WJ crd tühikäigu pöörded üleval
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
WJ crd tühikäigu pöörded üleval
Ei jõua kõiki teemasid läbi lugeda ja otsinguga kaugele ei jõudnud. Proovisin ka googeldada aga päris asjani ei jõudnud. Nimel 2,7 CRD on sooja mootoriga tühikäigu pöörded 1200 juures kui näiteks koha peal korra pedaali muljuda. Mingi X aja joksul kukuvad pöörded maha. Kui R võ D sees siis on asi normis nii kaua kui masin ei liigu. Sõites alla 1200 ei kuku. Nende sümptomitega leidsin materjali küllaga. Aga kui nüüd vahekastist aeglane rida panna siis toimetab kõik nii nagu peab. Mainin ka seda, et aegajalt vahest arva tühikäigu pöörded kõiguvad 750 - 800
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: WJ crd tühikäigu pöörded üleval
Gaasitross pole kusagil kinni ja on ilusti oma pesas? Mul Silber suutis selle trossi aku alla pingesse venitada ja samuti pöörded peal.
Re: WJ crd tühikäigu pöörded üleval
Trossiga on kõik korras, nagu ka anduriga selle otsas.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002
Re: WJ crd tühikäigu pöörded üleval
Kas sul tühikäigu ajal pöörded mingiks ajaks normaliseeruvad?
Mul näiteks langevad pöörded mõne aja jooksul paika. Sooja mootoriga P peal hoides ja korra pöördeid anda siis jääb samuti 1200 rpm juures seisma, kuid umbes minuti kahe jooksul langeb ta 1000 rpm'ini ning siis sekundiga kiiresti 750'ni.
Ise kahtlustan EGR klappi, mis on aja jooksul pigikorra sisse kasvatanud ja jubinad seal sees ei liigu korrektselt.
Kui aega on võid selle video läbi vaadata. Tüüp selgitab päris hästi EGR tööpõhimõtet, vahetust ja puhastust.
https://www.youtube.com/watch?v=iT8Iww44nZM
Anna tulemustest teada, kui oled probleemile lahenduse leidnud. Lähiajal saab ülevaatus läbi ning enne seda soovin korda saada.
Edit:
Lugesin su postituse veel kord läbi ja sain küsimusele vastuse.
Internetist lugedes soovitati puhastada ka MAF andurit contactCleaner'iga, asub ta kohe õhufiltri juures.
Tegin selle protseduuri ära kuid pöörded on sooja mootoriga jätkuvalt kõrged. Kuid näiteks pöörete hulk sõidu ajal veidi vähenes (100 km/h sõites on pöörded 2100 (varasemalt 2200)) ning minek on kuidagi erksam. Plastiktoru sisemus ja andur olid küllaltki õlised
Mul näiteks langevad pöörded mõne aja jooksul paika. Sooja mootoriga P peal hoides ja korra pöördeid anda siis jääb samuti 1200 rpm juures seisma, kuid umbes minuti kahe jooksul langeb ta 1000 rpm'ini ning siis sekundiga kiiresti 750'ni.
Ise kahtlustan EGR klappi, mis on aja jooksul pigikorra sisse kasvatanud ja jubinad seal sees ei liigu korrektselt.
Kui aega on võid selle video läbi vaadata. Tüüp selgitab päris hästi EGR tööpõhimõtet, vahetust ja puhastust.
https://www.youtube.com/watch?v=iT8Iww44nZM
Anna tulemustest teada, kui oled probleemile lahenduse leidnud. Lähiajal saab ülevaatus läbi ning enne seda soovin korda saada.
Edit:
Lugesin su postituse veel kord läbi ja sain küsimusele vastuse.
Internetist lugedes soovitati puhastada ka MAF andurit contactCleaner'iga, asub ta kohe õhufiltri juures.
Tegin selle protseduuri ära kuid pöörded on sooja mootoriga jätkuvalt kõrged. Kuid näiteks pöörete hulk sõidu ajal veidi vähenes (100 km/h sõites on pöörded 2100 (varasemalt 2200)) ning minek on kuidagi erksam. Plastiktoru sisemus ja andur olid küllaltki õlised
Re: WJ crd tühikäigu pöörded üleval
Mida te jamate selle EGR-ga, see tuleb ära nullida ehk siis umbe teha.
Mul küll teine mootor aga pöörete probla lahenes küttepumba remondiga.
Mul küll teine mootor aga pöörete probla lahenes küttepumba remondiga.
