Jeep Cherokee 91a 4.0 bens.: tühikäigu pöörded kõrged
Postitatud: E Juun 12, 2017 11:31 am
Probleem sai alguse sellest, et tühikäigul jäid mootori pöörded umbes poole minuti jooksul nii madalaks, et mootor suri välja.
Võtsin segusiibri maha, tühikäigumootori ja segusiibri asendi sensori maha ja puhastasin ära. Puhastasin ära ka tühikäigumootori "augu" , mis oli väga must.
Tühikäigumootori kolb sai ettevaatlikult puhastatud, proovisin seda mitte vigastada: ei keeranud, surunud sisse/tirinud välja seda kolbi.
Kogu kola sai kokku tagasi, ka tühikäigumootori tihend sai omale kohale. Segusiibri korpuse all olevat tihendit ära ei vahetanud.
Mootori pöörded käivitamisel ~1500, pärast sõitmist ~1000. Sõidab normaalselt.
Võtsin kõik uuesti lahti, vaatasin üle, panin kokku tagasi. Pistikud käisin üle. Tulemus sama.
Segusiibri (korpuse) külge minu mälu järgi ühtegi vaakumtoru ei läinud.
Kas segusiiber peab minema 100% tihedalt kinni või kas võib jääda siibri mõlemasse äärde väike pilu? - hetkel mahuks ilmselt paberileht otsapidi vahele. Enne oli siiber tõenäoliselt tihedam kuna tahma oli kõvasti. Katsetuse mõttes proovisin segusiibri piirajat madalamaks keerata nii, et klapp läheks rohkem kinni aga paraku seda väga keerata ei andnud - oli juba põhimõtteliselt kõige madalamas asendis. Ei oska öelda, kas see piiraja on originaalis nii või on keegi seda varem modifitseerinud.
Kas tuleks alustada klapiasendi sensori ja tühikäigumootori vahetusest või on enne veel midagi, mida kontrollida?
Tänud!
Võtsin segusiibri maha, tühikäigumootori ja segusiibri asendi sensori maha ja puhastasin ära. Puhastasin ära ka tühikäigumootori "augu" , mis oli väga must.
Tühikäigumootori kolb sai ettevaatlikult puhastatud, proovisin seda mitte vigastada: ei keeranud, surunud sisse/tirinud välja seda kolbi.
Kogu kola sai kokku tagasi, ka tühikäigumootori tihend sai omale kohale. Segusiibri korpuse all olevat tihendit ära ei vahetanud.
Mootori pöörded käivitamisel ~1500, pärast sõitmist ~1000. Sõidab normaalselt.
Võtsin kõik uuesti lahti, vaatasin üle, panin kokku tagasi. Pistikud käisin üle. Tulemus sama.
Segusiibri (korpuse) külge minu mälu järgi ühtegi vaakumtoru ei läinud.
Kas segusiiber peab minema 100% tihedalt kinni või kas võib jääda siibri mõlemasse äärde väike pilu? - hetkel mahuks ilmselt paberileht otsapidi vahele. Enne oli siiber tõenäoliselt tihedam kuna tahma oli kõvasti. Katsetuse mõttes proovisin segusiibri piirajat madalamaks keerata nii, et klapp läheks rohkem kinni aga paraku seda väga keerata ei andnud - oli juba põhimõtteliselt kõige madalamas asendis. Ei oska öelda, kas see piiraja on originaalis nii või on keegi seda varem modifitseerinud.
Kas tuleks alustada klapiasendi sensori ja tühikäigumootori vahetusest või on enne veel midagi, mida kontrollida?
Tänud!