Jeep gc wj 3.1td "hüppamine"
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Jeep gc wj 3.1td "hüppamine"
Tere. Mure eelmainitud masinaga.
All on suured ja laiad mudarehvid, mis pole tasakaalus. Mure algab siis sellest et kuskil 60km/h hakkavad rattad veidikene võnkuma(eks siis sellest, et tasakaalust väljas) ning jube kiiresti kujuneb võnkumine nii rämedaks hüppamiseks, et rooli annab kinni hoida. Nagu rattad hakkavad natukenegi taidlema, nii kohe läheb asi õuduseks. Nii palju sai vaadatud, et kui see hüppamine toimub, hakkavad rattad ühele ja teisele poole tembeldama(rool käib totaalselt kaasa, ning kinni hoida pole võimalik) Ainuke lõtk mis roolimises on, on roolikarbis, ning see on suht minimaalne. Millest nii ulme hüppamine tekib? Kas võib rooliamort olla läbi? Ennem kui auto tõstuki peale ajan, uuriks veidi maad, et mida vaadata ja testida.
Ettetänades.
All on suured ja laiad mudarehvid, mis pole tasakaalus. Mure algab siis sellest et kuskil 60km/h hakkavad rattad veidikene võnkuma(eks siis sellest, et tasakaalust väljas) ning jube kiiresti kujuneb võnkumine nii rämedaks hüppamiseks, et rooli annab kinni hoida. Nagu rattad hakkavad natukenegi taidlema, nii kohe läheb asi õuduseks. Nii palju sai vaadatud, et kui see hüppamine toimub, hakkavad rattad ühele ja teisele poole tembeldama(rool käib totaalselt kaasa, ning kinni hoida pole võimalik) Ainuke lõtk mis roolimises on, on roolikarbis, ning see on suht minimaalne. Millest nii ulme hüppamine tekib? Kas võib rooliamort olla läbi? Ennem kui auto tõstuki peale ajan, uuriks veidi maad, et mida vaadata ja testida.
Ettetänades.
Re: Jeep gc wj 3.1td "hüppamine"
Surma värin Esimene diagonaal varras on lötkuga,Lihtne konrollida. Keerad rooli paremale vasakule kohapeal ja vaatad
- suitsukala
- Fitting 38"
- Postitusi: 288
- Liitunud: L Apr 16, 2016 7:04 pm
- Asukoht: Saaremaa, Kärla
Re: Jeep gc wj 3.1td "hüppamine"
googelmoogelisse death wobble sisse trükkida ja vastuseid on sadu
Jeep Comanche Laredo '88
Igapäevaselt Austraalias - PS v e-mail, kui vaja kätte saada.
Igapäevaselt Austraalias - PS v e-mail, kui vaja kätte saada.
Re: Jeep gc wj 3.1td "hüppamine"
"Surmavärin" annab ka siin foorumis omajagu lugemist.
Põhjused on kulunud esisilla liigendites ja roolisüsteemis.
Need pole alati samad ja võib olla ka erinevate pisiasjade koosmõju.
Tõsta auto ise üles või lase mõnes ülevaatuspuntis loksutada, ega seda põhjust üle neti keegi tuvastada suuda.
Põhjused on kulunud esisilla liigendites ja roolisüsteemis.
Need pole alati samad ja võib olla ka erinevate pisiasjade koosmõju.
Tõsta auto ise üles või lase mõnes ülevaatuspuntis loksutada, ega seda põhjust üle neti keegi tuvastada suuda.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Re: Jeep gc wj 3.1td "hüppamine"
Kirjutad, all on suured ja laiad mudarehvid, mis pole tasakaalus. No sellest aitab, et selline jama tekib.MetsaInts kirjutas:Tere. Mure eelmainitud masinaga.
All on suured ja laiad mudarehvid, mis pole tasakaalus. Mure algab siis sellest et kuskil 60km/h hakkavad rattad veidikene võnkuma(eks siis sellest, et tasakaalust väljas) ning jube kiiresti kujuneb võnkumine nii rämedaks hüppamiseks, et rooli annab kinni hoida. Nagu rattad hakkavad natukenegi taidlema, nii kohe läheb asi õuduseks. Nii palju sai vaadatud, et kui see hüppamine toimub, hakkavad rattad ühele ja teisele poole tembeldama(rool käib totaalselt kaasa, ning kinni hoida pole võimalik) Ainuke lõtk mis roolimises on, on roolikarbis, ning see on suht minimaalne. Millest nii ulme hüppamine tekib? Kas võib rooliamort olla läbi? Ennem kui auto tõstuki peale ajan, uuriks veidi maad, et mida vaadata ja testida.
Ettetänades.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Jeep gc wj 3.1td "hüppamine"
Lootsin, et see ei mõjuta nii hullult, sest kõik lasevad mudakatega ringi ja tasakaalu neid ei panda.ibra kirjutas:Kirjutad, all on suured ja laiad mudarehvid, mis pole tasakaalus. No sellest aitab, et selline jama tekib.MetsaInts kirjutas:Tere. Mure eelmainitud masinaga.
All on suured ja laiad mudarehvid, mis pole tasakaalus. Mure algab siis sellest et kuskil 60km/h hakkavad rattad veidikene võnkuma(eks siis sellest, et tasakaalust väljas) ning jube kiiresti kujuneb võnkumine nii rämedaks hüppamiseks, et rooli annab kinni hoida. Nagu rattad hakkavad natukenegi taidlema, nii kohe läheb asi õuduseks. Nii palju sai vaadatud, et kui see hüppamine toimub, hakkavad rattad ühele ja teisele poole tembeldama(rool käib totaalselt kaasa, ning kinni hoida pole võimalik) Ainuke lõtk mis roolimises on, on roolikarbis, ning see on suht minimaalne. Millest nii ulme hüppamine tekib? Kas võib rooliamort olla läbi? Ennem kui auto tõstuki peale ajan, uuriks veidi maad, et mida vaadata ja testida.
Ettetänades.
Re: Jeep gc wj 3.1td "hüppamine"
Aga tänud kõigile, death wobble on tõesti see, mis mul esineb. Eks hakkan otsast vaatama mis läbi ja vahetan kõik korralike vastu välja. Siis vaatan edasi rehvide teemat
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Jeep gc wj 3.1td "hüppamine"
Kus saunas naised sellist juttu rääkisid?MetsaInts kirjutas:
Lootsin, et see ei mõjuta nii hullult, sest kõik lasevad mudakatega ringi ja tasakaalu neid ei panda.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Re: Jeep gc wj 3.1td "hüppamine"
Härrad kes rehve paigaldasid. Ju siis nad lihtsalt ei raatsinud hakata jebima
Re: Jeep gc wj 3.1td "hüppamine"
Ära enam sinna "härrade" juurde mine.MetsaInts kirjutas:Härrad kes rehve paigaldasid. Ju siis nad lihtsalt ei raatsinud hakata jebima
Otseloomulikult peavad rehvid olema hästi tasakaalustatud, peale seda tulevad kõikvõimalikud veermiku lõtkud pluss rooliamort.
Olin kunagi ka hädas, põhjus oli .... vaata esimest vastust siin teemas.
XC 70
Re: Jeep gc wj 3.1td "hüppamine"
Selge, tänud!