J.Cherokee 4.0

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

MrBlast
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: P Juul 05, 2015 5:35 pm

J.Cherokee 4.0

Postitus Postitas MrBlast »

Nii sai siis enda cherole kat alla ostetud ja ülevaatusele mindud. Aga jh ei saand läbi kuna co tase oli liiga körge. Körgem kui ilma katita isegi. Selle pöhjuseks mötlesin 2 asja. 1 siis lambta andur. 2 on ehk see temp. andur mis asub seal mootori ees ülak veesärgi küljes, mis pm peaks saatma mootori ajusse signaali kui palju kütsi peale anda. Aga mul pole ühtegi juhet/pistikut mis sinna andurini läheks, andur muidu olemas. Ehk keegi oskab öelda kust need juhtmed peaksid tulema?
indr
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: E Mär 19, 2012 10:12 am
Asukoht: Kuusalu ümbrus

Re: J.Cherokee 4.0

Postitus Postitas indr »

Sul ju oli renixi mootor vahetatud uuema HO mootori vastu? Kui nii siis ehk kasutati swapi käigus vana mootori juhtmeid ja andureid. Renixi mootori ajuga suhtlev tempi andur asub bloki küljes, kollektorite all. HO blokil on sama koht suletud punniga aga iseenesest on võimalik sinna renixi andur keerata. Nii on isegi lihtsam, pole vaja anduri juhtmeid uude asukohta ehk termostaadi korpuseni pikendada. Vaata korra sinna bloki külje peale ehk on andur ja kadunud anduri juhe hoopis seal.

Rikka segu põhjuseid võib olla teisigi. Nt vigane TPS, MAP, vaakumileke...
Y61 TD42t
MrBlast
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: P Juul 05, 2015 5:35 pm

Re: J.Cherokee 4.0

Postitus Postitas MrBlast »

indr kirjutas:Sul ju oli renixi mootor vahetatud uuema HO mootori vastu? Kui nii siis ehk kasutati swapi käigus vana mootori juhtmeid ja andureid. Renixi mootori ajuga suhtlev tempi andur asub bloki küljes, kollektorite all. HO blokil on sama koht suletud punniga aga iseenesest on võimalik sinna renixi andur keerata. Nii on isegi lihtsam, pole vaja anduri juhtmeid uude asukohta ehk termostaadi korpuseni pikendada. Vaata korra sinna bloki külje peale ehk on andur ja kadunud anduri juhe hoopis seal.

Rikka segu põhjuseid võib olla teisigi. Nt vigane TPS, MAP, vaakumileke...
Ainuke andur mis andur mis bloki küljest kollektori alt leidsin on näha pildil. Mida pead silmas vaakumileke all? Nati praegu uurides avastasin, egr vacum modulaator on kuidgi alt ära sulanud, 1 peene öhuvoolik kah sulanud, aga ei tea kuis.


Pilt
indr
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: E Mär 19, 2012 10:12 am
Asukoht: Kuusalu ümbrus

Re: J.Cherokee 4.0

Postitus Postitas indr »

See ongi renixi temp andur keeratuna HO mootori blokki. Kui toimib, ehk on OK. Vaakumi lekete osas võiks näiteks kontrollida sisselaske kollektori väljavõtteid ja vaakumi toru kütuse latini ja map andurini. Jeebi egr-ga pole kokku puutunud aga pigem ma blokeeriksin selle.
Y61 TD42t
Kasutaja avatar
usamosse
Fitting 38"
Postitusi: 256
Liitunud: P Okt 11, 2015 6:30 pm

Re: J.Cherokee 4.0

Postitus Postitas usamosse »

Kui ülevaatusel näitas ainult CO viga, siis on katalüsaator töö lõpetanud. Lamda näitab ülevaatusel eraldi näidu nii et kati puudumine on lihtsalt tuvastav ülevaatuskaardilt.
MrBlast
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: P Juul 05, 2015 5:35 pm

Re: J.Cherokee 4.0

Postitus Postitas MrBlast »

usamosse kirjutas:Kui ülevaatusel näitas ainult CO viga, siis on katalüsaator töö lõpetanud. Lamda näitab ülevaatusel eraldi näidu nii et kati puudumine on lihtsalt tuvastav ülevaatuskaardilt.

