4,7 RV-pump karjub, mõistus otsas
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
4,7 RV-pump karjub, mõistus otsas
Lugu järnev
WJ 4,7 HO roolivõimu pump hakkab irmsasti karjuma kui pööret anda, võimendus-süsteem iseenesest töötab kuid heli meenutab elevandi möirgamist.
Sai peale pandud teine pump - tulemus ei muutu
õhk on väljas
rihm on õigesti peal ja käib õiges suunas
ära sai proovitud ka RV-karp mis sai ajutiselt külge ühendatud (ainult voolikud) õhk väljas ja möirgamine ei kao
Hetkel mõistus otsas, ehk on kellegil ideid
WJ 4,7 HO roolivõimu pump hakkab irmsasti karjuma kui pööret anda, võimendus-süsteem iseenesest töötab kuid heli meenutab elevandi möirgamist.
Sai peale pandud teine pump - tulemus ei muutu
õhk on väljas
rihm on õigesti peal ja käib õiges suunas
ära sai proovitud ka RV-karp mis sai ajutiselt külge ühendatud (ainult voolikud) õhk väljas ja möirgamine ei kao
Hetkel mõistus otsas, ehk on kellegil ideid
Re: 4,7 RV-pump karjub, mõistus otsas
Kui pump ja karp vahetatud, siis ei ole roolivõimu viga. Otsi mujalt. Näiteks geneka vabajooksu sidur, või mis iganes laager.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: 4,7 RV-pump karjub, mõistus otsas
Justnimelt teeb pump seda häält, kui õli sees pole, pole ka ulgumist.
Lisaks sai ka voolikujupiga tuvastatud heli asukoht kui üks ots kõrva lükata ja teiseotsaga mööda mootorit jookstud.
Lisaks sai ka voolikujupiga tuvastatud heli asukoht kui üks ots kõrva lükata ja teiseotsaga mööda mootorit jookstud.
- Bytewize
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
- Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4
Re: 4,7 RV-pump karjub, mõistus otsas
Õhk süsteemis, vale õli, pumba regulaator pekkis?
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Re: 4,7 RV-pump karjub, mõistus otsas
Kas roolivõimu voolikuid on vahetatud? Osadel masinatel on originaalis mõne vooliku vahel õli vooluhulka piirav väike jublakas. Võib kogemata koos vooliku vahetusega kaduma minna ja siis hakkab pump häält tegema.
Re: 4,7 RV-pump karjub, mõistus otsas
Midagi on vahetatud, 100% originaal ta ei ole.olli kirjutas:Kas roolivõimu voolikuid on vahetatud? Osadel masinatel on originaalis mõne vooliku vahel õli vooluhulka piirav väike jublakas. Võib kogemata koos vooliku vahetusega kaduma minna ja siis hakkab pump häält tegema.
Samas 2,7-el olen neid vahetanud ja möllanud ning siiani pole probleemi tekkinud.(seal üdraventikas ka vahel)
Samas mulle teadaolevalt on pumbas düüs mille suurus määrab töösurve või siis tootlikkuse kas seal ka midagi veel peab olema?? Sellel 4,7-mel karp kohe peal pumpa.
Huvitav kust leiiaks infot selle piiraja/regulaatori kohta..
Re: 4,7 RV-pump karjub, mõistus otsas
Seal pole midagi keerulist. See värk käib 22 võtmega pumba otsast lahti.Sellel siibril on seal all otsas sõel, võib olla on see umbes.Kas õli vahutab? Kui õli vahutab, siis ongi õhk sees, või veab õhku eest tihendi juurest sisse.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: 4,7 RV-pump karjub, mõistus otsas
Täpsustan siis et siiamaani räägin õlist mis on
Tean vägahästi et vahtus õli põhjustab heli mis on analoogne kuid mitte nii vali.
Sisuliselt peaks
Minu tähelepanu on suunatud sellele vist ,,reduktsioon klapile´´ mis sealt ilmselt puudu on. Täna sain paljudest kohtadest aru päritud ja teadmiseks sai et se rõhuklapp peab olema puudu sealt
Volkarid/audid ehk VAG-gruppi autodel on se klapp ühe stutsi sees millega ühendub latt ja lati pealevool.
Osadel automarkidel pealetuleva toru/vooliku sees.
Kuid nüüd oleks vaja leida kuskilt informatsiooni/pildimaterjali 4,7-me RV süsteemikohta.
ehk ilma õhuta/vahuta.rahunenud
Tean vägahästi et vahtus õli põhjustab heli mis on analoogne kuid mitte nii vali.
Sisuliselt peaks
tähelepanu juhtima esimesele postitusele kus on kõik selgelt kirjas ja selle pumba sõela ma välistaks.ibra
Minu tähelepanu on suunatud sellele vist ,,reduktsioon klapile´´ mis sealt ilmselt puudu on. Täna sain paljudest kohtadest aru päritud ja teadmiseks sai et se rõhuklapp peab olema puudu sealt
Volkarid/audid ehk VAG-gruppi autodel on se klapp ühe stutsi sees millega ühendub latt ja lati pealevool.
Osadel automarkidel pealetuleva toru/vooliku sees.
Kuid nüüd oleks vaja leida kuskilt informatsiooni/pildimaterjali 4,7-me RV süsteemikohta.
Re: 4,7 RV-pump karjub, mõistus otsas
Mul sama jama, ka 4.7 H.O.
Hakkas peale seda kui roolivõimu õli vist keema läks. Lume/jää peal sai mängimas käidud, hüdrovent käis kogu täiega ringi, et mootorit maha jahutada. Paksu lume sees oli koormus üsna suur, ju sellepärast ka temperatuurid tõusid. Lõpuks lõi korgi vahelt roolivõimuvedeliku välja, rool läks raskeks ja mootori temp hakkas tõusma.
Peale seda 2x vedelikku vahetanud, õige õli sees ja kõik nagu töötaks aga kõrgetel pööretel teeb pump häält. Vahtu ega mulle õli sees pole. Hüdrovent tundub ka, et oleks nagu nagu liiga vaikne nüüd, ja temp ronib vahest raskemates oludes natuke üle keskpunkti. Varem seda ei täheldanud.
Hakkas peale seda kui roolivõimu õli vist keema läks. Lume/jää peal sai mängimas käidud, hüdrovent käis kogu täiega ringi, et mootorit maha jahutada. Paksu lume sees oli koormus üsna suur, ju sellepärast ka temperatuurid tõusid. Lõpuks lõi korgi vahelt roolivõimuvedeliku välja, rool läks raskeks ja mootori temp hakkas tõusma.
Peale seda 2x vedelikku vahetanud, õige õli sees ja kõik nagu töötaks aga kõrgetel pööretel teeb pump häält. Vahtu ega mulle õli sees pole. Hüdrovent tundub ka, et oleks nagu nagu liiga vaikne nüüd, ja temp ronib vahest raskemates oludes natuke üle keskpunkti. Varem seda ei täheldanud.
If it ain't broke, don't fix it.... but it's a jeep so always be prepared!
Re: 4,7 RV-pump karjub, mõistus otsas
Samasugune on ka Jeebi pumba klapp. Tehtud on nad kõik made in usa. Seesama junn, mis on kruustangide peal pumba stutsi seest välja keeratud. Ma ei taha uskuda, et sul teisel pumbal ka seda polnud.Vooliku sees pole midagi.Volkarid/audid ehk VAG-gruppi autodel on se klapp ühe stutsi sees millega ühendub latt ja lati pealevool.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: 4,7 RV-pump karjub, mõistus otsas
Ütlen siis nüüd välja mida ma ennem ei tahtnud öelda. Pumbad on enamikel autodel samad, toon mõned näited: VAG-grupp, jeebid, prantslased, volvo-d jne
Japsidega mul kogemus puudub ja ainus mis ei sobi on jeebi 3,1 pump mis on vastupidise polaarsusega ehk siis ,,italiano´´ vist.
Peale läkski hetkel Berlingo pump audi rihmarattaga.
AndreTGO jutust selgub nüüd hüdravent mida meil hetkel ei ole. Hüdra ventikaga varjantidel on se rõhuklapp selle ventilaatori süsteemi sees, nagu ka 2,7-el.
Meiieomal on Varjant 2 ehk elektriline jahutusvent ja viskoventilaator millest viimaneosa on ültse puudu, jahutus olevat korras.