WJ ja XC 70
Re: WJ crd tühikäigu pöörded üleval
EGR töötab ilusti ja on puhas. MAF on puhastatud. Pöörded normaliseeruvad mingi aja jooksul töesti nagu esimeses postis mainitud. Arvutiga vaadates, käsib ecu latile survet anda tühikäigul liiga palju. Aga kes seda ecut selleks käsutab, ei saa aru. Mainin siin kohal korra veel. Kui vahekast panna aeglasele reale siis käitub mootor normaalselt.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002
Re: WJ crd tühikäigu pöörded üleval
Se vahekast viskab hulga küsimärke õhku jälle..
Viga on väsinud kütuserõhu regulaatoris või kütuserõhu anduris mis annab lõpule lähenedes üha enam valeandmeid.
Soovitaks kütuserõhu anduri pistik eemaldada ja käivitada. kui pöörete kõikumist ei esine siis enam siis tuleks välja selgitada kumbas anduris viga on...
tavapäraselt kaasnevad nende andurite väsimisega ka muud sümptomid, kuid ei pruugi.
Viga on väsinud kütuserõhu regulaatoris või kütuserõhu anduris mis annab lõpule lähenedes üha enam valeandmeid.
Soovitaks kütuserõhu anduri pistik eemaldada ja käivitada. kui pöörete kõikumist ei esine siis enam siis tuleks välja selgitada kumbas anduris viga on...
tavapäraselt kaasnevad nende andurite väsimisega ka muud sümptomid, kuid ei pruugi.
Re: WJ crd tühikäigu pöörded üleval
MAF andurit mina ei julgeks ContactCleaneriga puhastada.Liiga õrn asi selleks.Internetist lugedes soovitati puhastada ka MAF andurit contactCleaner'iga
MAF anduri puhastamiseks on müügil spetsiaalne aerosool.
Re: WJ crd tühikäigu pöörded üleval
See jutt ei ütle küll mitte midagi. Kõlab nagu mingi poliitiku jutu moodi, mis mitte siia ei sobi.car-parts kirjutas:Se vahekast viskab hulga küsimärke õhku jälle..
Viga on väsinud kütuserõhu regulaatoris või kütuserõhu anduris mis annab lõpule lähenedes üha enam valeandmeid.
Soovitaks kütuserõhu anduri pistik eemaldada ja käivitada. kui pöörete kõikumist ei esine siis enam siis tuleks välja selgitada kumbas anduris viga on...
tavapäraselt kaasnevad nende andurite väsimisega ka muud sümptomid, kuid ei pruugi.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: WJ crd tühikäigu pöörded üleval
Kütuserõhu andur näitab realseid andmeid. Regulaator võib tekitada lainetust. Aga, et pöörded ülal on ja siis alla vajuvad. Seda eriti ei usu. Ja veel vähem mõjub kui vahekastist rida vahetada. Kui need jääksitki üles siis võiks süüdistada regulaatorit. Antud juhul ecu käsib mootoril pöörded ülal hoida. See on kinnitatud. Aga mis seda anomaaliat tekitab ei saa aru. Teema algatasin, et äkki kellegil sarnane viga olnud ja on lahenduse leidnud. Praegusel juhul on tunne, et see mootor peapki nii töötama. Antud seisukohal hakkaksin heameelega aju vahetama kui see oleks "plug and play".car-parts kirjutas:Se vahekast viskab hulga küsimärke õhku jälle..
Viga on väsinud kütuserõhu regulaatoris või kütuserõhu anduris mis annab lõpule lähenedes üha enam valeandmeid.
Soovitaks kütuserõhu anduri pistik eemaldada ja käivitada. kui pöörete kõikumist ei esine siis enam siis tuleks välja selgitada kumbas anduris viga on...
tavapäraselt kaasnevad nende andurite väsimisega ka muud sümptomid, kuid ei pruugi.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002
Re: WJ crd tühikäigu pöörded üleval
Jälgin põnevusega. St mure on sama, aga lahendust pole.
Kütuse rõhuregulaatori vea võib selliste sümptomitega tõesti välistada. Mul kõigutas lisaks veel ka pöördeid ja sai teine regulaator külge, kuid pöörded jäävad ikkagi üles.
Võin tagavara ECU proovimiseks välja laenata.
Kütuse rõhuregulaatori vea võib selliste sümptomitega tõesti välistada. Mul kõigutas lisaks veel ka pöördeid ja sai teine regulaator külge, kuid pöörded jäävad ikkagi üles.
Võin tagavara ECU proovimiseks välja laenata.
