Jeep GC WJ elekter

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Kasutaja avatar
coomb18
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: K Jaan 22, 2014 6:44 pm
Asukoht: Tallinn/Saaremaa

Jeep GC WJ elekter

Postitus Postitas coomb18 »

Tervitus.

Autol on tekkinud vooluparasiit - magav auto tarvitab umbes 2,2A ehk siis ei maga nii väga midagi (manuaali järgi on kuni 35mA normaalne veel)

Panin ampermeetri aku negatiivse terminali ja negatiivse klemmi vahele. Leidsin, et kui PDC 15. kaitsme (50A) välja võtan, siis kukub kadu normaalsele tasemele. Sealt edasi kontrollisin IOD pistiku üle armatuuri aluses jaotusplokis - sama teema, kui see väljas, siis kadu pea olematu. See jaguneb 4 kaitsme alla (5, 7, 8, 9). Kõik peale 7. kaitsme ei mõika suurt midagi. Kui 7 välja tõmmata ja hetk oodata, siis kukub jälle normaalseks. Juba lõin kandu kokku, et viga leitud, kuid kui skeemi vaatasin, siis tuli rõõmupisar ära kuivatada. Sealt läheb edasi asi viieks - mootoriruumi valgustus (pistik lambi küljest lahti ühendatud), IMMO moodul, kliima moodul (AZC), automatic headlamp light sensor / VTSS LED). Neile kõigile läheb sealt siis vool. Viimasena aga seal ka BCM. See lõi pildi täitsa sassi. Moodulid ja valgus sensor kontrollitud. Jäänud ainult BCM. Sellega aga ei oska midagi peale hakata. Ehk keegi oskab soovitada?

Kontrollisin kõikide uste juhtmed - korras ja kui süüde sees, siis reageerib kompuuter kenasti kui mõni uks või luuk avada. Samuti kustub sisemine valgus nii nagu peab. Mis võib teda veel ärkvel hoida?

Huvitav on veel ka see, et kui otse 7. kaitsme alt voolu mõõta, siis 2A ta sealt nii küll ei näita. Jääb sinna 600-700mA piiridesse. Ent otse akult mõõtes on see 2A ja kaob, kui 7. kaitse väljas ning oodata umbes minutike.

Tänud ja edu!
Jeep GC WJ V8 / 4" LA lift / 32" MT tires / 11500lbs winch.
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1165
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: Jeep GC WJ elekter

Postitus Postitas Ax »

Jälle küss: Mis asendis võtad süütevõtme välja? Kas keerad lõpuni?
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
coomb18
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: K Jaan 22, 2014 6:44 pm
Asukoht: Tallinn/Saaremaa

Re: Jeep GC WJ elekter

Postitus Postitas coomb18 »

Ax kirjutas:Jälle küss: Mis asendis võtad süütevõtme välja? Kas keerad lõpuni?
OFF asendis tuleb võti välja. Mul hetkel veel ei lasegi ACC või mõnes teises asendis välja võtta.
Jeep GC WJ V8 / 4" LA lift / 32" MT tires / 11500lbs winch.
Kasutaja avatar
AndreTGO
Fitting 38"
Postitusi: 336
Liitunud: N Okt 02, 2014 10:19 pm
Asukoht: Tallinn/Hüüru

Re: Jeep GC WJ elekter

Postitus Postitas AndreTGO »

Kui #7 kaitsme tagasi paned, siis lähebki minu meelest natuke aega, et moodul uuesti magama jääks. Ehk siis seal on tarbijad järgi mingi aeg.
Aga kui peale ootamist tarbimine jätkub, anna teada mis mooduleid prooviks tahad, äkki mõni on juhuslikult vett saanud. :D
If it ain't broke, don't fix it.... but it's a jeep so always be prepared!
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1165
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: Jeep GC WJ elekter

Postitus Postitas Ax »

Kui võtme välja võtad siis: Kas raadio jääb tööle (originaal), kas aknatõstuki nuppude valgustus kustub (kui ukse avad)?
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
coomb18
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: K Jaan 22, 2014 6:44 pm
Asukoht: Tallinn/Saaremaa

Re: Jeep GC WJ elekter

Postitus Postitas coomb18 »

