Jeep GrandC. Wj kliimaplokk-sooja/külma klapid ja mootor !
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Jeep GrandC. Wj kliimaplokk-sooja/külma klapid ja mootor !
Tervist
Eelmainitud sõlmes on probleem. Mis pole iseenesest üllatus. Keegi eelnevates auto omanikest on juba asja remontinud.
Kindalaeka taha on ava lõhutud ja kaks iseseisvat klappi on asendatud ühe pleki tükiga.
Kuid nüüd jäi ainult külma õhku puhuma ! Plekist kärakas oli kinni kiilunud ja mootor keeras jõuga kodukootud võlli otsal nuudi maha.
Eelmäng läbi jõuame küsimuseni.
Temp. nuppu keerates , olenemata kumba - mootor ei tööta/ei käi ringi. Kui testriga mõõta siis juhtmest voolu ei tule.
Kas kliimaplokki annab remontida või läheb tervenisti vahetusse !?
Mis pinge pealt klappide mootor töötab, et seda testida.
1) Kas kellegil on pakkuda kliimaplokki (prooviks-müügiks)
2) Kas kellegil on pakkuda töötavaid klappe (Et mõista mis seal varem oli - enne seda roostes pornot)
klappe sooviks ainult vaadata/katsuda/mõõta. Vajadusel maksaks smartpostiga saamise ja tagasi saatmise kinni.
Asukoht: Tartu (nädalavahetusel 26nov. võimalik, et Tõrva kandis)
Seniks : Kõike head
Kalju.
Eelmainitud sõlmes on probleem. Mis pole iseenesest üllatus. Keegi eelnevates auto omanikest on juba asja remontinud.
Kindalaeka taha on ava lõhutud ja kaks iseseisvat klappi on asendatud ühe pleki tükiga.
Kuid nüüd jäi ainult külma õhku puhuma ! Plekist kärakas oli kinni kiilunud ja mootor keeras jõuga kodukootud võlli otsal nuudi maha.
Eelmäng läbi jõuame küsimuseni.
Temp. nuppu keerates , olenemata kumba - mootor ei tööta/ei käi ringi. Kui testriga mõõta siis juhtmest voolu ei tule.
Kas kliimaplokki annab remontida või läheb tervenisti vahetusse !?
Mis pinge pealt klappide mootor töötab, et seda testida.
1) Kas kellegil on pakkuda kliimaplokki (prooviks-müügiks)
2) Kas kellegil on pakkuda töötavaid klappe (Et mõista mis seal varem oli - enne seda roostes pornot)
klappe sooviks ainult vaadata/katsuda/mõõta. Vajadusel maksaks smartpostiga saamise ja tagasi saatmise kinni.
Asukoht: Tartu (nädalavahetusel 26nov. võimalik, et Tõrva kandis)
Seniks : Kõike head
Kalju.
Re: Jeep GrandC. Wj kliimaplokk-sooja/külma klapid ja mootor !
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020
KAWASAKI Z900 2020
Re: Jeep GrandC. Wj kliimaplokk-sooja/külma klapid ja mootor !
Kõigepealt vaata veakoode. http://www.wjjeeps.com/climate.htm
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Jeep GrandC. Wj kliimaplokk-sooja/külma klapid ja mootor !
Loe ka seda teemat.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=19&t=36382
Klappe võib saada lammaritest või netist, blend door nimeks.
Kui kõik uued originaaljupid paned, siis tee lisatugevdus, muidu on varsti jälle puru
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=19&t=36382
Klappe võib saada lammaritest või netist, blend door nimeks.
Kui kõik uued originaaljupid paned, siis tee lisatugevdus, muidu on varsti jälle puru
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Re: Jeep GrandC. Wj kliimaplokk-sooja/külma klapid ja mootor !
Tervist
Koodid.
15 = Left temperature door not responding
52 = AI (Recirc) door travel range too large
54 = Left temperature door travel too large
56 = Right temperature door travel too large
Nagu ma aru saan on viga nr. 15/54/56 otseselt seotud eelnevalt kirjeldatud plekist valmistatud pornoga mis oli meisterdatud kindalaeka taha.
Palun öelge kus kaudu ma siseringlus klapini jõuan (viga numb. 52).
Kõike head
Koodid.
15 = Left temperature door not responding
52 = AI (Recirc) door travel range too large
54 = Left temperature door travel too large
56 = Right temperature door travel too large
Nagu ma aru saan on viga nr. 15/54/56 otseselt seotud eelnevalt kirjeldatud plekist valmistatud pornoga mis oli meisterdatud kindalaeka taha.
Palun öelge kus kaudu ma siseringlus klapini jõuan (viga numb. 52).
Kõike head
Re: Jeep GrandC. Wj kliimaplokk-sooja/külma klapid ja mootor !
Siin venekeelset juttu.https://www.drive2.ru/l/7736662
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Jeep GrandC. Wj kliimaplokk-sooja/külma klapid ja mootor !
Klappe saab ka ise meisterdada.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Jeep GrandC. Wj kliimaplokk-sooja/külma klapid ja mootor !
Seda klappi ja töötamist näed kindalaeka alt. Veakood võib olla ka vana või tingitud sellest eespool metallipornost.AbiRaud kirjutas: Palun öelge kus kaudu ma siseringlus klapini jõuan (viga numb. 52).
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Re: Jeep GrandC. Wj kliimaplokk-sooja/külma klapid ja mootor !
Tervist
To venelaste lehekülg on päris asjalik .. pildi materjal annab hea ülevaate.
Võtsin temp. klappide mootori korpuse küljest ära,panin pistiku mootori külge tagasi- kustutasin veakoodid (15 kadus ära/52-54-56 jäid).
Tulemus on see,et mootor ei liigu kui temp. nuppe keerata. Kui kliimaplokk ja mootor on korras peaks ju mootor nüüd liikuma.
Või kuidas !?
Tänud.
To venelaste lehekülg on päris asjalik .. pildi materjal annab hea ülevaate.
Võtsin temp. klappide mootori korpuse küljest ära,panin pistiku mootori külge tagasi- kustutasin veakoodid (15 kadus ära/52-54-56 jäid).
Tulemus on see,et mootor ei liigu kui temp. nuppe keerata. Kui kliimaplokk ja mootor on korras peaks ju mootor nüüd liikuma.
Või kuidas !?
Tänud.
Re: Jeep GrandC. Wj kliimaplokk-sooja/külma klapid ja mootor !
Kas veakoodid kustutasid selle IOD trikiga?
Kui jah, siis esimesel mootori käivitusel tuleb klapid kalibreerida. Siis näed/kuuled kohe liikumist ja pärast vaata uuesti veakoode.
Niisama temp nuppe keerates klapid ei liigu. Seal tiba teise loogikaga süsteem.
Kui jah, siis esimesel mootori käivitusel tuleb klapid kalibreerida. Siis näed/kuuled kohe liikumist ja pärast vaata uuesti veakoode.
Niisama temp nuppe keerates klapid ei liigu. Seal tiba teise loogikaga süsteem.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7