2006 Grand Cherokee 3.0CRD aku tuli.
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
2006 Grand Cherokee 3.0CRD aku tuli.
Tere
Jama on käinud juba üle poole aasta: vahetatud on rihm, pinguti, rullikud, vana generaator käis aasta tagasi remondis, kuna ei laadinud. Peale remonti pool aastat kõik oli korras kuniks hakkas kiirendamisel süttima akutuluke. Mõne aja pärast süttis ja jäi tühikäigul akutuli põlema, tester näitas 11,8 V. Rahuliku südamega ostsin uue generaatori, panin peale ning kõik paistis toimivat.
Kuid tekkinud on kummaline anomaalia niinimetatud akutulukesega. Kiirendades 50-90km/h ning möödasõidud, tuluke süttib ning gaasipedaali vabastamisega mõnesekundilise ajaviitega kustub. Pinge elektrisüsteemis sel ajal ei kõigu, püsib 14.4-14.5 juures (tester on diagnoosimiseks pidevalt ühendatud läbi sigaretisüütaja pistikuga). Pikemal sõidul eile, 300km järjest, tekkis ka perioode kus püsikiirusega ühtlasel kulgemisel pidevalt see tuluke süttib, jääb põlema ning kustub, kuid pinge püsib stabiilselt 14.5V.
Kiirendamsel süttiv akutuli oli probleemiks ka remonditud genekaga, kuid toll korral pidasin seda generaatori veaks ning pardapinget jooksvalt sellajal ei mõõtnud.
On kellegi kogemusi või mõtteid.
Äkki mõne juhtaju tarkavara uuendamine/ülekirjutamine vajalik.
Jama on käinud juba üle poole aasta: vahetatud on rihm, pinguti, rullikud, vana generaator käis aasta tagasi remondis, kuna ei laadinud. Peale remonti pool aastat kõik oli korras kuniks hakkas kiirendamisel süttima akutuluke. Mõne aja pärast süttis ja jäi tühikäigul akutuli põlema, tester näitas 11,8 V. Rahuliku südamega ostsin uue generaatori, panin peale ning kõik paistis toimivat.
Kuid tekkinud on kummaline anomaalia niinimetatud akutulukesega. Kiirendades 50-90km/h ning möödasõidud, tuluke süttib ning gaasipedaali vabastamisega mõnesekundilise ajaviitega kustub. Pinge elektrisüsteemis sel ajal ei kõigu, püsib 14.4-14.5 juures (tester on diagnoosimiseks pidevalt ühendatud läbi sigaretisüütaja pistikuga). Pikemal sõidul eile, 300km järjest, tekkis ka perioode kus püsikiirusega ühtlasel kulgemisel pidevalt see tuluke süttib, jääb põlema ning kustub, kuid pinge püsib stabiilselt 14.5V.
Kiirendamsel süttiv akutuli oli probleemiks ka remonditud genekaga, kuid toll korral pidasin seda generaatori veaks ning pardapinget jooksvalt sellajal ei mõõtnud.
On kellegi kogemusi või mõtteid.
Äkki mõne juhtaju tarkavara uuendamine/ülekirjutamine vajalik.
Grand Cherokee WH 3.0CRD: veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17 [/i]
Re: 2006 Grand Cherokee 3.0CRD aku tuli.
Kraapisin generaatori jämeda pluss juhtme klemmi aluselt pinnalt rohkem värvi maha ja keerasin mutri suurema jõuga kinni. 3-e päeva jooksul ei ole sõidu ajal enam aku tulukest näidud. Äkki saigi korda.
Grand Cherokee WH 3.0CRD: veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17 [/i]
Re: 2006 Grand Cherokee 3.0CRD aku tuli.
Vooluklemmi all ei tohi üldse värvi olla.Igasuguse vooluklemmi alune peab olema nii värvist kui roostest täiesti puhas.Roostetamise vastu lase sinna üks väike törts vasemääret peale.Kraapisin generaatori jämeda pluss juhtme klemmi aluselt pinnalt rohkem värvi maha
Re: 2006 Grand Cherokee 3.0CRD aku tuli.