Cat on just alles ostetud tutikas!
Kasutaja avatar
usamosse
Fitting 38"
Postitusi: 256
Liitunud: P Okt 11, 2015 6:30 pm

Re: J.Cherokee 4.0

Postitus Postitas usamosse »

Et miski on tutikas, ei garanteeri et ta tingimata töötab. Mis näit CO real siis on et läbi ei lähe? Peab olema alla 0,5 % tühikäigul (kuni 1200rpm), alla 0,3 kui rpm on üle 2000. Lamda peab olema max 1, CH 100 ppm.
Rikas segu peaks avalduma ka ebamõistlikus kütusekulus, kas see tundub liiga suur?
MrBlast
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: P Juul 05, 2015 5:35 pm

Re: J.Cherokee 4.0

Postitus Postitas MrBlast »

usamosse kirjutas:Et miski on tutikas, ei garanteeri et ta tingimata töötab. Mis näit CO real siis on et läbi ei lähe? Peab olema alla 0,5 % tühikäigul (kuni 1200rpm), alla 0,3 kui rpm on üle 2000. Lamda peab olema max 1, CH 100 ppm.
Rikas segu peaks avalduma ka ebamõistlikus kütusekulus, kas see tundub liiga suur?

Kuna tegu rohkem pühapäeva/kala/jahiautoga, siis ei oska komenteerida kas või kuipalju kütsi võtab ja ei ole tähelapanu pööranud. Aga võin alla panne pildi sest co2 kontrolli tulemuste paberi lipiku kus mis kirjas.

https://www.upload.ee/image/6084497/1.jpg
Kasutaja avatar
usamosse
Fitting 38"
Postitusi: 256
Liitunud: P Okt 11, 2015 6:30 pm

Re: J.Cherokee 4.0

Postitus Postitas usamosse »

Njah, peaaegu koopia mu enda Chero kontrollkaardist. See mis sul 15,xx oli , oli mul 14,xx lähenemas 15 peale. CO oli tühikäigul 0,93% sellest tuletatuna. All oli mõõtmisel aastal 2011 siinse foorumlase poolt paigaldatud kat, mis sai vahetatud kiirelt 2,5L bemmi kati vastu kuna suht viimastel päevadel sai ülevaatusele mindud. Midagi muud ei teinud, läks läbi kuigi ülevaataja arvas et ega kaua see ei kesta. Korralik kuni 4L kat aga tuleb tellimisel 5-6nädalat... noh bemmi oma oli lihtsalt kohe võtta, kui läbi saab siis on ehk juba tellimise kaup ootel. Lamda anduri tööd aga kinnitab see et mõõdetud väärtus oli alla 1 nagu nõutud, nii mul kui sul.
MrBlast
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: P Juul 05, 2015 5:35 pm

Re: J.Cherokee 4.0

Postitus Postitas MrBlast »

OK, nu krt ei taha uskuda, et kat ei tööta, ja on küll universaalne kat, aga mäeldud suuremootori bensukale kuni 4l. Annab kati valepidi panna? Või et kas kat töötab mölemit pidi? Siis lisaks eelnevalt mainitud teema sel EGR vac kohta, et lisan paar pilti Esimesl 2 pildil siis näha et see kuidagi sin suht sulanud ja otsa saanud, 3 pildil on 2 peenet öhuvoolikut, kuna kah u sama kaugelt sulanud, ei oska öelda kas see voolik peaks ise olema 1 tükis v oli kah selle modulaatori küljes, selle mod. alt siis tuleb öhk ülesse, aga kuna alt ära sulanud siis see osa juba ei funka. See peaks kah mingil määral möjutama co taset aga kas kah nii palju ei oska ise öelda. Ja hetkel ei ole teist masinat läheduses mille pealt vörrelda.

