Mure GC 2,7 CRD-ga
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Mure GC 2,7 CRD-ga
Mure oma jeebukesega,nimelt auto jäi sõidupealt seisma ja enam käima ei lähe, ise diagnosti tehes( 3x süüdet) veakoode ei näita ja üleliigseid tulukesi ka kusklil ei põle.
Jeep GrandCherokee WJ 2,7CRD
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Õhk süsteemis? Mingi pistik kuskil lahti?
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Õhku süsteemis ei ole, mulle liikumas vähemalt ei ole näha ja kütusekogust näitab ja pool paaki on sees ka.
Jeep GrandCherokee WJ 2,7CRD
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Kütusefilter kinni ?
Armatuuris süüdet keerates kõik vajalikud tulukesed põlevad või ainult mõni?
Armatuuris süüdet keerates kõik vajalikud tulukesed põlevad või ainult mõni?
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
filter äsja vahetatud ja armaturis on kõik nii nagu peab...
Jeep GrandCherokee WJ 2,7CRD
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Kontrolli pihustite tagasivoolud ära, mõni laseb äkki ämbriga tagasi, siis Common Rail ei käivitu enam.
Jeep Grand Cherokee ´96 4.0 7" Long Arm +35x12,5R15 +Detroit TrueTrac 2x, sõidab Soome off-road maastikul.
TR3 beginner
TR3 beginner
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
kas pihusti saab niimoodi läbi minna, et sõidupealt auto jääb seisma?
Jeep GrandCherokee WJ 2,7CRD
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Asd kaitse kapoti all. Üldse võiks kaitsmed üle kaeda.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 28
- Liitunud: R Dets 02, 2011 9:50 pm
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Ei taha ehmatada, aga minu Sorentol kunagi jooksis niimoodi mootor kokku - jäi sõiduajal seisma ca. 120km/h ja enam ei käivitunud. Diagnoos oli hiljem vigane pihusti ja põlenud kolb. Mõne LandCruiseriga ka samuti läinud teadaolevalt.
Samas minu vanal GC 5.2 suri ka sõidu ajal mootor välja ja viga oli ka ainult kaitsmes. Sel teemal : http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=19&t=54580
Samas minu vanal GC 5.2 suri ka sõidu ajal mootor välja ja viga oli ka ainult kaitsmes. Sel teemal : http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=19&t=54580
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Kaitsmed on mul üle vaadatud need esmase kontrollil korras kõik, jumal hoidku kui moto
õhtul on
õhtul on
Jeep GrandCherokee WJ 2,7CRD
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Mai tea ma tulistan uitmõtteid...
Lati surveregulaatori pisike O - rõngas lendas. Lasi latist surve maha ja samuti seisab.
Lati surveanduri või regulaatori maa ühendus katkes kuskil.
Kõrgsurvepump lendas seesmiselt pilbasteks.
Pihusti juhtmete iso maha koorunud, vibraga lühistanud...
Pole kuulnud väga, et 2.7 lõhub ennast seest väljapoole. Pigem kahtlustaks ikkagi mingit kütte või andurinälga.
Ega midagi polegi teha kui hakata otsast pihta, lihtsamatest asjadest.
Alustaks diagnoosi nii.
Kas paagist küte tuleb?
Kas filter on ikkagi lahti ja annab edasi... 2.7 -l tõstab kütte üles hammaspump (mootori otsas, pruun, plasttorud, ks.pumba peal) Üldised CRD diagnosti valemid... tõstepump tekitab vaakumi -0,1 - 0,2bar . Kui filtri sisendi ja väjundi vaakumi erinevus üle -0,3bar siis on filter tuksis ja tahab kindlat vahetust.
Visuaalne kontroll kõrgsurve pumbale. Igasugused lekked, immitsemised pumba kaantel ja korpusel võivad tõenäoliselt olla sinu ebaõnne lahendus. Pump ise on täis kummist O rõngaid... vabalt võib mõni ribadeks olla.
Kas ks.pump tootab vajalikku rõhku? Stardi ajal võiks pump toota vähemalt 250bar. (mõõdetud otse pumba välundist)
Kas latti jõuab vajalik rõhk? Tühikäigul võiks olla lati surve 300 - 400bar. Miinimum surve millel CRD töötab veel võiks jääda 200 - 300bar latis. (mõõdetud latist.)
Lõpuks pihustid... kontrolli juhtmed, pistikud ja mõõda tagasivool igalt pihustilt.
Normaalne võiks olla kuni 20ml, 2min jooksul. (netist info)
Aga eks sa saad aru ka sellest kui võrdled tulemeid omavahel. Kindlasti tekib mingi muster ning tulevad suuremad kusikud välja.
Nuka ja vändaanduritest rääkida ei oska. Lati surveandurita peaks ka käima minema. Ehk nõks kõrgem tühikäik , kuid peaks minema.
Hetkel ise diagnoosin väga sitta käivitust. 5min tagasi mõõtsin ks.pumba väljundist stardi ajal ainult 50bar. Ajan ahjuga mootori soojaks ja mõõdan uuesti. Kui surve on parem on tõenäoliselt pump kohvi juba.
Ära arva, et ma olen mingine diislispets, kaugeltki mitte. Lihtsalt minu CRD on tekitanud vajaduse uurida ja puurida seda süsteemi läbi ja lõhki. Lihtsalt üritan aidata, sest vaatan, et keegi väga sõna ei võta.
Lati surveregulaatori pisike O - rõngas lendas. Lasi latist surve maha ja samuti seisab.
Lati surveanduri või regulaatori maa ühendus katkes kuskil.
Kõrgsurvepump lendas seesmiselt pilbasteks.
Pihusti juhtmete iso maha koorunud, vibraga lühistanud...
Pole kuulnud väga, et 2.7 lõhub ennast seest väljapoole. Pigem kahtlustaks ikkagi mingit kütte või andurinälga.
Ega midagi polegi teha kui hakata otsast pihta, lihtsamatest asjadest.
Alustaks diagnoosi nii.
Kas paagist küte tuleb?
Kas filter on ikkagi lahti ja annab edasi... 2.7 -l tõstab kütte üles hammaspump (mootori otsas, pruun, plasttorud, ks.pumba peal) Üldised CRD diagnosti valemid... tõstepump tekitab vaakumi -0,1 - 0,2bar . Kui filtri sisendi ja väjundi vaakumi erinevus üle -0,3bar siis on filter tuksis ja tahab kindlat vahetust.
Visuaalne kontroll kõrgsurve pumbale. Igasugused lekked, immitsemised pumba kaantel ja korpusel võivad tõenäoliselt olla sinu ebaõnne lahendus. Pump ise on täis kummist O rõngaid... vabalt võib mõni ribadeks olla.
Kas ks.pump tootab vajalikku rõhku? Stardi ajal võiks pump toota vähemalt 250bar. (mõõdetud otse pumba välundist)
Kas latti jõuab vajalik rõhk? Tühikäigul võiks olla lati surve 300 - 400bar. Miinimum surve millel CRD töötab veel võiks jääda 200 - 300bar latis. (mõõdetud latist.)
Lõpuks pihustid... kontrolli juhtmed, pistikud ja mõõda tagasivool igalt pihustilt.
Normaalne võiks olla kuni 20ml, 2min jooksul. (netist info)
Aga eks sa saad aru ka sellest kui võrdled tulemeid omavahel. Kindlasti tekib mingi muster ning tulevad suuremad kusikud välja.
Nuka ja vändaanduritest rääkida ei oska. Lati surveandurita peaks ka käima minema. Ehk nõks kõrgem tühikäik , kuid peaks minema.
Hetkel ise diagnoosin väga sitta käivitust. 5min tagasi mõõtsin ks.pumba väljundist stardi ajal ainult 50bar. Ajan ahjuga mootori soojaks ja mõõdan uuesti. Kui surve on parem on tõenäoliselt pump kohvi juba.
Ära arva, et ma olen mingine diislispets, kaugeltki mitte. Lihtsalt minu CRD on tekitanud vajaduse uurida ja puurida seda süsteemi läbi ja lõhki. Lihtsalt üritan aidata, sest vaatan, et keegi väga sõna ei võta.
Viimati muutis agent007, N Nov 27, 2014 7:58 pm, muudetud 1 kord kokku.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Ei usu mina , et mootori viga .See 2,7 on on suht pommikindel, Arvan,et pead korralikult veakoode vaatama
Jeep
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Kui aku juba tühjem käiamisest siis hakkab igasugu huvitavaid koode genereerima.jeeps kirjutas:Ei usu mina , et mootori viga .See 2,7 on on suht pommikindel, Arvan,et pead korralikult veakoode vaatama
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535