Probleemiks Cherokee XJ 2001.a. manuaal kastiga siduriajamiga.
Kurikuulsad plastikust pump ja silinder.
Sidur muutus tallesabaks, vajutades liigub alguses tühja ja lõpust alles hakkab surve tekkima. Pumbates olukord paraneb. Vahetatud vedelik + korduvalt õhtutatud. Lekked puuduvad!
Kahtlustan, et ilmselt mõni mansett ära kuid nüüd milline, kas pumba oma või töösilindri oma? Kuidas täpsemalt see selgeks teha?
Ei tahaks mõlemat korraga uut ostma hakata...
Cherokee XJ siduri töösilinder - pump
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: Cherokee XJ siduri töösilinder - pump
Kui lekked puuduvad, siis ei saa töösilindri mansett vigane olla. Kas all tagasitõmbe vedru on olemas?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Cherokee XJ siduri töösilinder - pump
Ühtegi vedru kuskil ei tuvasta küll. Minu aja jooksul pole olnud minu teada ka varem. Kindel, et sellel peaks olema kuskil vedru selle jaoks? Täpsemalt kus?
- Bytewize
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
- Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4
Re: Cherokee XJ siduri töösilinder - pump
Peasilindri sees on pisike kummist plunser vedruga, mis vajutades reservuaari augu ära blokeerib, võta laiali ja veendu, et see terve on ja liigub vabalt, näeb välja nagu pisike peldikumops. Mul oli veid praguline ja asemele läks tööriistamarketist keermega pulgaga kummstopper, mida akutrelli otsas tuunisin. Vist oli M4 või M3
Selline stopper oli: https://www.aliexpress.com/item/M4-Male ... 51910.html
Alternatiivina on sul sidurikorv/ketas perses ja ei lükka enam töösilindrit tagasi, peasilinder läheb ikka üles vedru tõttu. Vedru on peasilindri sees.
Mul läksid kunagi siduriketta vedrupesade servad sodiks nii, et tükid jäid korvi vahele ja ei lasknud sidurit täielikult enam vabastada. Sada korda õhutasin ja võtsin laiali KÕIK PEALE SIDURIKORVI enne kui jaole sain, kuna seisma jättes üks tükk kukkus kolksatusega teise asendisse.
Kusjuures see kuulus plastikust töösilinder on suht vastupidav, mul läks sinna katkise kummiluti tõttu liiv vahele ja kraapis seinad jummala perse, panin akutrelli otsa liivapaberiga pulga, lasin enam-vähem okeiks ja aastaid juba peab ideaalselt. Nissan patroli Y61 töösilindri kolvi pistsin ka sisse, kuna oli käepärast.
Selline stopper oli: https://www.aliexpress.com/item/M4-Male ... 51910.html
Alternatiivina on sul sidurikorv/ketas perses ja ei lükka enam töösilindrit tagasi, peasilinder läheb ikka üles vedru tõttu. Vedru on peasilindri sees.
Mul läksid kunagi siduriketta vedrupesade servad sodiks nii, et tükid jäid korvi vahele ja ei lasknud sidurit täielikult enam vabastada. Sada korda õhutasin ja võtsin laiali KÕIK PEALE SIDURIKORVI enne kui jaole sain, kuna seisma jättes üks tükk kukkus kolksatusega teise asendisse.
Kusjuures see kuulus plastikust töösilinder on suht vastupidav, mul läks sinna katkise kummiluti tõttu liiv vahele ja kraapis seinad jummala perse, panin akutrelli otsa liivapaberiga pulga, lasin enam-vähem okeiks ja aastaid juba peab ideaalselt. Nissan patroli Y61 töösilindri kolvi pistsin ka sisse, kuna oli käepärast.
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Re: Cherokee XJ siduri töösilinder - pump
Tänud info eest!
Hetkel enda omal seis selline, et sai vahetatud vedelik, torud korralikult puhtaks puhutud ja uue õliga mitu raksu läbi lastud.
Hetkel toimib nii nagu vanasti, eks näis!
Hetkel enda omal seis selline, et sai vahetatud vedelik, torud korralikult puhtaks puhutud ja uue õliga mitu raksu läbi lastud.
Hetkel toimib nii nagu vanasti, eks näis!