9. leht 9-st

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitatud: R Apr 21, 2017 10:08 am
Postitas Ints
Vanal mossel tõepoolest aju ei ole.
Samas ilma akuta sõites põlevad mossel kõik pirnid läbi,kui nad on sisse lülitatud.
Süütepool on suhteliselt lollikindel.See peab vastu.
Tänapäevaste autodega ma ei soovita seda katsetada. :wink:

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitatud: R Apr 21, 2017 4:41 pm
Postitas sigaelmar
On tänase päevani tegelasi, kes auto viga niiviisi otsivad :mrgreen: Samuti tean ühte venda, kes sai omale 4 uut common rail pihustit osta sest ta otsis viga nii, et tõmbas töötava mootoriga ükshaaval pihusti pistikuid lahti. Vanakooli mehed :roll:

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitatud: R Apr 21, 2017 5:56 pm
Postitas puhvel
sigaelmar kirjutas:On tänase päevani tegelasi, kes auto viga niiviisi otsivad :mrgreen: Samuti tean ühte venda, kes sai omale 4 uut common rail pihustit osta sest ta otsis viga nii, et tõmbas töötava mootoriga ükshaaval pihusti pistikuid lahti. Vanakooli mehed :roll:
Sedasi sai vanasti lonkavat küünalt tuvastatud bensukal, ega ta nüüd dislale ei sobi jah vast :)

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitatud: K Aug 08, 2018 11:57 am
Postitas Esteves
Tere!

Mure GC Jeep'i käivitamisega (2.7 CRD, 2004 a)
Täna hommikul sõiduk käivitus, nagu ikka, poolest pöördest. Distants mille sõitsin oli umbes 800 m (laps lasteada) kuid 3 minutit hiljem tagasi tulles ta enam käima ei läinud. Alguses ta nagu lubas sekundiks pooleks, kuid siis ta enam ei lubanud sedagi. Sõiduk jäi minust maha ning pidin koju jalutama, et teine auto võtta. Tõenäoliselt on viga küttesüsteemis, sest starter töötab.

Kütusefilter vahetatud novembris 2017 (kuid vesi paagis indikaator armatuuris põleb vahelduva eduga), läbisõitu selle ajaga 19 0000 km. Tuled põlevad kuid seierid ei tõusnud armatuuris. Kütusepaagi seier oli enne sõitma alustamist veerandi ja poole vahel. Viimased 2 000 - 3 000 km kasutanud erinevaid pihusti ja kütusesüsteemi puhasteid (Liqui moly). Aku pool aastat vana.
Veakoode odava diag. seadmega ning võtmetrikiga ei näidanud.

Kust ma peaksin viga hakkama otsima?
Kas mul on võimalik sõiduk käivitada ka seal kohapeal näiteks vahetades küttefiltri või peaksin viima (pukseerima) kuhugi töökotta remondile?

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitatud: K Aug 08, 2018 12:40 pm
Postitas v6sa
Esteves kirjutas:Tere!

Mure GC Jeep'i käivitamisega (2.7 CRD, 2004 a)
...
Veakoode odava diag. seadmega ning võtmetrikiga ei näidanud.

Kust ma peaksin viga hakkama otsima?
Kas mul on võimalik sõiduk käivitada ka seal kohapeal näiteks vahetades küttefiltri või peaksin viima (pukseerima) kuhugi töökotta remondile?
Kui külmast peast ei käivitu, siis on arvuti vaja taha panna. Kas auto näeb võllide pöörlemist, mis on latirõhk? Igasugustest universaalsetest lugejatest on kasu ainult siis, kui neilt saadavate väärtusega osatakse midagi tarka peale hakata. Ehk Diagnostikule on neist abi, suvalisele koodikustutajale mitte.

Võib ka tagasivoole mõõta, aga selleks peaks juba teadma, mida ollakse tegemas.

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitatud: K Aug 08, 2018 12:56 pm
Postitas Esteves
Proovida külmast peast käivitamist saan alles õhtul. Hommikul oli mootor jõudnud 40 - 50 kraadini soojeneda. Alguses ta siiski jäi käima sekundiks, hiljem enam mitte.
Ise kahtlustan, et midagi tõmbas küttesüsteemis umbe nende kütustelisanditega. Pihusti muresid ma hetkel ei julge kahtlustada - varasemalt sõitis ja käivitus ilusti ilma puterdamisteta.

Diagnosti seade, mis kasutasin, ongi vaid veakoodide lugemiseks ja kustutamiseks, Numbrilisi parameetreid ta lugeda ei suuda.

Tagasivoolude mõõtmisteks mul endal hardware pole, sellega pean ikka mõne töökoja poole pöörduma.

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitatud: K Aug 08, 2018 1:41 pm
Postitas TiitR
Viitaks, nagu immo veale?

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitatud: K Aug 08, 2018 7:58 pm
Postitas Esteves
TiitR, kui sind kunagi laivis näen siis teen sixpack'i välja.

Sain nüüd õhtul auto juurde tagasi ja proovisin käivitada - tulemus sama, ketrab, kuid käima ei lähe.
Enne seda panin tähele, et puldist uksi lahti vajutades suunatuled ei vilgu (tavaliselt 2 x), kuid mingid klõpsud käisid. Tegin eelpool mainitud protseduuri ära ning siis proovisin puldist kinni panna uksi. Suundasid ei vilgutanud (normaaltingimustel 1 x), uksi kinni ei pannud ning need lukustusklõpsud tulid alles 3 sekundi jooksul.
Selge - mingi jama immoga. Proovisin antud teema 3-4 leheküljel mainitud immo resetti kuid see ei andnud tulemusi, isegi punane tuluke armatuuri peal ei hakkanud plinkima. Võtsin siis akult klemmi maha umbes 10ks minutiks. Peale seda proovisin uksi lukustada ning suunad vilguvad ja uksed lukustusid. Auto läks ilusasti tööle ja sain enda maja juurde ära sõidetud. Proovisin ka siin paar korda käima ja väja suretada ning tundub, et selleks korraks on saaga läbi.
:bg

Tekkisid ka veakoodid - p1652 ja p1685, mille sain kustutatud.