küsimus vm2.5 kohta
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
- JeepCheroXJ4x4
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 100
- Liitunud: L Juul 11, 2015 9:08 pm
- Asukoht: Harjumaa
küsimus vm2.5 kohta
Sissejuhatuseks: Lekib voolik, mis jookseb turbost karterisse. Eeldan, et see on turbo õlituse tagasivool? Too voolik tundub sinna eriti mitte sobivat nii pikkuse, läbimõõdu, kui kinnituse/asetuse poolest ning kahtlustan, et see eelneva omaniku nikerdis. Isiklike kogemuste põhjal arvan, et vooliku asemel peaks suisa olema metalsest materjalist toru...
Küsimus: Kas keegi VM´i mees saaks enda turbo ja karterivahelisest torust pilti teha? Nett nende mootorite kohapealt suht kooner.
Boonus: Ehk pakub keegi Harjumaa/Läänemaa piires endal üle jäävat detaili lausa müügiks.
Küsimus: Kas keegi VM´i mees saaks enda turbo ja karterivahelisest torust pilti teha? Nett nende mootorite kohapealt suht kooner.
Boonus: Ehk pakub keegi Harjumaa/Läänemaa piires endal üle jäävat detaili lausa müügiks.
Siim
Cherokee XJ
Cherokee XJ
Re: küsimus vm2.5 kohta
Seal on tõesti kummivoolik, mis läheb turbo poole metalltoru otsa ja karterisse stutsi külge, kõver voolikujupp ta on.
- JeepCheroXJ4x4
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 100
- Liitunud: L Juul 11, 2015 9:08 pm
- Asukoht: Harjumaa
Re: küsimus vm2.5 kohta
hmm, väga kahtlane värk. Nii lähedal väljalaskele peaks vähemalt siis teflonist olema. Proovin hydroscandi meestega kaupa teha, et nende samade stutside otsa miski kangem volla saaks.AntSS kirjutas:Seal on tõesti kummivoolik, mis läheb turbo poole metalltoru otsa ja karterisse stutsi külge, kõver voolikujupp ta on.
Siim
Cherokee XJ
Cherokee XJ
Re: küsimus vm2.5 kohta
Hüll hydroscand vast aitab. Kindlasti veendu ka selles, et leke ei tuleks ülevaltpoolt, st turbo ja metalltoru flantsi vahelt. Mina tegin sinna omale flantsi tugevduse ja freesisin flantsi sisse ka väikese pesa vaskseibi jaoks, mis asendab nüüd tihendit.
Kolbe ja rõngaid!
AntSS
Kolbe ja rõngaid!
AntSS
- JeepCheroXJ4x4
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 100
- Liitunud: L Juul 11, 2015 9:08 pm
- Asukoht: Harjumaa
Re: küsimus vm2.5 kohta
Selged pildid ja tänud!
miskit veel omadest kogemustest vms selle konkreetse mootori kohta?
miskit veel omadest kogemustest vms selle konkreetse mootori kohta?
Siim
Cherokee XJ
Cherokee XJ
Re: küsimus vm2.5 kohta
Oeh, omast kogemusest...
See on mul praegu teine selle mootoriga XJ. Ka esimese ostsin rondina, ja sain kohe tuntava mootoriremondi kogemuse, nüüd teisega veel suurema. Üldiselt olen veendumusel, et selle mootoriga kannatab ennast ringi liigutada küll, kuid suurte läbisõitude juures tekivad neil igasuguseid hädasid. Kui hädad kõrvaldada, sõidavad jälle vast suured läbisõidud. Varuosade kättesaadavus pole kah väga halb ega üleliia kallis.
Peale remonti esimesega ca 50000, ainus häda, mis veel vahepeal juhtus, oli pumba pea tihendi suremine, kuid see polnud kah väga kallis ega ka väga keeruline vahetada,ühtlasi hea ka kütet peale keerata (vana on meh pumbaga).
Eks teise pilliga saab paari aasta pärast kokkuvõtte teha, kuidas uute hülsside ja rõngastega kone vastu on pidanud.
Eks bensuröövel kannatab igasugust valu rohkem, aga sõita temaga ei jõua, ma siiski igapäevakasutaja, aastase läbisõiduga ca 15-20 tuhat km.
Ja noh, kui midagi läheb katki, siis peab ennast lihtsalt entusiasmiga üleval hoidma ja käed õliseks tegema.
Eks kui miski hinge peal, siis kirjuta, äkki oskan vastata.
Kolbe ja rõngaid!
AntSS
See on mul praegu teine selle mootoriga XJ. Ka esimese ostsin rondina, ja sain kohe tuntava mootoriremondi kogemuse, nüüd teisega veel suurema. Üldiselt olen veendumusel, et selle mootoriga kannatab ennast ringi liigutada küll, kuid suurte läbisõitude juures tekivad neil igasuguseid hädasid. Kui hädad kõrvaldada, sõidavad jälle vast suured läbisõidud. Varuosade kättesaadavus pole kah väga halb ega üleliia kallis.
Peale remonti esimesega ca 50000, ainus häda, mis veel vahepeal juhtus, oli pumba pea tihendi suremine, kuid see polnud kah väga kallis ega ka väga keeruline vahetada,ühtlasi hea ka kütet peale keerata (vana on meh pumbaga).
Eks teise pilliga saab paari aasta pärast kokkuvõtte teha, kuidas uute hülsside ja rõngastega kone vastu on pidanud.
Eks bensuröövel kannatab igasugust valu rohkem, aga sõita temaga ei jõua, ma siiski igapäevakasutaja, aastase läbisõiduga ca 15-20 tuhat km.
Ja noh, kui midagi läheb katki, siis peab ennast lihtsalt entusiasmiga üleval hoidma ja käed õliseks tegema.
Eks kui miski hinge peal, siis kirjuta, äkki oskan vastata.
Kolbe ja rõngaid!
AntSS
- JeepCheroXJ4x4
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 100
- Liitunud: L Juul 11, 2015 9:08 pm
- Asukoht: Harjumaa
Re: küsimus vm2.5 kohta
JeepCheroXJ4x4 kirjutas:Selged pildid ja tänud!
miskit veel omadest kogemustest vms selle konkreetse mootori kohta?
terv, põhivead millega olen pidanud tegelama on ikka plokikaaned ja õlileke kkasti ja moto vahelt( selle ühenduse lahendus on ikka tõeliselt koom!kohe näha,et ei ole see abielu algselt kokku mõeldud ), klapivarraste oma kohalt ärauitamine,muude sünni vigadega nagu ei olegi tegemist olnud.Arvestades, et moto on 20+ aastat vana on see nende kohta isegi hea tulemus.ägedat tuld ta muidugi ei kannata.Remondi teostamise kohapealt üks hullemaid(starteri vahetamine ) aga teostatav kui kannatust ja piisavalt rahusteid käepärast.
jõudu
autoklaaside vahetus, haagisekonksude paigadus -25%
tel.53524571
tel.53524571
Re: küsimus vm2.5 kohta
Kasulikku lugemist itaallase kohta saab siit http://www.ausjeepoffroad.com/forum/sho ... hp?t=96380
Sealse teema autor omab väidetavalt 160 hj isendit.
Kolbe ja rõngaid!
AntSS
Sealse teema autor omab väidetavalt 160 hj isendit.
Kolbe ja rõngaid!
AntSS
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1481
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: küsimus vm2.5 kohta
Kasutaja XJTD45 olevat ka kahepoolese hingeeluga hästi kursis ja kenasti jooksma sättinud enda oma.