WJ rooli ja sildade tuunimine

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2194
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: WJ rooli ja sildade tuunimine

Postitus Postitas puhvel »

zilliver kirjutas:Karpi vahest kannatab peale keerata kui seda õigesti teha, samas on need autod juba nii vanad, et kas seda on juba varem tehtud ja ainuke variant on uuega asendada.
Nujah, ostsin miski mehhikos taastatud karbi .... sai kohe veits peale keeratud.
XC 70
kaido
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: N Juun 02, 2005 2:45 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: WJ rooli ja sildade tuunimine

Postitus Postitas kaido »

Roolikarpide pealekeeramisega on sihuke jama, et karbil kuluvad teo sooned ja hambad kõige rohkem ühest kohast, sellest asendist kus rattad sirged on. Põhjus on lihtne, auto sõidab enamasti sirgelt ja kuulid liiguvad kruvi soontes väikeses vahemikus. Kui nüüd selles asendis roolile lõtk tekib siis saab lõtku vähemaks peale keeramisega. Paraku on ülejäänud osa kruvist vähem kulunud ja kui karpi on peale keeratud siis rooli keerates ülejäänud vahemik hakkab pooma. Loomulikult kuluvad koos kruviga ka kuulid ja peale keeramine kompenseerib just kuulide kulumist aga tihtipeale keeratakse peale just rooli sirge asendi põhjal. Tulemuseks nõuab rooli keeramine eri asendites erinevat jõudu ja see tekitab mulje kus rool poob või auto ujub.

Mis puutub WJ ujumisse siis olen sõitnud umbes 20 isendiga, seda küll lühiajaliselt testisõiduks. Nad kõik on ujunud, mõni vähem, mõni rohkem ja pole mina veel kohanud sellist millel trassil rahulikult kahe sõrmega rooli saks hoida. Tallinna tänavatel kus augu lapi lappi on paar korda lapitud on pehme ja lödi autoga jälle väga hea sõita. Hetkel üritan autot just selliseks saada millel sillaosad liiguvad tihkelt ja vedrud annavad pehmust. Arvatavasti pärast kulutusi kokku lüües kirun ja vannun, et oleks pidanud WK-ga edasi sõitma aga ma arvan, et WJ on piisavalt väärt auto proovimiseks.
Viimati muutis kaido, R Veebr 22, 2019 12:48 am, muudetud 1 kord kokku.
2.7 CRD P0702 veakoodi põhjused ja ülevaade kulissist http://www.jeepswj.com
Kasutaja avatar
CayenneTurbo
Rock Crawler
Postitusi: 739
Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm

Re: WJ rooli ja sildade tuunimine

Postitus Postitas CayenneTurbo »

Eks iga autoga hävib :mrgreen:
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
tarm0
Off Roader Wannabe
Postitusi: 46
Liitunud: P Juul 15, 2012 10:27 pm
Asukoht: Tallinn

Re: WJ rooli ja sildade tuunimine

Postitus Postitas tarm0 »

Peaks juba huvi pärast laskma Kaidol oma grandiga sõita. Ostes lasin umbes 4a tagasi Carservises õõtsade ja stabika puksid polyde vastu vahetada. Auto sõidab teel otse, ei pea suunda korrigeerima. Rool ei käi raskelt.
Tarmo
jeep wj 4.7ho
Kasutaja avatar
grandtohv
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 168
Liitunud: R Mai 27, 2016 11:53 am
Asukoht: Espoo/Kilingi-Nõmme

Re: WJ rooli ja sildade tuunimine

Postitus Postitas grandtohv »

Teema algatajal tõesti suured nõudmised wj-ist. Ega see pill mingi S-audi või vastav pole,et maanteel kahe näpuga kruiisida. Tegemist on ikkagi roolikarbi ja talasildadega liikuriga.
Võib olla minu nõudmised pole nii suured aga enda wj-ga lasen 2,5 näpuga vabalt :D . 31,5" ratas,umbes 3" tõstet,originaal õõtsad,roolikarp kergelt peale keeratud ja kõik puksid polyd(28tk) mis tegid selle asja ikka kordades tummisemaks kui kummi puksiga oli. Minu kogemus ,minu arvamus!
97a V70 AWD
97a ZJ V8
15a D-max
16a S-max AWD
...lihtsalt peab rohkem kui üks ratas vedama :lol:
Kes pärast naerab...naerab metsas!
kaido
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: N Juun 02, 2005 2:45 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: WJ rooli ja sildade tuunimine

Postitus Postitas kaido »

Mingit ringraja masinat Grandist loomulikult ei saa ja see pole ka eesmärk. Polydele üleminek annab loomulikult palju juurde, olen ise samuti selle vahetuse ette võtnud ja juhitavus paranes märgatavalt. Paraku jääb polydega soovitust tsipa puudu ja seda ma üritangi Johnnydega paremaks teha. Hetkel on autol on kõik polyd, Bilsteini amordid, tavavedrud ja originaalmõõdus rehv all.
Tellisin netist tähtsamad asjad ära, praeguseks on enamus vidinatest kohale jõudnud ja nädala-paari pärast saab ehk aega, et vahetama hakata. Eks pärast muljetan kas auto sai halb või hea.
2.7 CRD P0702 veakoodi põhjused ja ülevaade kulissist http://www.jeepswj.com
Kasutaja avatar
grandtohv
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 168
Liitunud: R Mai 27, 2016 11:53 am
Asukoht: Espoo/Kilingi-Nõmme

