A/C sisse
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
A/C sisse
Panen a/c sisse aga ei midagi pump töötab ja rõhk sees aga ei midagi isegi loiku ei tule auto alla
Re: A/C sisse
Küsimus selline kas see alumiinium pütt kus see külmaine on peaks kohe päris külm olema või peabgi suht leige olema ?
Re: A/C sisse
punased nooled - pole jahedad
sinised nooled - on jahedad
sinised nooled - on jahedad
Re: A/C sisse
Nii sai siis täna jällle käidud täitetud ja kontrollitud ja avastati et pump ei anna mitte mingit survet, et vb mingi võll või asi olevat katki sees .
Re: A/C sisse
Vaatasin et nüüd annab veakoodi P0530, aru täpselt ei saa mis see olla võib.
Re: A/C sisse
http://www.wjjeeps.com/faultcodes.htm veakoodidArdoV kirjutas:Vaatasin et nüüd annab veakoodi P0530, aru täpselt ei saa mis see olla võib.
P0530 A/C Refrigerant Pressure Sensor Circuit ise küsid ise vastad !
Generic OBD Error Code Details for P0530
A/C Refrigerant Pressure Sensor "A" Circuit
What does this mean?
OBD Code P0530refers to
The powertrain control module (PCM) monitors the high side refrigerant pressure via a A/C refrigerant pressure sensor. When the pressure is high the signal voltage is high. When the pressure is low the signal voltage is low. When pressure is high the PCM commands the cooling fans on. When pressure is too high or too low the PCM will not allow the A/C compressor clutch to engage.
Symptoms
Possible sumptoms of OBD code P0530
- Engine Light ON (or Service Engine Soon Warning Light) - A/C Inoperative - A/C Blows Warm
Causes
Possible causes of OBD code P0530
- A/C system low or over charge with refrigerant - Faulty A/C refrigerant pressure sensor - Cooling fans in-operative - A/C refrigerant pressure sensor circuit open or shorted The Error code is generally activated on detection of the following conditions: The P0530 code is detected when the signal circuit is less than 5 counts (0.09 volt) or more than 250 counts (4.90 volts) and the condition exists for 20 seconds.
head lugemist
https://www.yourmechanic.com/article/p0 ... e-johnston
ja soovitan kindlasti spetsialisti poole pöörduda sest põhjendus seal on "midagi katki sees" ei ole päris profesionaalne vastus "spetsialisti" poolt, muidugi kui see ei olnud sul naabrimees kõrvalt garaazist.
me oleme kõik targad tööpäeva lõpuni.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.