2006 Grand Cherokee 3.0CRD aku tuli.
Postitatud: E Sept 18, 2017 5:23 pm
Tere
Jama on käinud juba üle poole aasta: vahetatud on rihm, pinguti, rullikud, vana generaator käis aasta tagasi remondis, kuna ei laadinud. Peale remonti pool aastat kõik oli korras kuniks hakkas kiirendamisel süttima akutuluke. Mõne aja pärast süttis ja jäi tühikäigul akutuli põlema, tester näitas 11,8 V. Rahuliku südamega ostsin uue generaatori, panin peale ning kõik paistis toimivat.
Kuid tekkinud on kummaline anomaalia niinimetatud akutulukesega. Kiirendades 50-90km/h ning möödasõidud, tuluke süttib ning gaasipedaali vabastamisega mõnesekundilise ajaviitega kustub. Pinge elektrisüsteemis sel ajal ei kõigu, püsib 14.4-14.5 juures (tester on diagnoosimiseks pidevalt ühendatud läbi sigaretisüütaja pistikuga). Pikemal sõidul eile, 300km järjest, tekkis ka perioode kus püsikiirusega ühtlasel kulgemisel pidevalt see tuluke süttib, jääb põlema ning kustub, kuid pinge püsib stabiilselt 14.5V.
Kiirendamsel süttiv akutuli oli probleemiks ka remonditud genekaga, kuid toll korral pidasin seda generaatori veaks ning pardapinget jooksvalt sellajal ei mõõtnud.
On kellegi kogemusi või mõtteid.
Äkki mõne juhtaju tarkavara uuendamine/ülekirjutamine vajalik.
Jama on käinud juba üle poole aasta: vahetatud on rihm, pinguti, rullikud, vana generaator käis aasta tagasi remondis, kuna ei laadinud. Peale remonti pool aastat kõik oli korras kuniks hakkas kiirendamisel süttima akutuluke. Mõne aja pärast süttis ja jäi tühikäigul akutuli põlema, tester näitas 11,8 V. Rahuliku südamega ostsin uue generaatori, panin peale ning kõik paistis toimivat.
Kuid tekkinud on kummaline anomaalia niinimetatud akutulukesega. Kiirendades 50-90km/h ning möödasõidud, tuluke süttib ning gaasipedaali vabastamisega mõnesekundilise ajaviitega kustub. Pinge elektrisüsteemis sel ajal ei kõigu, püsib 14.4-14.5 juures (tester on diagnoosimiseks pidevalt ühendatud läbi sigaretisüütaja pistikuga). Pikemal sõidul eile, 300km järjest, tekkis ka perioode kus püsikiirusega ühtlasel kulgemisel pidevalt see tuluke süttib, jääb põlema ning kustub, kuid pinge püsib stabiilselt 14.5V.
Kiirendamsel süttiv akutuli oli probleemiks ka remonditud genekaga, kuid toll korral pidasin seda generaatori veaks ning pardapinget jooksvalt sellajal ei mõõtnud.
On kellegi kogemusi või mõtteid.
Äkki mõne juhtaju tarkavara uuendamine/ülekirjutamine vajalik.