Jeep grand Cherokee 2.7 2002a
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Jeep grand Cherokee 2.7 2002a
Tere. Olen suht värske auto omanik. Sai siis huvipärast kontrollitud veakoode. Võtme trikika. Vigu sain 3
P530 P340 ja P1130 mida need täpsemalt tähendavad. Internetis otsitud saab igasuguseid tähendusi nende koodidele.
Teine mure on see et alguses sõites ei tule kuuma õhku. Kui temperatuur on 80 kraadi siis lõpuks hakkab ka kuuma salongi tulema. Katsun ka salongi radika minevaid torusid need on kõik kuumad. Ei ütleks ka et radikas umbes. Kuna mingiaeg sõites tuleb korralikult kuuma. Kohapeal seistes hakkab ka jahedat salongi tulema. Jahutus vedelik on normis.
P530 P340 ja P1130 mida need täpsemalt tähendavad. Internetis otsitud saab igasuguseid tähendusi nende koodidele.
Teine mure on see et alguses sõites ei tule kuuma õhku. Kui temperatuur on 80 kraadi siis lõpuks hakkab ka kuuma salongi tulema. Katsun ka salongi radika minevaid torusid need on kõik kuumad. Ei ütleks ka et radikas umbes. Kuna mingiaeg sõites tuleb korralikult kuuma. Kohapeal seistes hakkab ka jahedat salongi tulema. Jahutus vedelik on normis.
Re: Jeep grand Cherokee 2.7 2002a
Copy teisest teemast:
zyon kirjutas:P1130 fuel rail pressure sensor - survelati anduri viga.
P1685 Skim Invalid Key - The engine controller has received an invalid key from the SKIM - Autot on proovitud käivitada vale võtmega.
P0340 Jeep - Camshaft Position Sensor Circuit Bank 1 Sensor - Nukkvõlli andur vigane.
Mul oli ka kunagi samad vead välja arvatud P1685 ja sai vahetatud survelati andur ning kadus ka P0340 viga.
Re: Jeep grand Cherokee 2.7 2002a
Niipalju veel et mootori tuli ei põle ja mootori töös ei saaks ka aru et probleeme oleks. Mix muidu neid veakoode vaatama hakkasin oli see et alguses puhus salongi ainult kuuma õhku. Asjasse süvenemisega tuli välja et viga nendes luukides. See lulla mis luuke liigutas oli puru. Mootor oli ka pistikust lahti võetud. Ühe kruvi ja seibiga oli luuk kuidagi kinnisesse asendisse saadud. Salongis karjus pidevalt jahutus vedeliku tase hoiatus madal. Müüa ütles et see anduri viga. Sai see andur vahetatud. Ja tuli uus probleem sellega. Külmalt on jahutus vedelik normis. Kui masin töötempeatturis siis jahutus vedelik alla miinimumi.
Peaks laskma siis need koodid kustutada ja siis edasi uuesti lahkama. Tundub hetkel et salongiradikas on umbes kuna mõlemad torud on kuumad.
Küsimus veel ka selline et kuidas tuvastada kas tagumise luugi mootor on korras? Nupust keerates ei tee midagi. Alguses töötas ka esimene mootor kui juhtme järgipanin nüüd vaikus. Samas mootorile otse 12 anda siis töötab. Kaitsmed on ka korras.
Peaks laskma siis need koodid kustutada ja siis edasi uuesti lahkama. Tundub hetkel et salongiradikas on umbes kuna mõlemad torud on kuumad.
Küsimus veel ka selline et kuidas tuvastada kas tagumise luugi mootor on korras? Nupust keerates ei tee midagi. Alguses töötas ka esimene mootor kui juhtme järgipanin nüüd vaikus. Samas mootorile otse 12 anda siis töötab. Kaitsmed on ka korras.
Re: Jeep grand Cherokee 2.7 2002a
Kasuta otsingut, neist luukidest ja AC veakoodidest siin oksendamiseni jahutud.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Jeep grand Cherokee 2.7 2002a
Sooja murega hoopis see et plokikaane tihend. Nüüd küsimus kui lihtsalt sinna ligisaab? Olen uurinud kõik remondikohad keegi ei julge mingit hinnapakkumist teha. Enamustel ei ole mingit kokkupuudet 2.7 mootoriga. Ja kas piisab vaid tihendi vahetusest seda ka ei oska enne öelda kui kõik laiali. Kes vähegi asjaga tegelenud võib mulle ka omapoolse hinnapakkumise saata koos asukohaga. Oln ise Jõgevamaal.
Re: Jeep grand Cherokee 2.7 2002a
kui juba plokikaan maha siis kohe survestamisse viia ja lihvi ka ja ketti vahetaks ka korraga ära, endal lihtam tulevikus, aga maha peaks kakkuma korralike tööriistatega suht kiirelt, aga kõik oleneb
Re: Jeep grand Cherokee 2.7 2002a
Küsimus selline et kust ostsite survelati anduri?