Tere! Kuna soov on mureseda endale Jeep ja justkui diislit ei soovi (3.1 liiga oldskool ja 2.7 pidavat olema kapriisne) siis oleks küsimus 4.7 V8 190 kw isendi kohta. Küttekuluga olen arvestanud, seda mainima ei pea! Just nagu mootori ja sildade suhtes. Autost liigub üsna vähe infot kahjuks. http://www.auto24.ee/used/1345049 Silma on jäänud just antud isend.
Ettetänades, Taavi
Küsimus Grand Cherokee Overland 4.7 V8 190 kw kohta.
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: Küsimus Grand Cherokee Overland 4.7 V8 190 kw kohta.
Sõitsin kunagi sellisega igapäevaselt mitu aastat, väga muhe auto oli, mul on ka 2,7 selline olnud, kuid see oli parast traktor võrreldes V8-ga.
Põhiline, mida remontida tuleb, on veermik, pidurid ja tõenäoliselt ka kliimaseadme puhurid (plastmassist klapid), aknatõstukid võivad rikki minna, sillad võivad undama hakata, vahekasti visko.
Üldiselt V8 mudelid palju murevabamad kui diislid, palju oleneb muidugi eelmisest omanikust, varuosade saadavus väga hea ja hinnad ka normaalsed.
Põhiline, mida remontida tuleb, on veermik, pidurid ja tõenäoliselt ka kliimaseadme puhurid (plastmassist klapid), aknatõstukid võivad rikki minna, sillad võivad undama hakata, vahekasti visko.
Üldiselt V8 mudelid palju murevabamad kui diislid, palju oleneb muidugi eelmisest omanikust, varuosade saadavus väga hea ja hinnad ka normaalsed.
Re: Küsimus Grand Cherokee Overland 4.7 V8 190 kw kohta.
Kui mootoril ülekuumeneda ei lase, mille tagajärjel võivad klapid pesadest välja kukkuda, siis pole midagi muud halba öelda.
Vahekasti tööd võiks kontrollida kindlasti, vale vedeliku peal sõites ei tule esisild järgi enam.
Vahekasti tööd võiks kontrollida kindlasti, vale vedeliku peal sõites ei tule esisild järgi enam.
Re: Küsimus Grand Cherokee Overland 4.7 V8 190 kw kohta.
Olen nüüdseks aasta aega 4.7 HO-ga praktiliselt igapäevaselt ringi tallanud. Suuremat hoolt vajavadki vaid veermik ja pidurid. Soojenduse klapid tegin kohe peale ostu metallist, ning nendega muret pole. Mootor on töökindel, sildade ja kastiga pole ühtki muret olnud. Mina olen väga rahul ja ei kahetse, et 2.7 asemel selle 4.7 võtsin, kuigi algselt uurisin tegelikult diisleid. No ja diisliga võrreldes astub see 190kw ikka vägagi reipalt edasi
WJ GC 4.7 HO Overland
Re: Küsimus Grand Cherokee Overland 4.7 V8 190 kw kohta.
Mul ka 4.7 V8 pool aastat olnud. Ostes võid mingi kraavi ääres kontrollida quadra drive korrasolekut. Kliima klapid tüüpveaks, tasuks ümber vahetada metalli vastu, mitte osta poest sama plastist varuosa. Märgusõnaks dual zone blend door, netis head õpetused.
Muidu normaalne masin.
Muidu normaalne masin.