Re: WJ crd tühikäigu pöörded üleval
Kuidas teine ecu immoga suhestub. See tuleb ka ümber kodeerida. Või mitte?erkil kirjutas:Jälgin põnevusega. St mure on sama, aga lahendust pole.
Kütuse rõhuregulaatori vea võib selliste sümptomitega tõesti välistada. Mul kõigutas lisaks veel ka pöördeid ja sai teine regulaator külge, kuid pöörded jäävad ikkagi üles.
Võin tagavara ECU proovimiseks välja laenata.
PS! Kui leian lahenduse siis panen selle ka siia üles.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002
Re: WJ crd tühikäigu pöörded üleval
Ints kirjutas:MAF andurit mina ei julgeks ContactCleaneriga puhastada.Liiga õrn asi selleks.Internetist lugedes soovitati puhastada ka MAF andurit contactCleaner'iga
MAF anduri puhastamiseks on müügil spetsiaalne aerosool.
Ise kasutasin järgnevat toodet:
Pihustasin rohkem sellele plastikümbrisele kuid elemendile otseselt mitte nii 4 - 5 korda.
Kuu aega on möödas ja senini töötab.
Hetkel ma välistaksin anduri/regulaatori vead.car-parts kirjutas: Viga on väsinud kütuserõhu regulaatoris või kütuserõhu anduris mis annab lõpule lähenedes üha enam valeandmeid.
Arvan, et kui probleemiks on vananenud andur või regulaator siis see pöörete kõrgel hoidmine peaks toimuma kogu aeg, igas käigukasti ja vahekasti asendis.
Re: WJ crd tühikäigu pöörded üleval
Google väidab, et suhestub, st vajab ümber programmeerimist või deaktiveerimist.raivo98 kirjutas: Kuidas teine ecu immoga suhestub. See tuleb ka ümber kodeerida. Või mitte?
Kahtlustan sama, et pigem probleem ECU poolel või siis vähemalt ECU eripära. Mul on majapidamises veel üks sisuliselt sama mootoriga üheveoline ja seega Jeepist erineva ECUga sõiduk, kuid sellel pole MAF, rõhuregulaatori ja temp.anduri vigade puhul pöörete pealejäämist ette tulnud. Pole ka kuulnud, et kellelgi oleks sellist probleemi esinenud. 2.7 CRD GC puhul võib leida päris mitu foorumilõnga pöörete pealejäämisega, lahendusi nendest aga kahjuks ei paista.Esteves kirjutas: Hetkel ma välistaksin anduri/regulaatori vead.
Arvan, et kui probleemiks on vananenud andur või regulaator siis see pöörete kõrgel hoidmine peaks toimuma kogu aeg, igas käigukasti ja vahekasti asendis.
Kui nüüd järele mõelda, siis tegelikult jäävad pöörded peale ka sõidu ajal vahekasti 4HI asendis, st gaasipedaali vabastades väheneb kiirus aeg-ajalt ikka väga aeglaselt. Mõnikord ka kiirendab pedaali vabastades. 4LO puhul probleemi pole. Õnneks aitab sel puhul pidur hädast välja ja asja kontrolli all hoida. See on ka põhjus, miks ma pole probleemi põhjuste otsimisega süvitsi tegelenud.
Re: WJ crd tühikäigu pöörded üleval
Nii ta käitub jah. Olen sõitnud nüüd pea kaks aastat nii aga aeg lahendus leida sellele. Hea on parklasse sõita ära parkida. Mootor kisab 1200 rpm. Siis hakkad käikudega jamama, et pöörded maha saada. Minut kaks oodata või lihtsalt võtit keerata, ei ole lahendus. See lihtsalt häirib ennast. Aga see loomulikult minu seisukoht ainult. Aga vähemalt ei ole igav õhtuti. Saab mõelda ja nokkida ja uurida.erkil kirjutas: Kui nüüd järele mõelda, siis tegelikult jäävad pöörded peale ka sõidu ajal vahekasti 4HI asendis, st gaasipedaali vabastades väheneb kiirus aeg-ajalt ikka väga aeglaselt. Mõnikord ka kiirendab pedaali vabastades. 4LO puhul probleemi pole. Õnneks aitab sel puhul pidur hädast välja ja asja kontrolli all hoida. See on ka põhjus, miks ma pole probleemi põhjuste otsimisega süvitsi tegelenud.
Viimati muutis raivo98, R Mär 30, 2018 10:20 am, muudetud 1 kord kokku.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002