Re: WJ rooli ja sildade tuunimine

Postitus Postitas grandtohv »

kaido kirjutas:Mingit ringraja masinat Grandist loomulikult ei saa ja see pole ka eesmärk. Polydele üleminek annab loomulikult palju juurde, olen ise samuti selle vahetuse ette võtnud ja juhitavus paranes märgatavalt. Paraku jääb polydega soovitust tsipa puudu ja seda ma üritangi Johnnydega paremaks teha. Hetkel on autol on kõik polyd, Bilsteini amordid, tavavedrud ja originaalmõõdus rehv all.
Tellisin netist tähtsamad asjad ära, praeguseks on enamus vidinatest kohale jõudnud ja nädala-paari pärast saab ehk aega, et vahetama hakata. Eks pärast muljetan kas auto sai halb või hea.
Kui kannid küljes...tulen proovima :D
97a V70 AWD
97a ZJ V8
15a D-max
16a S-max AWD
...lihtsalt peab rohkem kui üks ratas vedama :lol:
Kes pärast naerab...naerab metsas!
4xpriit
Mudder
Postitusi: 80
Liitunud: P Jaan 29, 2012 6:51 pm
Asukoht: Kuusalu

Re: WJ rooli ja sildade tuunimine

Postitus Postitas 4xpriit »

Hendri kirjutas:Mind huvitab sedapidine asi, et kui suur see "ujumine" või vajalik korrigeerimine Sul maanteel on? Mul täiesti orig seades WJ ja no ma ei kurda küll absoluutselt millegi üle... olen mina vähenõudlik või on auto teistmoodi? Muidugi pole erinevaid WJ proovinud, aga mõistagi teatud "vedelus" erinevates olukordades on ju paratamatu ja uue sõiduauto omadusi ta pakkuda ei saagi, aga krt selliste kaigaste idee peale tundub küll, et asi on juba maru käest ära.
Täpselt sama arvamus.Vahetasin oma masinal kõik stabika puksid,kondid,sarniirid,õõtsad ja uued bumerangi puksid sisse,keerasin roolikarbist loksu ära ja auto on väga stabiilne ega uju tee peal,võrreldes mis ta enne oli.
Niiet järeldus tuleb teha sellest,et kui teil auto ujub,siis tehke korda kvaliteetsete osadega ja pole probleemi.
Kui teile ei meeldi et jeep kõigub maastikul siis ostke mingi muu auto.
UAZ 315126 -KOLL-
Kasutaja avatar
CayenneTurbo
Rock Crawler
Postitusi: 739
Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm

Re: WJ rooli ja sildade tuunimine

Postitus Postitas CayenneTurbo »

Said roolikarbi kätte juba?
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
kaido
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: N Juun 02, 2005 2:45 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: WJ rooli ja sildade tuunimine

Postitus Postitas kaido »

4xpriit kirjutas: Niiet järeldus tuleb teha sellest,et kui teil auto ujub,siis tehke korda kvaliteetsete osadega ja pole probleemi.
Kui teile ei meeldi et jeep kõigub maastikul siis ostke mingi muu auto.
Täpselt seda ma teengi, auto korda kvaliteetsete osadega. Lihtsalt minu valitud osad on tiba kvaliteetsemad kui tavaliselt autole pannakse.
Pole mõtet ajada segamini ujumist, lödisust ja kõikumist. Kui tahaksin mõnda jäika ja hästijuhitavat tänavasõidu punni siis selle ka ostaksin. Praegu on küsimus selles mida teha WJ-ga ujumise minimaliseerimiseks.
CayenneTurbo kirjutas: Said roolikarbi kätte juba?
Roolikarp on ammu käes aga külge pole veel pannud. Hetkel on autol sillad alt ära ja põhjahooldus pooleli, põhi on värvitud aga raami augud on veel kinni panemata. Auto põhi on roostevaba ja tahaks, et see meie talvedega võimalikult kauaks ka nii jääks. Kui hästi läheb siis nädala lõpu poole ehk jõuan hakata kõike kokku panema.
2.7 CRD P0702 veakoodi põhjused ja ülevaade kulissist http://www.jeepswj.com
Kasutaja avatar
rannamees
Rock Crawler
Postitusi: 692
Liitunud: L Okt 10, 2009 1:04 am
Asukoht: L-Virumaa

Re: WJ rooli ja sildade tuunimine

Postitus Postitas rannamees »

kaido kirjutas: Arvatavasti pärast kulutusi kokku lüües kirun ja vannun, et oleks pidanud WK-ga edasi sõitma aga ma arvan, et WJ on piisavalt väärt auto proovimiseks.
Mis need peamised argumendid/põhjused/vajadused olid, et WK-lt tagasi WJ peale istusid?
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
kaido
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: N Juun 02, 2005 2:45 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: WJ rooli ja sildade tuunimine

Postitus Postitas kaido »

WK väljast tundub suur aga seest on üllatavalt väike tehtud. Kui esiistmed heale kaugusele panna siis taga lastetoolidega läheb kitsaks. Lisaks kipuvad kõrvalistujad autosse istusel põlvi ära lööma, üks paha nurk on armatuuril mille vastu esimest korda autosse istujad alati põle valusalt ära löövad. Metsa vahele pole samuti temaga asja. WJ istmed on pehmemad-mugavamad ja nupud-kangid mulle käepärasemd, seest suurem.
Iseenesest sõita on ok ja auto ei lagune, ei kolise ega nagise, 70k läbisõidu ja paari aasta jooksul vahetanud paar kulosa esisillas, 2 korda abs andurit ja ühe parkimisanduri. Lisaks muidugi tavahooldus - õlid ja filtrid regulaarselt. Paari koha peal on tiba roostet tulnud.
2.7 CRD P0702 veakoodi põhjused ja ülevaade kulissist http://www.jeepswj.com
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”