XJ veljed
Postitatud: T Mai 08, 2018 10:56 am
Hei,
peale '95 XJ-le suverehvide allalappamist mõni aeg tagasi juhtus loetud päevad hiljem tore olukord, kus ca 80km/h pealt läks järsku esimene vasak ratas oma teed:
Auto käis vahepeal ringi sellest tingitud keretöödes, nüüd teeninduses tagasi sai avastatud, et tõenäoliseks põhjuseks oli see, et esitelje veljed ei istu korralikult rummu otsa, vaid sinna jääb üsna tugev loks (vähemalt 2-3mm) sisse.
Äparduse hetkel küljes olnud rumm/rattalaager/piduriketas said uute vastu vahetatud. Siin pildi peal on ketas puudu, reaalselt jäi koos kettaga sinna suht olematu osa täisnurga all olevat "huult" ja praktiliselt kohe algas faasitud osa:
Talvekad olid eraldi velgedel. Hetkel pole neid jõudnud tagasi teenindusse tarida võrdluseks, aga mõlemad on identsed originaalveljed:
Mõlemal komplektil on sissepoole mingi faas sisse freesitud:
On keegi sarnase teema otsa komistanud? Auto sai ostetud veebruaris, seega talvekaid mina alla ei kruvinud, et teaks, kas-kuidas see olukord siis oli. Aga on kellelgi samasugust kogemust? See loks on samas selline, et mingit flantsi/vaherõngast seal ka vaevalt olema peaks, lisaks, nagu öeldud, tegu konkreetse mudeli originaalveljega, kus vaevalt see tehasest sinna disainitud oli.
Indrek
peale '95 XJ-le suverehvide allalappamist mõni aeg tagasi juhtus loetud päevad hiljem tore olukord, kus ca 80km/h pealt läks järsku esimene vasak ratas oma teed:
Auto käis vahepeal ringi sellest tingitud keretöödes, nüüd teeninduses tagasi sai avastatud, et tõenäoliseks põhjuseks oli see, et esitelje veljed ei istu korralikult rummu otsa, vaid sinna jääb üsna tugev loks (vähemalt 2-3mm) sisse.
Äparduse hetkel küljes olnud rumm/rattalaager/piduriketas said uute vastu vahetatud. Siin pildi peal on ketas puudu, reaalselt jäi koos kettaga sinna suht olematu osa täisnurga all olevat "huult" ja praktiliselt kohe algas faasitud osa:
Talvekad olid eraldi velgedel. Hetkel pole neid jõudnud tagasi teenindusse tarida võrdluseks, aga mõlemad on identsed originaalveljed:
Mõlemal komplektil on sissepoole mingi faas sisse freesitud:
On keegi sarnase teema otsa komistanud? Auto sai ostetud veebruaris, seega talvekaid mina alla ei kruvinud, et teaks, kas-kuidas see olukord siis oli. Aga on kellelgi samasugust kogemust? See loks on samas selline, et mingit flantsi/vaherõngast seal ka vaevalt olema peaks, lisaks, nagu öeldud, tegu konkreetse mudeli originaalveljega, kus vaevalt see tehasest sinna disainitud oli.
Indrek