Ma sattusin rookima üht klemmistikku mis oli "kaitstud" vasemäärdega, ei pea seda heaks lahenduseks. Mingit moodi võtab see määre niiskust sisse ja tulemuseks on oksüdeerunud ja riknenud klemm. Konkreetselt oli tegu kärupistikuga, mis oli nii roheliseks läinud et isegi juhe oli isolatsiooni all ca 3-5 cm pikkuselt raisus. Ja ma tean et mees lasi pistiku üle tutikal kärul enne kasutama asumist ning paar korda ka pärast. Ta sinder lasi samamoodi ka käru tulepirnide klemmid täis, et nii pistik kui tulepaneel tuli ära vahetada.
Ma kasutan Motipi elektrikaitset, mis tekitab oksiidivastase keemilise kihi elektrijuhtidele, samuti saab edukalt kasutada talvisel ajal jahtide/paatide elektrisüsteemide keemilist kaitset sest see on parema kaitsega soolastes oludes. Motipit olen ostnud Ints sinu juures nurgapeal Mati jupipoest, marine class kaitset aga teiselt poolt, US Partsist.
Mõlemad on aerosoolid, sestap tuleb klemm lahtises olekus katta, siis kinni panna nagu ikka ja hiljem aegajalt väljast juurde lasta, 2-3x aastas ehk tuleb ära. Bensukatel käib see kraam ka süütesüsteemile (jagaja kaane sisse näiteks), viimati aga tegin hoopis tütre uue telefoni SIM kaardi kaitse (kuiv tutikas kaart hakkas kuuga viga andma) . See ei pasanda midagi täis, elektri- ja elektroonika asjad peavad puhtad olema.
Ma kasutan Motipi elektrikaitset, mis tekitab oksiidivastase keemilise kihi elektrijuhtidele, samuti saab edukalt kasutada talvisel ajal jahtide/paatide elektrisüsteemide keemilist kaitset sest see on parema kaitsega soolastes oludes. Motipit olen ostnud Ints sinu juures nurgapeal Mati jupipoest, marine class kaitset aga teiselt poolt, US Partsist.
Mõlemad on aerosoolid, sestap tuleb klemm lahtises olekus katta, siis kinni panna nagu ikka ja hiljem aegajalt väljast juurde lasta, 2-3x aastas ehk tuleb ära. Bensukatel käib see kraam ka süütesüsteemile (jagaja kaane sisse näiteks), viimati aga tegin hoopis tütre uue telefoni SIM kaardi kaitse (kuiv tutikas kaart hakkas kuuga viga andma) . See ei pasanda midagi täis, elektri- ja elektroonika asjad peavad puhtad olema.
Re: 2006 Grand Cherokee 3.0CRD aku tuli.
Generaator paistis olevat tehase renoveeritud, VALEO kleeps peal, numbreid ja muid asju ei olnud.Vooluklemmi all ei tohi üldse värvi olla.Igasuguse vooluklemmi alune peab olema nii värvist kui roostest täiesti puhas
Metallosa oli raudselt värvitud. Enne paigaldust lükkasin viiliga poldialused pinnad, millega mootori külge puutub, haljaks.
Plussklemmi polt oli nagu uus ning värvimata, seetõttu paigaldamisel sellese rohkem ei süvenenud. Juhtmeotsas olev klemm sai enne uue generaatori paigaldamista puhastatud.
Grand Cherokee WH 3.0CRD: veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17 [/i]
Re: 2006 Grand Cherokee 3.0CRD aku tuli.
Kas võib siis nii aru saada et praeguseks on klemmid puhastatud, ja n.ö. kuivalt/haljalt kokku pandud?
Kui nii siis saad sinna varsti taas monteerima minna. Ma ei tea kuidas eurojeep tehasest tuleb, USA/Canada CHR Mopari asjad tulevad siiski vastava kaitsegeeliga, mis küll lahkub neist kohtadest mingi ajaga kuhu pritsmed või pesu ligi pääseb.
Kui nii siis saad sinna varsti taas monteerima minna. Ma ei tea kuidas eurojeep tehasest tuleb, USA/Canada CHR Mopari asjad tulevad siiski vastava kaitsegeeliga, mis küll lahkub neist kohtadest mingi ajaga kuhu pritsmed või pesu ligi pääseb.