WJ 3.1 103kw 00 kurvis kaob vedu ära :(
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
WJ 3.1 103kw 00 kurvis kaob vedu ära :(
Tere
Tekkis huvitav probleem nimetatud elukal. Nimelt külma masinaga vahet pole kas vasakule või paremale keerates kaob hoopealt vedu tagant ära ja auto veeredes nats gaasiga mängides käib väike jõnks ja vedu tagasi. Kohalt minnes ei ole probleemi ja otse sõites.
Umbes 2-3 kilomeetrit ära sõites pole autol mitte midagi viga, toimetab ideaalselt.
Mõte liigub tagadiffri suunas aga pole niisama tahtnud lahti kakkuda et oletada mis võiks kulund olla aj milles probleem.
Tekkis huvitav probleem nimetatud elukal. Nimelt külma masinaga vahet pole kas vasakule või paremale keerates kaob hoopealt vedu tagant ära ja auto veeredes nats gaasiga mängides käib väike jõnks ja vedu tagasi. Kohalt minnes ei ole probleemi ja otse sõites.
Umbes 2-3 kilomeetrit ära sõites pole autol mitte midagi viga, toimetab ideaalselt.
Mõte liigub tagadiffri suunas aga pole niisama tahtnud lahti kakkuda et oletada mis võiks kulund olla aj milles probleem.
Re: WJ 3.1 103kw 00 kurvis kaob vedu ära :(
Käigukastis on õli vähe. Kontrolli järgi.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: WJ 3.1 103kw 00 kurvis kaob vedu ära :(
Käigukasti õli oli täiesti normi piires kuid kallasin ülemise piirini soovituse järgi ja probleem lahendatud
Tänud!
Tänud!
Re: WJ 3.1 103kw 00 kurvis kaob vedu ära :(
Kuidas sa õlitaset kontrollisid?
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: WJ 3.1 103kw 00 kurvis kaob vedu ära :(
Mul täpselt sama autoga sama probleem. Kallasin liitri õli juurde aga ikka ei midagi. Veel ideid?
Re: WJ 3.1 103kw 00 kurvis kaob vedu ära :(
Kas keegi targem võiks lollile täpselt seletada kuidas seal kastis seda õli kontrollitakse? Ja kus maal see õlitase ülemine norm on?
Re: WJ 3.1 103kw 00 kurvis kaob vedu ära :(
Mootor peab käima, käiguvalits N peale ja siis varda pealt vaatad. Seal on vist rihveldatud ala, kuhu see õli tase peaks jääma.janar1989 kirjutas:Kas keegi targem võiks lollile täpselt seletada kuidas seal kastis seda õli kontrollitakse? Ja kus maal see õlitase ülemine norm on?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: WJ 3.1 103kw 00 kurvis kaob vedu ära :(
Sõitsin kuskil 25km ja vaatasin õlitaset. Väga kehv oli aru saada mida see varras näitab. Tundus et seal vardal oleva hot alumises osas. Ostan homme liitri seda atf+4 õli ja kallan juurde. Igaksjuhuks küsin kui kastis õli liiga palju siis see ka kuidagi halb?
- eerik2
- Fitting 44"
- Postitusi: 417
- Liitunud: T Juul 21, 2015 6:15 pm
- Asukoht: Allpool Emajõge
- Kontakt:
Re: WJ 3.1 103kw 00 kurvis kaob vedu ära :(
Ega see liigne õli ka just kasulik pole. Üldjuhul võib juurde kallata ka töötava mootoriga. Siis näed, kuna paras saab. Kastid on erinevad, mõnel kontrollitakse N peal, mõnel P. Üldiselt peaks õli kastis kestma õlivahetusest vahetuseni. Kui õlitase on alumisel piiril, tekib küsimus, millal viimati õli vahetati. Kui see tegemata, siis soovitan ära teha.
F-250XLT 7,3D
Re: WJ 3.1 103kw 00 kurvis kaob vedu ära :(
Nagu alati IBRA on kõva teoreetik, vaata õli töötava mootoriga, enne seda lase kõik käigud läbi (R, D 2, 1) ja siis uuesti vaata varrast. Eks see varras paneb natuke jama sest õli jääb külge.ibra kirjutas:Mootor peab käima, käiguvalits N peale ja siis varda pealt vaatad. Seal on vist rihveldatud ala, kuhu see õli tase peaks jääma.janar1989 kirjutas:Kas keegi targem võiks lollile täpselt seletada kuidas seal kastis seda õli kontrollitakse? Ja kus maal see õlitase ülemine norm on?
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
- eerik2
- Fitting 44"
- Postitusi: 417
- Liitunud: T Juul 21, 2015 6:15 pm
- Asukoht: Allpool Emajõge
- Kontakt:
Re: WJ 3.1 103kw 00 kurvis kaob vedu ära :(
Juurdevalamisel pole käikude läbilappamine kindlasti vajalik. See võib vajalik olla õlivahetuse ajal, osadel kastidel piisab D peale veidikeseks.
F-250XLT 7,3D
Re: WJ 3.1 103kw 00 kurvis kaob vedu ära :(
Õli juurde panemisest kasu polnud. Leidsin siin foorumi avarustest et sellist viga esineb ka siis kui piduritule lüliti jamab. Mul siin vahepeal juhipoolne pidurituli ei põlenud ja siis kakkusin tule lahti ja mingi nipiga sain piduritule toimima aga nüüd ei toimi sama pirni teine tuli. Täpsemalt on viga selline et kui keerad kas siis paremale või vasakule siis korraks nagu kiirendab ja siis pöörded kukuvad tühikäigule. Siis enne gaasipedaal kiirendamisele ei reageeri kui gaas lahti lasta ja uuesti vajutada. Tundub et vedu ise nagu ära ei kaoks sest kui pöörded kukuvad tühikäigule ja jalg gaasilt maha võtta ja mitte uuesti vajutada siis veab autot ikka nagu drive peale pannes ja pidur lahti lasta. Üks teooria on veel see et kui rooli keerata siis viskab korraks airbagi tule põlema ja siis kuidas kunagi vahest otse sõites kustub ära vahest mitte. Ehk need asjad kuidagi seotud? Igasugune abi targematelt teretulnud. Kuna see mul esimene jeep siis pole tema hingeeluga väga kursis.
Re: WJ 3.1 103kw 00 kurvis kaob vedu ära :(
See, et sul airbagi tuli põlema läheb on lintkaabli viga. Airbagi soon katki. Kas muidu teised roolinupud töötavad? Roolikardaani ümbruse pead järgi vaatama, kas seal pole mingit juhtmekimpu läbi nühkinud, kuidas muidu seletada seda rooli pööramist ja veo kadumist.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: WJ 3.1 103kw 00 kurvis kaob vedu ära :(
Teised nupud töötavad peale raadio omade kuna pole peal originaal makk. Imelik on see et viga ei esine iga pöörde ajal. Ja alati on nii et kui peaksid pöörded tühikäigule kukkuma peale pööret siis jalg korra gaasi pedaalilt maha ja kõik korras seniks kuni tuleb uue pööre. Kui maantee kiirus sees ja siis kurve läbida viga ei esine ja kõik käigud vahetab ilusti ära.