jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
tiit1990
Off Roader Wannabe
Postitusi: 41
Liitunud: K Juun 26, 2013 9:18 pm

jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine

Postitus Postitas tiit1990 »

Tere, kindlasti on kellelgi varem sellist jama juhtund. Nimelt laen aku täis, 2 päeva on autol peale ja siis juba tühi. Sõidud olenevalt päevale 15-100km. Aku on ca 2 kuud vana (100AH) . vana akuga oli sama jama.
Body controll moduli viga või süüteluku , kuna saan töötaval autol võtme eemaldada ja auto töötab edasi. seisma jättes ei kustu akende lülitite valgustused ära. Olen eemaldanud kapoti all olevast kaitsmeplokist BCM kaitsme/AC kaitsme.
:br ehk on kellelgi ideid.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine

Postitus Postitas TiitR »

Ilmselt ikkagi süütelukk, kui saad töötaval autol võtme eest ja seega jääb vool taha ja aknalülitid ka särama. Minu nägemus lihtsalt, taolist kogemust endal pole, kuid see võtme töötavalt kättesaamine olla ka neil 1 tüüpvigadest.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2432
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine

Postitus Postitas v6sa »

tiit1990 kirjutas:Tere, kindlasti on kellelgi varem sellist jama juhtund. Nimelt laen aku täis, 2 päeva on autol peale ja siis juba tühi. Sõidud olenevalt päevale 15-100km. Aku on ca 2 kuud vana (100AH) . vana akuga oli sama jama.
Body controll moduli viga või süüteluku , kuna saan töötaval autol võtme eemaldada ja auto töötab edasi. seisma jättes ei kustu akende lülitite valgustused ära. Olen eemaldanud kapoti all olevast kaitsmeplokist BCM kaitsme/AC kaitsme.
:br ehk on kellelgi ideid.
Arvuti ja AJUDEGA Diagnostik saavad jälile, kes tuttu ei lähe. Ise saab teha sedapalju, et valada välja ajudesse kogunenud vee.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
erkil
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: E Jaan 31, 2011 12:57 am
Asukoht: Harjumaa

Re: jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine

Postitus Postitas erkil »

Üks idee.
Mis asendis sa võtme välja võtad, kui auto seisma jätad? Nimelt on süütelukul 5 positsiooni (ACC-LOCK-OFF-ON-START), võtme peaks süütelukust eemaldama Lock positsioonis. Kui sa nüüd väidad, et võti tuleb lukust välja ka siis, kui süüde sees, siis need, kes vana ja kulunud WJ-d enne ainult kaugelt on näinud, keeravad võtme ilusti kõige esimesse positsiooni (ACC) ja tõmbavad võtme välja. Sedasi jäävad aga elektritarbijad järgi, mis parasjagu tõmbabki aku paari päevaga nulli.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2432
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine

Postitus Postitas v6sa »

Hea märkus ja meeldetuletus ka endale. 8)
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
tiit1990
Off Roader Wannabe
Postitusi: 41
Liitunud: K Juun 26, 2013 9:18 pm

Re: jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine

Postitus Postitas tiit1990 »

:eek võtme saan eemaldana nt sõid pealt, ehk siis mootor töötab ja võti tuleb välja. :D auto seisma jätte keeran ikka viimasesse positsiooni, ehk siis acc . aga tänud vastamast.
erkil
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: E Jaan 31, 2011 12:57 am
Asukoht: Harjumaa

Re: jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine

Postitus Postitas erkil »

tiit1990 kirjutas: auto seisma jätte keeran ikka viimasesse positsiooni, ehk siis acc . aga tänud vastamast.
Seda ma püüdsingi öelda, et ära keera viimasesse ehk acc positsiooni, jäta Lock peale;)
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2432
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine

Postitus Postitas v6sa »

tiit1990 kirjutas::eek võtme saan eemaldana nt sõid pealt, ehk siis mootor töötab ja võti tuleb välja. :D auto seisma jätte keeran ikka viimasesse positsiooni, ehk siis acc . aga tänud vastamast.
ACC = toide tarvititele jääb peale. Seega aku peabki ükskord otsa saama.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine

Postitus Postitas TiitR »

v6sa kirjutas:
tiit1990 kirjutas::eek võtme saan eemaldana nt sõid pealt, ehk siis mootor töötab ja võti tuleb välja. :D auto seisma jätte keeran ikka viimasesse positsiooni, ehk siis acc . aga tänud vastamast.
ACC = toide tarvititele jääb peale. Seega aku peabki ükskord otsa saama.
Just. Ja minu teada ei tohikski viimases asendis võtit kätte saada, et seda vältida. Kuna sul on seal ilmselt midagi kulunud, siis selline olukord tekibki.
tiit1990
Off Roader Wannabe
Postitusi: 41
Liitunud: K Juun 26, 2013 9:18 pm

Re: jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine

Postitus Postitas tiit1990 »

erkil kirjutas:
tiit1990 kirjutas: auto seisma jätte keeran ikka viimasesse positsiooni, ehk siis acc . aga tänud vastamast.
Seda ma püüdsingi öelda, et ära keera viimasesse ehk acc positsiooni, jäta Lock peale;)


:bg no jah, aga ma saan selle võtme igast asendist välja võtta. Viimased paar päev Lock peale keeranud ja aku enam ei tühjene :mrgreen:

Tänud
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2195
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine

Postitus Postitas puhvel »

tiit1990 kirjutas:
erkil kirjutas:
tiit1990 kirjutas: auto seisma jätte keeran ikka viimasesse positsiooni, ehk siis acc . aga tänud vastamast.
Seda ma püüdsingi öelda, et ära keera viimasesse ehk acc positsiooni, jäta Lock peale;)


:bg no jah, aga ma saan selle võtme igast asendist välja võtta. Viimased paar päev Lock peale keeranud ja aku enam ei tühjene :mrgreen:

Tänud
Sama teema oli mul 6 aastat tagasi kui ei teadnud asjast.
Võti käib välja igast asendist siiani.
Asja pluss näiteks töötaval autol talvel tõmban võtme välja kuskil maja ees, puldist lukku ja las tiksub veidi soojemaks seni ku ära käin.
Teine lugu võtangi alati üldiselt võtme eest kui väljun töötava mootoriga.
Põhjus, väljudes pruugib käis kogemata minna lock nupu pihta ukse küljes, uks prõmm kinni tagantkätt ja olemas - nuputa kuidas sisse saada :wink:
XC 70
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”