Kuigi viimasel ajal on tähelepanu põhitulede (lüliti) osas tõusnud, sest too sama headlight switch läheb pika sõidu peale väga tuliseks ning relee ülekuumenedes kustuvad tuled ära (siis aitab paar sekundit OFF asend, et see maha jahtuks). Näitlikustamiseks - Kakumäelt Jürisse sõit möödub raudpolt sellega, et Peetri tuuliku juures lähevad "silmad kustu" ja on vaja teepervel nupu jahutamiseks talle "peale puhuda".
Ses osas olin pead liiva all hoidnud, kuni läinud reedeni. Mis juhtus:
- 1. Sõitsin ~50 km ja suretasin masina välja (enne suretamist tuled OFF, käsipidur peale, käik sisse)
2. möödus 30 min ja testisin (masina omanik olemise ajal) teist korda ohutulesid - sel korral on korraliku vilkumise asemel dashboardi alt kosta relee parmupillilaadset heli, väljast paistavad "särisevad" ohutuled, mis ilmselgelt ei tööta korralikult, lülitan ohutuled välja ja ei süvene rohkem (olin külas)
3. umbes 4 tunni möödudes (tuled OFF, käsipidur peal) istun lahkumiseks autosse, aga auto ei käivitu - kõik tuled lähevad põlema, raadio, puhur, aga süütevõtme keeramisele ei järgne mootori käima "vedamist" (täpselt sama käitumine kui on seni olnud põhitulede lüliti OFF asendis käivitamine)
- 1. aku korras (ühendused korras, multimeeter näitas pingeks ~12.14)
2. starteri solenoidi ja starteri mootori vahele kruvikeerajaga silda tekitades läheb wrangler koheselt käima
3. keerasin starterilt kaks juhet lahti ja mõõtsin nii starterisse kui ka solenoidi jõudvat pinget - solenoidi elekter ei jõua
4. kapoti all vasakul asuvas PDCs olev starteri relee töötab (testisin seda vahetades ära pasuna releega, pasun töötas mõlema releega)
Targemad ja kogenumad, mis arvate?
Starting system components (typical) pilt kah siia igaks juhuks: