K: Diagnosti võimalus Tartus (WJ)? Hetkel korras...äkki siis seekord?
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: Diagnosti võimalus Tartus (WJ)? Hetkel korras...s*ttagi!
Sain just garaazist tuppa. Täna loomade jäljeluuret tehes, jättis mind jälle teele. Seekord oli ports kaitsmeid kaasas ja kaablipuud mudides, sain auto lõpuks tööle ja koju. Kodus üritasin selle kaablipuu, mis tuleb mööda mootorit (plastkatte all) ja kus otsas on mingi 4..5 pistikut (genekas, õhulugeja, jne.) sealt p*rseaugust välja urgitseda ja rüü maha lõigata. Natuke viitsisin ka asju eest ära kruttida. Rüü lõikasin maha kuni mootorini, kuid käevahel mudides ja silmaga mingeid vigastusi polnud, järgmiseks ikkagi rohkem lammutada, pihustitorud eest ja vb. ka rihma pingutusrullik, kuna muidu kogu punti kätte ei saa. Tuju läks ära ja kell oli palju - ei viitsinud täna rohkem, homme sellega jahti igatahes minna ei julge. Kusjuures, teele jättis ta mind täiesti sirgel ja peegelsiledal asfaldi lõigul, kuigi enne ronisin ja väänasin autoga metsavahel.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: Diagnosti võimalus Tartus (WJ)? Hetkel korras...s*ttagi!
Sai natuke netis kolatud ja tõdetud, et keegi on seal juba juhtmetega kunagi möllanud.
Originaalis peaks see juhtmekimp (noolega tähistatud) jooksma mootori eest (pilt netist), kuid minu omal on suudetud see ajada läbi ussi m*nni rihma vabajooksu rulliku tagant kuidagi ja niisama lihtsalt kätte ei saa...krt ma ütlen.
Samas sain täna ka oma junniga lõpuks mootorile ligi. Leitud vead lasi ära kustutada ja hiljem tagasi ei tekkinud.
Originaalis peaks see juhtmekimp (noolega tähistatud) jooksma mootori eest (pilt netist), kuid minu omal on suudetud see ajada läbi ussi m*nni rihma vabajooksu rulliku tagant kuidagi ja niisama lihtsalt kätte ei saa...krt ma ütlen.
Samas sain täna ka oma junniga lõpuks mootorile ligi. Leitud vead lasi ära kustutada ja hiljem tagasi ei tekkinud.
Viimati muutis TiitR, E Nov 05, 2018 11:57 pm, muudetud 1 kord kokku.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: Diagnosti võimalus Tartus (WJ)? Hetkel korras...äkki siis seekord?
Panen hetke lõpptulemusest ka infot, äkki mõnda wj-i meest huvitab.
Täna oli aega, et see juhtmekimp sealt korralikult lahti harutada ja reaalselt täispikkuses näpuvahel üle vaadata.
Ütlen kohe ära, et nagu ka ennist pakkusin, siis on seal keegi juba natuke asju sättinud. Seda tõestas ka rihma vabajooksu rulliku kronsa poldid. Kronsa kinnitub ploki külge 3-e poldiga, millest 1 oli sisse ära murtud, teine oli pmst suurema poldi näol sisse vägistatud ja mingi ime liimi vms. üritatud seda sinna pidama saama...hoidis vaid 1 originaal polt. Ühesõnaga, et kogu seda pistikutega kaablikimpu sealt p*rseaugust kätte saada (originaalis jookseb lihtsalt mootori eest läbi), oli vaja see rullik eest ära saada.
Ühesõnaga kaablikimp pihus, hakkasin cm. haaval juhtmeid üle vaatama. Ja leidsingi koha, kus rüül oli auk sisse hõõrdunud ja juhtmel endal kiud kenasti näha. Kaitsmed pesadest välja ja kontolllambid asemele - nii kui kahjustatud koha mootoriplokiga lühistasin, lõid lambid põlema ehk tekkis lühis.
Juhtmed said korralikult puhastatud ja teibitud. Rohkem kahjustatud kohti silma ei hakanud...päris sinna mootoripeale ja pihustite juurde ei roninud, kuna seal oli piisavalt suur pinge, et neid mõlemaid kaitsmeid läbi kärsatada.
