Probleem pihustiga

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

RaulP
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: N Okt 27, 2016 10:30 pm

Probleem pihustiga

PostitusPostitas RaulP » N Okt 27, 2016 10:40 pm

Tere.

Autoks Jeep wj, 2004, 2.7.
Mure järgmine, et üks pihusti hakkas lekkima, on kuulda ja käega katsudes on tunda kuidas rõhku pressib pihusti vahelt. Kõige suurem probleem on minule järgmine, et olen eestimaalt 1600 kilomeetrit eemal. Kas sellise autoga on "ohutu" koduteed alustada?
Ma olen võhik autode valdkonnas, kirjeldasin enda probleemi parimal viisin.

Aitäh!
Kasutaja avatar
Kaku82
Mudder
Postitusi: 66
Liitunud: N Juul 05, 2012 3:01 pm

Re: Probleem pihustiga

PostitusPostitas Kaku82 » R Okt 28, 2016 9:32 am

Endal kogemus käes.
Kui pihustialune seib hakkab lekkima ning sellega remondiga pikalt venitada, on oht et rikutud saab nii pihusti kui ka pihusti pesa.
Venitasin remondiga umbes 500 km autosõitu. Hiljem oli vaja vahetada pihusti kuna uue vasksebiga ei oleks tõenäoliselt pidama jäänud.
Lekkimine oli uuristanud pihusti tihenduspinnale kanali. Pihusti pesa kaane sees siiski vajadusel mingi eritööriistaga saab üle lõigata.
Grand Cherokee WH 3.0CRD: tõstetud 2", veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1525
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Probleem pihustiga

PostitusPostitas v6sa » R Okt 28, 2016 9:39 am

RaulP kirjutas:...
Kas sellise autoga on "ohutu" koduteed alustada?
...


Alustada on ohutu. Aga kohalejõudmisel võib arve hinnaliseks kujuneda.

CDI mootori pihustiseibid ja nende vahetus on nii levinud asi, et sellega võiks end viisakaks diislipoeks nimetav töökoda hakkama saada. Iseasi, kuidas motiveerida heaoluriigi kodanikku poolikut remonti teostama... Aga nagu Suured Poisid on rääkinud, on see hea veenmisoskuse korral täiesti tehtav.
Krusa, Krooks, Frontu ja hübriidruss veavad kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul
Kasutaja avatar
Kaku82
Mudder
Postitusi: 66
Liitunud: N Juul 05, 2012 3:01 pm

Re: Probleem pihustiga

PostitusPostitas Kaku82 » R Okt 28, 2016 10:09 am

2,7 crd mootori puhul poleks seibi vahetamine ilmselt midagi keerulist, kui probleemne on 1, 2 või 3. silinder.
4. ja 5. silindriga oleks remonttöö tunduvalt keerulisem.
Grand Cherokee WH 3.0CRD: tõstetud 2", veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17
RaulP
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: N Okt 27, 2016 10:30 pm

Re: Probleem pihustiga

PostitusPostitas RaulP » R Okt 28, 2016 7:26 pm

Probleem on "õnneks" esimese pihustiga, pääseb kergelt ligi.
Pühapäeval saan ma vajalikud võtmed ja üritan lahti võtta ning siit, Norra põhjaranniku kalurikülast, uue tihendi muretseda.
Üks küsimus veel, et see kinnituspolt millega pihusti on kinni, kas seda võib uuesti kinnitamisel kasutada?
Või mingid muid näpunäiteid kuidas seda pihustitihendi vahetust kõige parem oleks teha?!

Ma tänan!
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 611
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Re: Probleem pihustiga

PostitusPostitas Uko » L Okt 29, 2016 9:18 am

Kui kuidagi uut seibi ei leia siis,vana kuumaks ja külma vette.Kannatab koju ära tulla ,kui ei ole juba väga ära põlenud.
olge marurahulikud!
Kasutaja avatar
fanatt
Fitting 38"
Postitusi: 317
Liitunud: T Veebr 07, 2012 12:27 pm
Asukoht: saaremaa

Re: Probleem pihustiga

PostitusPostitas fanatt » L Okt 29, 2016 8:05 pm

Uko kirjutas:Kui kuidagi uut seibi ei leia siis,vana kuumaks ja külma vette.Kannatab koju ära tulla ,kui ei ole juba väga ära põlenud.


Täpsusta ikka natuke "Kuumaks" on suhteline mõiste. Osad räägivad, et tuleb punaseks ajada.
H2rrapaal
Mudder
Postitusi: 59
Liitunud: E Sept 12, 2016 4:51 pm

Re: Probleem pihustiga

PostitusPostitas H2rrapaal » L Okt 29, 2016 10:33 pm

diisel on diisel ja jeep on nagu traktor, mina olen traktoritel ajanud seibi punakseks ja siis külma vette, tõmbab pehmeks ja saab hädapärast koju sõita :)
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 1836
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Probleem pihustiga

PostitusPostitas puhvel » L Okt 29, 2016 11:36 pm

Selle pihusti kinnituspoldiga tuleks ettevaatlik olla, hiljuti oli juhus kus see murdus pooleks tagasi keerates.
Alumine pool jäi muidugi sisse ja jama nii, et vähe pole.
ZJ V8 b
WJ r5 td
B4 r4 b
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 611
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Re: Probleem pihustiga

PostitusPostitas Uko » P Okt 30, 2016 12:20 am

Punaseks ikka jah,aga vaske punaseks ajada on midagi muud kui raua tükki .
olge marurahulikud!
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1525
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Probleem pihustiga

PostitusPostitas v6sa » P Okt 30, 2016 9:38 pm

puhvel kirjutas:Selle pihusti kinnituspoldiga tuleks ettevaatlik olla, hiljuti oli juhus kus see murdus pooleks tagasi keerates.
Alumine pool jäi muidugi sisse ja jama nii, et vähe pole.


See õnnetu polt on ühekordsena mõeldud venima. Teist korda keerates ei toimi enam nõuetekohaselt ja kas katkeb või laseb tihendi lekkima. Sitemal juhul keerab enne katkemist peeti ka plokikaane esimesed keermeniidid.

Kui võimalik, siis kasuta ajutiseks kinnitamiseks keermelatti ja mutrit. Lati keerad korralikult põhjani ja mutri nii 18-20 Nm kinni. Kontreeri teisega.
Krusa, Krooks, Frontu ja hübriidruss veavad kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul
RaulP
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: N Okt 27, 2016 10:30 pm

Re: Probleem pihustiga

PostitusPostitas RaulP » L Nov 12, 2016 4:21 pm

Tere jälle.

Sai asi lahti võetud ja ära puhastatud. Tihend oli siis ühest küljest pooleks, õnneks leidsin uue tihendi.
Polti ei olnud kusagilt võtta, läks vanaga kinni.
Sai koju sõidetud, 1800 kilomeetrit. Eile kontrollisin, pihusti on õnneks siiamaani ilusasti puhas, ei leki, väga hea.

Tänud kõigile nõustajatele!

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist