GC WJ 4.7 keskmise kütusekulu järsk tõus

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

laurz
Rock Crawler
Postitusi: 551
Liitunud: P Jaan 10, 2010 6:40 pm
Asukoht: Tartu

Re: GC WJ 4.7 keskmise kütusekulu järsk tõus

Postitus Postitas laurz »

Ei pruugi tunda olla. Röhk madal....pihustid "kusevad". Mainiti ära et peale süüte korduvat sisse välja keeramist,käivitub kohe. See tähendab et röhk vajub ära.
Kasutaja avatar
JeepCheroXJ4x4
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 100
Liitunud: L Juul 11, 2015 9:08 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: GC WJ 4.7 keskmise kütusekulu järsk tõus

Postitus Postitas JeepCheroXJ4x4 »

uudistaja kirjutas:
JeepCheroXJ4x4 kirjutas:
uudistaja kirjutas:Vahepeal teeninduses käidud. Mingit viga paraku kuskil ei tuvastatud. Sümptomid samad: külmalt käivitus kehv (ca 3 sek), kompuutri järgi kütusekulu 5l võrra kõrgem kui muidu.
peale seda, kui külmalt käima läheb hoiab põõrdeid üleval ka?

Ei, täiesti normaalne. Kui süüdet 3-4x ette keerata, käivitub kiirelt.

kütuse ära vajumise jutt tundub loogiline, seda kindlasti kontrollida.
lihtsalt infoks: Ise taidlesin ühe teise bensukaga hiljuti sarnase jamaga, lisaks oli tühikäik ebamäärane.

vahetasin mõrased sisselaskelõdvikud - esmasel vaatlusel ei pruugi mõra paista. Detail maha keerates ja painutades tulevad kõik mõrad välja.

Vahetasin ära süütepoolid(mõnel poolil oli korpus kerglt mõrane ja piibuosal oli näha pruunikaid rõngaid ümber varre). Netis tuhnides leiab poolide takistuse vahemikud ning õpetuse, kuidas peaks poolide korrasolekut kontrollima. Kui klapikambri kaane tihend läbi ja küünlapesades õli, siis peksab ka küünal sealt läbi.

ICV mootor - oli kinni jäänud ning imes tühikäigul vaakumiga karterituulutusest õli sisselaskesse. Kollektor seest õli täis, arvata võib et see õli käis ka kolvide pealt läbi.

Mootorimass- ilma koormuseta mõõtes oli ok, koormusega natuuke kehvem. Välisel vaatlusel tundus kaabel ok, natuke näppides pudenes isolatsioon laiali ning kaabli tegelik seisukord...mjah.

Küünlad - olgugi, et tootja soovitab kasutada BOSCHi küünlaid 2 elektroodiga, rääkisid spetsialistid, et Bosch üldse kuhugi ei kõlba ning 2 elektroodiga alla igasugust arvestust.
vahetasin ca 1 kuu sõitnud boschid NGK 1 elektroodiga küünalde vastu.

Kõik probleemid kadusid, mootor töötab nagu kellavärk. Benssu rüüpab gramm rohkem kui teine auto(Diisel) ja edasi astub ka paremini. Nüüd viimasel ajal isegi eelistan bensuõgijat.
Siim ;)

Cherokee XJ
Kasutaja avatar
JeepCheroXJ4x4
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 100
Liitunud: L Juul 11, 2015 9:08 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: GC WJ 4.7 keskmise kütusekulu järsk tõus

Postitus Postitas JeepCheroXJ4x4 »

v6sa kirjutas:Küünlad on tahmased? Kõik 8 võrdselt?

Ottomootori diagnostika algab ikka küünalde grupipildist... :wink:

Heitgaasid OK?
Lambda näit jookseb kenasti, kui arvutiga/multimeetriga vaadata?
enda kogemusest:
lambda veale viitab ühtlane tühikäik külma mootoriga, sest lambda nkn ei tööta, kuni pole oma vajalikku tempi saavutanud ning kasutatakse default väärtusi. Sooja mootoriga "põõrded kõiguvad" - loeb valesti Hapniku väärtust või annab edasi valet/viivitusega signaali.
:idea:
Siim ;)

Cherokee XJ
Kasutaja avatar
JeepCheroXJ4x4
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 100
Liitunud: L Juul 11, 2015 9:08 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: GC WJ 4.7 keskmise kütusekulu järsk tõus

Postitus Postitas JeepCheroXJ4x4 »

Mis sellest asjast saanud on, kas lahenduse leidnud?
Siim ;)

Cherokee XJ
uudistaja
Mudder
Postitusi: 82
Liitunud: N Juul 10, 2014 11:17 am

Re: GC WJ 4.7 keskmise kütusekulu järsk tõus

Postitus Postitas uudistaja »

Vahetasin kütusepumba O rõngad ja nüüd käivitub nagu vanasti. Eks aja jooksul näha mis see kütteseier edaspidi näitab.
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”