jeep cherokee 4,0 küttekulu metsasõidul ja mootorite kw
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
jeep cherokee 4,0 küttekulu metsasõidul ja mootorite kw
Olen kasutanud ka otsingut, aga jutt laialivalguv ja erinev. Huvitab konkretna mis kulu saadakse metsas mütates paari tunni jooksul reaalselt. Ei taha tekitada foorumit, et mis mark võtab vähem ja kui palju võtab maanteel või linnas. Lihtsalt vaadates masinate hinda viimasel ajal, siis vist varsti makstakse peale kui mõnelt mehelt auto ära ostad. Seetõttu huvitakski et kas miski 20-30 sajale või 50 liitrit tunnis või mis ja just ja ainult metsas mudas vintsides ja ilma ka.
Viimati muutis ricardo, T Jaan 15, 2008 11:54 pm, muudetud 1 kord kokku.
kulu
tere! 4l mootri kütusekulu peaks väga rasketes tingimustes 7-9l tunnis vahemikku jääma oleneb muidugi ka rehvidest ja ülekannetest.
best,
virx
best,
virx
TR1 Team Tango, kaardilugeja. TR1 2007 III koht, Balti Karikas 2007 III koht.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Korraliku safari kulu on 35 sajale. On ka üle 100 saadud. Mülgastes ukerdardes vast 7-8 liitrit tunnis, pakuks (pole kunagi arvestanud, oletan).
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Maanteel võistlusseades võttis 14-l sajale.Võistlustel 10-20 l. tunnis.Safaril ei oska öelda.Lõpuks sõltub palju sellest,kui palju pedaali pead tallama.Ja sõidustiil on ka määrav.
Ühest vastust ei ole,kuid erinevus peaks jääma liitri-paari ümber.
Kõige vähem kütet läheb siis,kui sa oled paelaga kellelgi järgi.Temal läheb muidugi mõnevõrra rohkem
Urmas
Ühest vastust ei ole,kuid erinevus peaks jääma liitri-paari ümber.
Kõige vähem kütet läheb siis,kui sa oled paelaga kellelgi järgi.Temal läheb muidugi mõnevõrra rohkem
Urmas
Tööle seltsimehed,igatahes!
Praegu müügil olevad 4,0 6-pütilised masinad on erinevate kW-dega: 125, 126, 142, 136. Millest see tuleneb, keegi ju kuulutuses lahti ei kirjuta.
P.S. Kunagi ütles üks Tartu mees, kes müüs oma offroad Range Roverit (5,0 vist oli) ühes Riia mnt hoovis, mulle kuldsed sõnad kütusekulu kohta - kõik võtab ära mis sisse valad!!! Jutt jumala õige tal...
P.S. Kunagi ütles üks Tartu mees, kes müüs oma offroad Range Roverit (5,0 vist oli) ühes Riia mnt hoovis, mulle kuldsed sõnad kütusekulu kohta - kõik võtab ära mis sisse valad!!! Jutt jumala õige tal...
Neljataktilise mootori maks kulu vaatamata sellele kas sa paned selle ekskavaatori , aiatraktori, auto või lennuki peale on jämedalt 1/3 võimsusest.
Diislil 1/4 ja kahetaktilisel mootoril 1/2'le. Ehk siis rusikareegel.
Seega bensiinimootoriga 100Hj auto suudaks tunni ajaga ära juua 33 liitrit. Diiselmootoriga 25L ja kahetaktilise mootoriga 50L
Ok, pritse ja kubatuur mõjutavad põletatavat kütusehulka, kuid kõigest kuni 10%.
Kulu vahed lähevad suuremaks pritse ja karpa, suure ja väikese kubatuuri ning väändemomendi arvelt keskmistel ja väikestel pööretel. Maksimaalsete hobuste kasutamisel on kogu tehnoloogia vaheline erinevus kõigest siis kuni 10% , kui sedagi.
Ja kogu jutt käib sellest,et kui 100 HJ mootor kasutab ka reaalselt enda 100 hobujõudu, ehk ronib mööda seina ülesse
Diislil 1/4 ja kahetaktilisel mootoril 1/2'le. Ehk siis rusikareegel.
Seega bensiinimootoriga 100Hj auto suudaks tunni ajaga ära juua 33 liitrit. Diiselmootoriga 25L ja kahetaktilise mootoriga 50L
Ok, pritse ja kubatuur mõjutavad põletatavat kütusehulka, kuid kõigest kuni 10%.
Kulu vahed lähevad suuremaks pritse ja karpa, suure ja väikese kubatuuri ning väändemomendi arvelt keskmistel ja väikestel pööretel. Maksimaalsete hobuste kasutamisel on kogu tehnoloogia vaheline erinevus kõigest siis kuni 10% , kui sedagi.
Ja kogu jutt käib sellest,et kui 100 HJ mootor kasutab ka reaalselt enda 100 hobujõudu, ehk ronib mööda seina ülesse
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Päris mõistlikuna tunduv seletus on siin, kuigi 1991-1995 peaks olema 185 hj.ricardodesol11 kirjutas:Praegu müügil olevad 4,0 6-pütilised masinad on erinevate kW-dega: 125, 126, 142, 136. Millest see tuleneb, keegi ju kuulutuses lahti ei kirjuta...
1991 Jeep Cherokee 4.0 Ltd
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
ricardodesol11 kirjutas:Äkki oskab keegi kw-osas kommenteerida. Tänud ette.
126 kw pritsung on Renaulti ja Bendixi ühislooming. Alates 1991 Chrysleri omalooming (136kw +/- mõned sinna-tänna).
Minu arust madalatel pööretel 126kw tõmme parem. Igasugu voolikuid küll rohkem kaane all
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.