Omanik väitis et seda radikat on vahetatud ja midagi tehtud, teema pisut ikka hägune alles.
Siit edasi räägin pildipeal
Kui nüüd AndreTGO oleks niilahke ja jäädvustaks pildimaterjali oma olemasolevast süsteemist kapotiall kas siia või ringosa3@gmail.com
AndreTGO probleem võib seisneda üdraventika sees olevas süsteemis, kas siis klapist mis reguleerib survet või klapist mis reguleerib ventilaatori tööd.
2,7-mel pidavat olema mootoriküljes temp andur mis annab juhiseid ventilaatori solenoidile(100% kinnitamata andmetel), kas ka 4,7-mel mõni elektriline andur on, ma hetkel öelda ei oska.
Vana pumba sõela vaatan üle.
Japsidega mul kogemus puudub ja ainus mis ei sobi on jeebi 3,1 pump mis on vastupidise polaarsusega ehk siis ,,italiano´´ vist.
Peale läkski hetkel Berlingo pump audi rihmarattaga.
AndreTGO jutust selgub nüüd hüdravent mida meil hetkel ei ole. Hüdra ventikaga varjantidel on se rõhuklapp selle ventilaatori süsteemi sees, nagu ka 2,7-el.
Meiieomal on Varjant 2 ehk elektriline jahutusvent ja viskoventilaator millest viimaneosa on ültse puudu, jahutus olevat korras.
Omanik väitis et seda radikat on vahetatud ja midagi tehtud, teema pisut ikka hägune alles.
Siit edasi räägin pildipeal
Kui nüüd AndreTGO oleks niilahke ja jäädvustaks pildimaterjali oma olemasolevast süsteemist kapotiall kas siia või ringosa3@gmail.com
AndreTGO probleem võib seisneda üdraventika sees olevas süsteemis, kas siis klapist mis reguleerib survet või klapist mis reguleerib ventilaatori tööd.
2,7-mel pidavat olema mootoriküljes temp andur mis annab juhiseid ventilaatori solenoidile(100% kinnitamata andmetel), kas ka 4,7-mel mõni elektriline andur on, ma hetkel öelda ei oska.
Vana pumba sõela vaatan üle.
Re: 4,7 RV-pump karjub, mõistus otsas
Roolisüsteemi ei tohiks ikka lasta sellel remontida, kes sellest eriti ei tea.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: 4,7 RV-pump karjub, mõistus otsas
mis häält teeb, võiks midagi sellist olla? Ise kahtlustan endal just rv vooliku vms viga...
https://www.youtube.com/watch?v=roqMjokE4dU
https://www.youtube.com/watch?v=roqMjokE4dU
Re: 4,7 RV-pump karjub, mõistus otsas
Ehk on abiks minu kogemus.
Auto. Jeep commander 07 3.0 crd
Roolivõimu pump hakkas ka kinuma peale lumes lõbutsemist. Võtsin pumba maha ja lahti vaatasin Et kõik korras. Õhumulle ei tulnud ja võimendi töötas. Hakkasin siis ka sama moodi kõik kontrollima alates hüdrovendisit
lõpetades latiga. No ei mingit tulemust kõik töötas aga pöörates vingus.
Lõpuks võtsin uuesti pumba maha ja kontrollisin uuesti. Selgus et viga ikka pumbas. Pumba võlli puksil oli mikromõra sees mida algul silmaga ei näinud. Tellisin ebayst uue pumba ja probleemid lahenesid.
Auto. Jeep commander 07 3.0 crd
Roolivõimu pump hakkas ka kinuma peale lumes lõbutsemist. Võtsin pumba maha ja lahti vaatasin Et kõik korras. Õhumulle ei tulnud ja võimendi töötas. Hakkasin siis ka sama moodi kõik kontrollima alates hüdrovendisit
lõpetades latiga. No ei mingit tulemust kõik töötas aga pöörates vingus.
Lõpuks võtsin uuesti pumba maha ja kontrollisin uuesti. Selgus et viga ikka pumbas. Pumba võlli puksil oli mikromõra sees mida algul silmaga ei näinud. Tellisin ebayst uue pumba ja probleemid lahenesid.
Jeep Commander ja Uaz 452D