AndreTGO kirjutas:Kui #7 kaitsme tagasi paned, siis lähebki minu meelest natuke aega, et moodul uuesti magama jääks. Ehk siis seal on tarbijad järgi mingi aeg.
Aga kui peale ootamist tarbimine jätkub, anna teada mis mooduleid prooviks tahad, äkki mõni on juhuslikult vett saanud. :D
Tänan, hoian pakkumise meeles. Järgmine nädal lähen rooman veel seal mõõda juhtmeid ringi, ehk õnnestub leida midagi täpsemat. Kui ei, siis ilmselt BCM ise.
Ax kirjutas:Kui võtme välja võtad siis: Kas raadio jääb tööle (originaal), kas aknatõstuki nuppude valgustus kustub (kui ukse avad)?
Raadio on originaal küll, tööle ei jää. Nuppe pole nõnda jälginud - peab vaatama. Aga võti tuleb välja kindlasti OFF asendis, ACC peal ei anna kätte (kui siis vastupäeva lõpuni keerata.)
Jeep GC WJ V8 / 4" LA lift / 32" MT tires / 11500lbs winch.
Kasutaja avatar
coomb18
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: K Jaan 22, 2014 6:44 pm
Asukoht: Tallinn/Saaremaa

Re: Jeep GC WJ elekter

Postitus Postitas coomb18 »

coomb18 kirjutas:
Ax kirjutas:Kui võtme välja võtad siis: Kas raadio jääb tööle (originaal), kas aknatõstuki nuppude valgustus kustub (kui ukse avad)?
Raadio on originaal küll, tööle ei jää. Nuppe pole nõnda jälginud - peab vaatama. Aga võti tuleb välja kindlasti OFF asendis, ACC peal ei anna kätte (kui siis vastupäeva lõpuni keerata.)
Sai ka need uksel olevate nuppude tulukesed üle vaadatud - klõps kustus kui uks lahti teha.
Jeep GC WJ V8 / 4" LA lift / 32" MT tires / 11500lbs winch.
Kasutaja avatar
CayenneTurbo
Rock Crawler
Postitusi: 740
Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm

Re: Jeep GC WJ elekter

Postitus Postitas CayenneTurbo »

Mul oli sama asi - viga oli kaitsmekarbis endas.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Kasutaja avatar
coomb18
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: K Jaan 22, 2014 6:44 pm
Asukoht: Tallinn/Saaremaa

Re: Jeep GC WJ elekter

Postitus Postitas coomb18 »

Aitas vahetus? See sama kaitsmekarp siis, mis armatuuri all?
Jeep GC WJ V8 / 4" LA lift / 32" MT tires / 11500lbs winch.
Kasutaja avatar
CayenneTurbo
Rock Crawler
Postitusi: 740
Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm

Re: Jeep GC WJ elekter

Postitus Postitas CayenneTurbo »

coomb18 kirjutas:Aitas vahetus? See sama kaitsmekarp siis, mis armatuuri all?
Kaitsmekarp jäi vana, elektrik tegi midagi seal. Mäletan ainult, et pidi WJ'del tüüpviga olema. See mis armatuuri all jep.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Kasutaja avatar
coomb18
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: K Jaan 22, 2014 6:44 pm
Asukoht: Tallinn/Saaremaa

Re: Jeep GC WJ elekter

Postitus Postitas coomb18 »

CayenneTurbo kirjutas:
coomb18 kirjutas:Aitas vahetus? See sama kaitsmekarp siis, mis armatuuri all?
Kaitsmekarp jäi vana, elektrik tegi midagi seal. Mäletan ainult, et pidi WJ'del tüüpviga olema. See mis armatuuri all jep.
Ega sa ei mäleta täpsemalt, mis sul seal ära tehti. Ma endiselt särtsuga jännis. Või soovitada, kelle poole pöörduma peaksin. Auto sai ka vhepeal uue aku - Exide AGM EK800 12V 80Ah mahtus täpselt pessa. Vana aku 77Ah oli testi järgi alles vaid 5Ah.
Jeep GC WJ V8 / 4" LA lift / 32" MT tires / 11500lbs winch.
Kasutaja avatar
CayenneTurbo
Rock Crawler
Postitusi: 740
Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm

