvis välimine ratas vabalt, kui sisemine hakkab läbi libisema, haaratakse välimine ratas kaasa, kiiruste ühtkustumisel. Segane aga selge? Asi pöördub jõu suuna muutmisega, st. mootoriga pidurdades veereb sisemine ratas vabalt ja välimine annab jõudu kardaanile jne.
Tehtud, mõeldud.
Re: Diferentsiaal DETROIT LOCKER 10.5" 14 BOLT TRUCK
Selle luku tööpõhimõte siiski teine. Minu lukul on vedru pressung peal ja ehituseltki on ta teistsugune. Vaata esimest videot.mix17 kirjutas:Kui mikide keelest aru saad siis siin seletatakse väga selgelt ära töö põhimõtte. https://www.youtube.com/watch?v=kL0hPEOStGk
Katsun asja seedida. Enda arust ei ole justkui nii kõva peaga aga jah...totu kirjutas:Ratas (ükskõik kumb) saab kiiremini pöörelda kui kardaanilt tulev ajam seda sunnib. Sisuliselt veereb kurvis välimine ratas vabalt, kui sisemine hakkab läbi libisema, haaratakse välimine ratas kaasa, kiiruste ühtkustumisel. Segane aga selge? Asi pöördub jõu suuna muutmisega, st. mootoriga pidurdades veereb sisemine ratas vabalt ja välimine annab jõudu kardaanile jne.
Elada linnas ja osta suur maastur, on sama hea kui kanda pidevalt kondoomi lootuses, et ükskord õnn naeratab.
(Jeremy Clarkson)
(Jeremy Clarkson)
Re: Diferentsiaal DETROIT LOCKER 10.5" 14 BOLT TRUCK
Tööpõhimõte peaks sama olema aga ühe vedru asemel on mitu väikest ja need on peidus.ando300 kirjutas:Selle luku tööpõhimõte siiski teine. Minu lukul on vedru pressung peal ja ehituseltki on ta teistsugune. Vaata esimest videot.mix17 kirjutas:Kui mikide keelest aru saad siis siin seletatakse väga selgelt ära töö põhimõtte. https://www.youtube.com/watch?v=kL0hPEOStGk
Tööpõhimõte peaks olema see, et rattad liiguvad alati vähemalt sama kiiresti kui differ. Kui lahtise diffriga kurvis käib üks ratas aeglasemini ja teine kiiremini kui differ siis lockright/detroit lockeriga käib üks kiiremini ja teine sama kiiresti.
Ja mudas tähendab see seda, et kui gaasi anda ja differ keerleb, keerlevad mõlemad rattad vähemalt sama kiiresti.
tel. 5107471
Väike-Maarja/Kanepi
Väike-Maarja/Kanepi
- RistoRR
- Rock Crawler
- Postitusi: 890
- Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
- Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
- Kontakt:
Re: Diferentsiaal DETROIT LOCKER 10.5" 14 BOLT TRUCK
Lihtne ju. Ees juba kõik ära seletatud. Ratta kiirus võib olla suurem kui difri kiirus, aga vastupidi mitte. Simpel
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
- eerik2
- Fitting 44"
- Postitusi: 417
- Liitunud: T Juul 21, 2015 6:15 pm
- Asukoht: Allpool Emajõge
- Kontakt:
Re: Diferentsiaal DETROIT LOCKER 10.5" 14 BOLT TRUCK
Võtnud kohe järgmine video, seal üksipulgi seletatud:
https://www.youtube.com/watch?v=kL0hPEOStGk
https://www.youtube.com/watch?v=kL0hPEOStGk
F-250XLT 7,3D
Re: Diferentsiaal DETROIT LOCKER 10.5" 14 BOLT TRUCK
Siin ka üks video: https://www.youtube.com/watch?v=ekgBnktLw8k
Sportauto kujutamisest ei maksa erutuda, detroiti toodetakse erinevatele autodele.
Ja siis veel üks video (nimeks küll no-spin, aga tegelikult sama asi): https://www.youtube.com/watch?v=KQ1yMBR7w4Q
Olen ise sellega saanud proovi teha talvel libedaga ja isu kadus. Mõjub juhitavusele väga halvasti. Talvel kurvis kiirendades juhtub imelikke asju.
Ise plaanisin soetada seda: Truetrac'i https://www.youtube.com/watch?v=lZmsY2YvVsc
Kuid paraku pole Eestis mehi kes suudaks seda garantiilisele autole paigaldada, seega loodan selle töö ühel välisreisil ära teha (välisriigi Toyota esinduse abiga, suhtlus juba üleval). Meil esindused seda ei tee, viiakse kusagile metsa kus omal-käel-õppinud Mõhk&Tölpa selle kuidagi ära teevad ja kui siis diff raginaga juppideks lendab on hiljem garantiiga jebimist (käte laiutajaid leidub rohkem kui üks!).
Sportauto kujutamisest ei maksa erutuda, detroiti toodetakse erinevatele autodele.
Ja siis veel üks video (nimeks küll no-spin, aga tegelikult sama asi): https://www.youtube.com/watch?v=KQ1yMBR7w4Q
Olen ise sellega saanud proovi teha talvel libedaga ja isu kadus. Mõjub juhitavusele väga halvasti. Talvel kurvis kiirendades juhtub imelikke asju.
Ise plaanisin soetada seda: Truetrac'i https://www.youtube.com/watch?v=lZmsY2YvVsc
Kuid paraku pole Eestis mehi kes suudaks seda garantiilisele autole paigaldada, seega loodan selle töö ühel välisreisil ära teha (välisriigi Toyota esinduse abiga, suhtlus juba üleval). Meil esindused seda ei tee, viiakse kusagile metsa kus omal-käel-õppinud Mõhk&Tölpa selle kuidagi ära teevad ja kui siis diff raginaga juppideks lendab on hiljem garantiiga jebimist (käte laiutajaid leidub rohkem kui üks!).
Re: Diferentsiaal DETROIT LOCKER 10.5" 14 BOLT TRUCK
Kasutaja "najatuw4646" oleks võinud küsimuse viitega minu postitusele panna. Vaatasin, et justkui minu mõte/ küsimus aga avatar mitte Aga ok.najatuw4646 kirjutas:Kuna videol puudub heli, siis küsin üle. Saan ma õigesti aru, et muidu on rattad pidevas lukustus asendis? Kui pöörangul rataste kiirused muutuvad, siis laseb lukk ennast justkui lahti. OK. Aga kui mudas istun ja ühel rattal koormus suurem kui teisel .... Mis siis sunnib sel juhul rattaid lukus hoidma? Krt, vist liiga lihtne, et aru saada.
gclub iphone
Sellel videol siiski tegemist teistsuguse lukuga mis mind huvitaseerik2 kirjutas:Võtnud kohe järgmine video, seal üksipulgi seletatud:
https://www.youtube.com/watch?v=kL0hPEOStGk
ja siin see õigekummist kirjutas:Siin ka üks video: https://www.youtube.com/watch?v=ekgBnktLw8k
Sportauto kujutamisest ei maksa erutuda, detroiti toodetakse erinevatele autodele.
Ja siis veel üks video (nimeks küll no-spin, aga tegelikult sama asi): https://www.youtube.com/watch?v=KQ1yMBR7w4Q
Elada linnas ja osta suur maastur, on sama hea kui kanda pidevalt kondoomi lootuses, et ükskord õnn naeratab.
(Jeremy Clarkson)
(Jeremy Clarkson)