Asi kokku tagasi ja korra veel arvutiga üle. Kõik tekkinud uued vead olid seotud lahtiühendatud pistikutest ja samal ajal kaablit lühistades. Vead lasi kenasti ära kustutada ja tagasi ei ilmunud.
Jubedalt tahaks siia lõppu kirjutada, et case closed...no loodame vähemalt.
Täna oli aega, et see juhtmekimp sealt korralikult lahti harutada ja reaalselt täispikkuses näpuvahel üle vaadata.
Ütlen kohe ära, et nagu ka ennist pakkusin, siis on seal keegi juba natuke asju sättinud. Seda tõestas ka rihma vabajooksu rulliku kronsa poldid. Kronsa kinnitub ploki külge 3-e poldiga, millest 1 oli sisse ära murtud, teine oli pmst suurema poldi näol sisse vägistatud ja mingi ime liimi vms. üritatud seda sinna pidama saama...hoidis vaid 1 originaal polt. Ühesõnaga, et kogu seda pistikutega kaablikimpu sealt p*rseaugust kätte saada (originaalis jookseb lihtsalt mootori eest läbi), oli vaja see rullik eest ära saada.
Ühesõnaga kaablikimp pihus, hakkasin cm. haaval juhtmeid üle vaatama. Ja leidsingi koha, kus rüül oli auk sisse hõõrdunud ja juhtmel endal kiud kenasti näha. Kaitsmed pesadest välja ja kontolllambid asemele - nii kui kahjustatud koha mootoriplokiga lühistasin, lõid lambid põlema ehk tekkis lühis.
Juhtmed said korralikult puhastatud ja teibitud. Rohkem kahjustatud kohti silma ei hakanud...päris sinna mootoripeale ja pihustite juurde ei roninud, kuna seal oli piisavalt suur pinge, et neid mõlemaid kaitsmeid läbi kärsatada.
Asi kokku tagasi ja korra veel arvutiga üle. Kõik tekkinud uued vead olid seotud lahtiühendatud pistikutest ja samal ajal kaablit lühistades. Vead lasi kenasti ära kustutada ja tagasi ei ilmunud.
Jubedalt tahaks siia lõppu kirjutada, et case closed...no loodame vähemalt.
- CayenneTurbo
- Rock Crawler
- Postitusi: 739
- Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm
Re: K: Diagnosti võimalus Tartus (WJ)? Hetkel korras...äkki siis seekord?
Hea töö
Mis elm sinihambaga sul see wj programm töötas muidu?
Mis elm sinihambaga sul see wj programm töötas muidu?
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Re: K: Diagnosti võimalus Tartus (WJ)? Hetkel korras...äkki siis seekord?
Natuke küll teemast välja aga mis riista soovitate järgmise põlvkonna grandi (WK) diagnostiks?Päris juustu ei tahaks
osta,samas überkallist asja ka nagu vaja ei ole...
osta,samas überkallist asja ka nagu vaja ei ole...
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: Diagnosti võimalus Tartus (WJ)? Hetkel korras...äkki siis seekord?
Kaabel ja proge nagu ikka Hiinast kunagi tellitud (ELM327 vers. 1.5). Kaasasolev proge on jah ka bluetoothile mõeldud, kuid ei hakka see proge mul tööle. Lõpptulemusena kasutangi seda hiina kaablit ja https://jeepswj.com/software/ -i proget. Näitab vaid mootorit, kasti juurde minnes ütleb, et fake ELM. Jooksutan seda win10/64-ga.CayenneTurbo kirjutas:Hea töö
Mis elm sinihambaga sul see wj programm töötas muidu?
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 156
- Liitunud: N Juun 02, 2005 2:45 pm
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K: Diagnosti võimalus Tartus (WJ)? Hetkel korras...äkki siis seekord?
Näiteks Witechi kloon saab WK juures kõigile ligi. USB pesa on tal küll alla igasugu arvestust ja hakkab suht kähku logisema. Kui see sealt seest minema visata ning USB kaabel otse plaadile joota siis kannatab tööd teha küll.Ints kirjutas:Natuke küll teemast välja aga mis riista soovitate järgmise põlvkonna grandi (WK) diagnostiks?Päris juustu ei tahaks
osta,samas überkallist asja ka nagu vaja ei ole...
2.7 CRD P0702 veakoodi põhjused ja ülevaade kulissist http://www.jeepswj.com