https://www.upload.ee/image/6086193/20160819_163815.jpg
https://www.upload.ee/image/6086197/20160819_163827.jpg
https://www.upload.ee/image/6086198/20160819_163852.jpg
Kasutaja avatar
usamosse
Fitting 38"
Postitusi: 256
Liitunud: P Okt 11, 2015 6:30 pm

Re: J.Cherokee 4.0

Postitus Postitas usamosse »

Kas EGR polnud ainult Renix 4L mootoril aastatel 87-90? Selles töötas EGR kui sõita Cruise Mode's, muul ajal oli EGR toime tegelikult plokeeritud. 4l High Output mootorid alates 1991+ aga ei omagi EGR'i. Nii et ma ei saa piltide pealt midagi enda massinal võrrelda, pealegi ei lähe ma selle ligi enne reedet (kui keegi end kuhugi enne kinni ei aja).
Proovi kuskilt autokohane raamat netist leida, seal on kindlalt Exhaust System and Intake Manifold peatükk, mis selgitab kõik täpselt ära.
Kasutaja avatar
kuunor
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: E Okt 04, 2010 10:05 am
Asukoht: Põlvamaa

Re: J.Cherokee 4.0

Postitus Postitas kuunor »

Sellel mõõteprotokollil pole mootori pöördeid näha. On see mõõdetud tühikäigul või pööretel üle 2000 p/min?
Lambda näit peab olema vahemikus 0,97... 1,03, siit näha, et segu liiga rikas. Samas tühikäigul seda ei arvestata.
Kas katalüsaator ikka kuumaks aeti?
Viimati muutis kuunor, N Aug 25, 2016 9:35 pm, muudetud 1 kord kokku.
MrBlast
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: P Juul 05, 2015 5:35 pm

Re: J.Cherokee 4.0

Postitus Postitas MrBlast »

kuunor kirjutas:Sellel mõõteprotokollil pole mootori pöördeid näha. On see mõõdetud tühikäigul või pööretel üle 2000 p/min?
Lambda näit peab olema vahemikus 0,97... 1,03, siit näha, et segu liiga rikas.
Kas katalüsaator ikka kuumaks aeti?
Nu see poisu kes ülevaatust tegi see hoidis ise pedaali gaasil ei tea kui suured pöörded just. Ennem ma ikka säitsin u 40km ülevaatuspunkti. Mis võib liiga rikast segu jeebi puhul tekitada?
Kasutaja avatar
kuunor
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: E Okt 04, 2010 10:05 am
Asukoht: Põlvamaa

Re: J.Cherokee 4.0

Postitus Postitas kuunor »

Suurte üle 3 l bensiinimootorite puhul tuleb katalüsaatorit kohapeal üsna mitu minutit kuumutada, enne kui tööle hakkab.
Kui peale 40 km sõitu mõne minuti seisis, siis oli juba jahtunud.
Mootori pöörded PEAVAD mõõteprotokollil olema.
MrBlast
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: P Juul 05, 2015 5:35 pm

Re: J.Cherokee 4.0

Postitus Postitas MrBlast »

kuunor kirjutas:Suurte üle 3 l bensiinimootorite puhul tuleb katalüsaatorit kohapeal üsna mitu minutit kuumutada, enne kui tööle hakkab.
Kui peale 40 km sõitu mõne minuti seisis, siis oli juba jahtunud.
Mootori pöörded PEAVAD mõõteprotokollil olema.

Njah ala 5 mint seisis küll vihmakäes sel päeval, aga jhh vat ei oska monenteerida mis temp sel katil oli kas jöudis maha jahtuda v mitte.
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”