Re: Jeep GC WJ elekter

Postitus Postitas CayenneTurbo »

coomb18 kirjutas:
CayenneTurbo kirjutas:
coomb18 kirjutas:Aitas vahetus? See sama kaitsmekarp siis, mis armatuuri all?
Kaitsmekarp jäi vana, elektrik tegi midagi seal. Mäletan ainult, et pidi WJ'del tüüpviga olema. See mis armatuuri all jep.
Ega sa ei mäleta täpsemalt, mis sul seal ära tehti. Ma endiselt särtsuga jännis. Või soovitada, kelle poole pöörduma peaksin. Auto sai ka vhepeal uue aku - Exide AGM EK800 12V 80Ah mahtus täpselt pessa. Vana aku 77Ah oli testi järgi alles vaid 5Ah.
TopParts teostas mul antud töö.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Kasutaja avatar
Seiku84
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: P Nov 27, 2016 2:51 pm
Asukoht: Tartu

Re: Jeep GC WJ elekter

Postitus Postitas Seiku84 »

Sai eelmine nädal ühel tuttava 2,7crd sarnase anomaaliaga jamatud ning jõudsime sama kaitsme juurde välja ja lõpuks selgus, et peale maki tagant juhtmete ära võtmist on kõik korras ja voolu tarbimine kukkus kohe nulli tegemist oli selle naviga makiga.
Tarbimist lihtne testriga kontrollida, aga kui käepärast pole saab näiteks miinus klemmi vahele pirni ühendada kui autol kõik korras siis on normaalne, et tavaline 5w pirn kergelt hõõgub, aga meil pani see makk pooltule pirni põlema :evil: Algul pirni vahele pannes mõni sek põleb nagunii heledalt, sest imeb plokkidesse voolu ja kapoti tule pistik tuleb pirnikatse ajal lahti ühendada. Kuskilt on meelde jäänud, et kellelgi oli jama taga istme all maki võimendis võid neid pistikuid ka katsetada.
Kasutaja avatar
coomb18
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: K Jaan 22, 2014 6:44 pm
Asukoht: Tallinn/Saaremaa

Re: Jeep GC WJ elekter

Postitus Postitas coomb18 »

Seiku84 kirjutas:Sai eelmine nädal ühel tuttava 2,7crd sarnase anomaaliaga jamatud ning jõudsime sama kaitsme juurde välja ja lõpuks selgus, et peale maki tagant juhtmete ära võtmist on kõik korras ja voolu tarbimine kukkus kohe nulli tegemist oli selle naviga makiga.
Tarbimist lihtne testriga kontrollida, aga kui käepärast pole saab näiteks miinus klemmi vahele pirni ühendada kui autol kõik korras siis on normaalne, et tavaline 5w pirn kergelt hõõgub, aga meil pani see makk pooltule pirni põlema :evil: Algul pirni vahele pannes mõni sek põleb nagunii heledalt, sest imeb plokkidesse voolu ja kapoti tule pistik tuleb pirnikatse ajal lahti ühendada. Kuskilt on meelde jäänud, et kellelgi oli jama taga istme all maki võimendis võid neid pistikuid ka katsetada.
Kui jõudsite ka JB 7. kaitsmeni, siis see viitab ikka BCM mingile segadusele. Raadio ise peaks saama voolu 5. kaitsme alt ja läbi 30. kaitsme tuleb ACC

Endal ma ei ole nüüd täpselt aru saanudki. Peale uue aku panemist kaitsmete alt mõõtes ei ole mingeid anomaaliaid. Kui otse läbi aku terminali mõõta, siis on ikka see u 2A kadu. Ehk teadjamad elektrimehed oskavad miskit öelda. Tunne jäi nagu ei käiks piisavalt voolu läbi ampermeetri, et otse aku terminalilt mõõtes süsteem maha rahuneks. Võimalik? Ei ole raatsinud pikemaks ajaks uut akut testimiseks jätta, ei taha seda kohe kuivaks lasta.
Jeep GC WJ V8 / 4" LA lift / 32" MT tires / 11500lbs winch.
kadjakas2000
Rock Crawler
Postitusi: 863
Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
Asukoht: Männiku slumm

Re: Jeep GC WJ elekter

Postitus Postitas kadjakas2000 »

Miski sarnane "mahajooksu" jama oli mu kunagisel '04 WG-l.
Kui mälu ei peta, oli süüdlaseks RB3-tüüpi naviga raadioaparatuur, mis oma suva järgi toimetas.
Too divaiss oli suhtes sputnikuga ja kui nt kella-aja ära unustas (akuvahetus, a vahest ka lambist), hakkas auto "uinuvas olekus" 0,3 A-ga maha jooksma.
Kui kella-aja taas avastas (mis võis juhtuda poole tunni aga ka nelja päeva pärast), probleem kadus.
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”