Vintside võrdlus.
Moderaatorid: jr, boob, Landy, Moderators
- nymmik
- Rock Crawler
- Postitusi: 809
- Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
- Asukoht: Hüüru Tel.56357444
- Kontakt:
Vintside võrdlus.
PDFi Saab alla laadida siit http://wildride.eu/images/Vintsidetest.pdf
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
Kui austraalastel ei ole mitte kui midagi teha siis hakavad nad asju lõhkuma. Kõik Eestis levinud vintsid aga nimed teised.
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Warni barand ei vaja kommentaare.
Üks võitjatest - Premier Winch on meie turul tuntud Taiwan Hoist ja Come-Up brändi nimede all.
Üks luuseritest - Magnum, on ka siinmail tuntud.
Ülejäänute puhul tuleb kohalike analooge ostima asuda.
Üks võitjatest - Premier Winch on meie turul tuntud Taiwan Hoist ja Come-Up brändi nimede all.
Üks luuseritest - Magnum, on ka siinmail tuntud.
Ülejäänute puhul tuleb kohalike analooge ostima asuda.
Viimati muutis Landy, N Mär 03, 2011 9:48 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
1. koht Avenger Mako TDS 9.5 ehk Kingone TDS 9.5
Bushranger 9.5 ehk Come-up DV 9.5
2. koht Premier 9000 ehk Come-Up 9000
Kuna muude vintsidega ei tegele, siis edasi mõtlevad teised
Bushranger 9.5 ehk Come-up DV 9.5
2. koht Premier 9000 ehk Come-Up 9000
Kuna muude vintsidega ei tegele, siis edasi mõtlevad teised
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Reaalses võistluses ehk Saarekoll 2011 sai Kingone ära proovitud. Et kindel olla siis ostis herr Insener selleks Geländewageni krutisime vintsi ette ja võistlustele.
Järeldused:
Jõudis Saksa maamiini lohisteda igat pidi jõudu jätkub.
Tross hea pehme. Päris kortsu läks aga ühtegi kida ei tekkinud.
Rullikud ... ehk edaspidi kõik OK aga kui tagasi vintsida vaja, siis külje rulli puksid andsid järgi. Muidugi ei ole tootja poolt ka nii lubatud vintsida aga... Sama juhtub ka originaal Come-Up rullikutega.
Võistluse lõpu poole hakkas kostuma vidistamist kui kadus trossi pinge ehk sees olev määrde ollus ei sobi talve tingimustesse.
Tross jooksis freespooliga suht lihtsalt, lõpu poole väga mõnusalt.
Freespooli lülitus toimis ka pingestatud trossiga.
Pidur pidas G-d karjääris isegi kui konks oli peaaegu rullikuteni.
Korpus tugev ei purunenud kui tross ühte serva jooksis aga näris alumiiniumi usinalt.
Tuunimise võimalus kui paigaldada 6.0 HP mootor.
Kiiruse kohta ei oska öelda miskit, ei olnud kellegagi võidu vintsida aga kindlasti ei ole "grilli mehe" vints.
Järeldused:
Jõudis Saksa maamiini lohisteda igat pidi jõudu jätkub.
Tross hea pehme. Päris kortsu läks aga ühtegi kida ei tekkinud.
Rullikud ... ehk edaspidi kõik OK aga kui tagasi vintsida vaja, siis külje rulli puksid andsid järgi. Muidugi ei ole tootja poolt ka nii lubatud vintsida aga... Sama juhtub ka originaal Come-Up rullikutega.
Võistluse lõpu poole hakkas kostuma vidistamist kui kadus trossi pinge ehk sees olev määrde ollus ei sobi talve tingimustesse.
Tross jooksis freespooliga suht lihtsalt, lõpu poole väga mõnusalt.
Freespooli lülitus toimis ka pingestatud trossiga.
Pidur pidas G-d karjääris isegi kui konks oli peaaegu rullikuteni.
Korpus tugev ei purunenud kui tross ühte serva jooksis aga näris alumiiniumi usinalt.
Tuunimise võimalus kui paigaldada 6.0 HP mootor.
Kiiruse kohta ei oska öelda miskit, ei olnud kellegagi võidu vintsida aga kindlasti ei ole "grilli mehe" vints.
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973