Olen siiani aru saanud, et ei nii D30 kui D44 sildades Vari-lokile mingeid remondikomplekte ei ole olemas, siiani ei teadnud sedagi, et neid üldse lahti saab võtta. Igal pool räägiti, et kui läheb, siis suletud süsteem ja terve differ vahetusse (carrieri osa mõtlen, ring gear ja sattelliidid ei puutu asjasse).
Nüüd hiljuti aga nägin, et keegi müüs lahtivõetud asja, täitsa näha õlipumba osa ja kettad. Praegu juhuslikult sattusin sellise asja peale:
https://allegro.pl/oferta/zestaw-tarcze ... 4624137822
Kas keegi teab, on see lihtsalt valesti kirjutatud ja mõeldud vanema Trac-Loc LSD jaoks? Kuigi nendele olen eraldi kettaid näinud kogu aeg, ei näe põhjust miks neid segamini ajada. Või siis ongi lõpuks kellelgi sellest "mitte remonditavusest" kopp ette saanud ja hakanud juppe tootma? Ehk tegelikult kui õlipumba osa on korras, on see süsteem ikkagi võimalik lahti võtta ja kuluosad vahetada?
Jeep WJ Vari-Lok remonditavus?
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 134
- Liitunud: N Aug 27, 2020 12:09 pm
Jeep WJ Vari-Lok remonditavus?
"Pole asja, mida ei saaks parandada"- kadunud vanaisa Evald. Lõpuks leidsid nad ta ikkagi üles.
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
-
- Zootramm
- Postitusi: 717
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: Jeep WJ Vari-Lok remonditavus?
Ma kunagi mässasin asjaga. Panin tavalist vist Pennzoili LSD (küll õige viskoossusega ja sünti) õli ja mõne aja pärast hakkas pöörates paukuma.
Ilmselt olid poolassid laagrite lõtku ja kaasneva lekke pärast väljas ja kuna ei teadnud, et differ lahti ei käi, tõmbasin selle ka lauale laiali.
Midagi tehnilises mõttes erilist ei leidunud. Keegi siin vihjas, et jupp nimega plenum on varuosana saadaval esimene ette juhtuv link.
Too vist hoidis gerotor pumba jaoks õlitaset üleval ja mul oli korras. Puhastasin oma kettad paberiga ära, tegin tummise segu lisandita õlist ja õigest (AC Delco) lisandist ja määrisin koostades kõik kettad sellega kokku. Ilusti toimima ta mul hakkas ja jäi.
Pildid leidsin üles, äkki abiks.
Ilmselt olid poolassid laagrite lõtku ja kaasneva lekke pärast väljas ja kuna ei teadnud, et differ lahti ei käi, tõmbasin selle ka lauale laiali.
Midagi tehnilises mõttes erilist ei leidunud. Keegi siin vihjas, et jupp nimega plenum on varuosana saadaval esimene ette juhtuv link.
Too vist hoidis gerotor pumba jaoks õlitaset üleval ja mul oli korras. Puhastasin oma kettad paberiga ära, tegin tummise segu lisandita õlist ja õigest (AC Delco) lisandist ja määrisin koostades kõik kettad sellega kokku. Ilusti toimima ta mul hakkas ja jäi.
Pildid leidsin üles, äkki abiks.
-
- Zootramm
- Postitusi: 717
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: Jeep WJ Vari-Lok remonditavus?
See lame on kolb-silinder, mis kettaid kokku litsub pumbast tuleva survega. Pisikesest august kus viltune kanal jookseb õli vaikselt välja tagasi. Siin ketaste kõrvade asetus näha.
Vast on sul ka remonditav, mõni tihend (plenumi või selle lameda kolvi) lekkima hakanud. Või kui kettad kulunud, annab mingi distantsi ketaste alla põhja panna.
Vast on sul ka remonditav, mõni tihend (plenumi või selle lameda kolvi) lekkima hakanud. Või kui kettad kulunud, annab mingi distantsi ketaste alla põhja panna.