Mure GC 2,7 CRD-ga

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
CayenneTurbo
Rock Crawler
Postitusi: 739
Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas CayenneTurbo »

ve1ks kirjutas:Trikitab ainult õlirõhu kell ja kütuse näitaja. Ülejäänud on õiges olekus!
Võtsin lahti pistiku käigukasti moodulil ja muutusi pole!
Nüüd tekitasin " rõõmu" juurde endale. Vahetasin pumba tihendid ja õhku kätte sealt enam ei saa!
On kellelgi häid soovitusi?
Mis pumbal? Mis õhku?
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
ve1ks
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 125
Liitunud: K Veebr 19, 2014 8:39 pm
Asukoht: Tõrva

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas ve1ks »

Vahetasin kõrgsurve pumba tihendid - no nii igaks juhuks!
Nüüd jõudsin järeldusele, et etteande pump raibe ei löö juba kütet edasi, seega kas filtri pealt kummirõngas kutu või suri hoopis etteande pump ära!
PS: etteanne toimib!
Viimati muutis ve1ks, T Okt 18, 2016 7:19 pm, muudetud 1 kord kokku.
kaido
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: N Juun 02, 2005 2:45 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas kaido »

ve1ks kirjutas:Võtsin lahti pistiku käigukasti moodulil ja muutusi pole!
Käigukasti mooduli või kulissi mooduli? Ma pidasin silmas seda mis käigukangide all on, sellel läheb andmeside osa vahest lühisesse ja sümptomid on suht samad mis sul praegu. Käigukasti moodul on suht lollikindel ja need lagunevad harva.
Küttenäidiku seier on mul paar korda alla vajunud ja tuli põlema läinud kui mitu diagnostikat korraga külge olen pannud. Pole põhjust olnud täpsemalt uurida mis seda täpselt põhjustab, sest olen alati veakoodid lihtsalt ära kustutanud ja kõik on jälle korras. Arvatavasti langeb J1850 osa mitme diagnostika aparaadi tõttu valele tasemele.
Kui kellad ei toimi siis alusta ikka elektrist ja uuri see põhjus kõigepealt välja. Kui elektri korda saad küll siis jõuad õhku välja ajada ja muud sellist teha.
2.7 CRD P0702 veakoodi põhjused ja ülevaade kulissist http://www.jeepswj.com
ve1ks
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 125
Liitunud: K Veebr 19, 2014 8:39 pm
Asukoht: Tõrva

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas ve1ks »

Võtsin nüüd õige pistiku kah ära - no miskit ei muutu! Tähelepanekud ; eelsüüte küünlaid lülib nagu heaks arvab, süüdet keerates õlirõhu seier käib mõned korrad peaaegu põhja ja tagasi, kui moodul lahti, siis võtit omaks ei võta ( käivitus plokeering on nagunii peal). Võtmega jubis ta mul eile kah, aga siis olin aku mitu korda laibaks lasnud ja laadinud.
kaido
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: N Juun 02, 2005 2:45 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas kaido »

Kulissi vea võib kõrvale jätta kui lahtise pistikuga midagi ei muutu.
Ma olen jätkuvalt arvamusel, et J1850 on sul vussis. Nimelt jookseb selle auto info enamus J1850 peal, sul oli P1652 veakood sees ja autos taustavalgustuse keeramine midagi reaalselt heledamaks-tumedamaks ei muuda. P1608 viitab mootori aju poole. P2120 ja P2125 on jällegi gaasipedaali vead. Kuidagi liiga palju on erinevaid vigu, et nii mitu asja korraga sõidu ajal katki saavad minna.
Oled suurt juhtmekimpu ka ABS kõrvalt kontrollinud sellest kohast kus ta roolivardaga ristub? Seal on kimp tüübliga kere küljes kinni ja see tüübel kipub ära väsima. Kui ta katki läheb siis terve kimp vajub roolivarda peale ja rooli keerates hõõrub pikapeale läbi. Kui pika varre otsas peeglit pole siis pead aku koos alusega vaatamiseks eemaldama. Pilt õigest kohast siin: http://www.jeepswj.com/wp-content/uploa ... -P1652.jpg
2.7 CRD P0702 veakoodi põhjused ja ülevaade kulissist http://www.jeepswj.com
ve1ks
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 125
Liitunud: K Veebr 19, 2014 8:39 pm
Asukoht: Tõrva

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas ve1ks »

Aku raam oli just maas paar päeva tagasi, kuid ei osanud viga sealt otsida! No siis tuleb uuesti maha lammutada!
Meenus veel, et kui kuliss vigane, siis kasti avariise ka peaks lülitama. Mul kõik käikude indikaatorid põlevad lülitamisel nagu peavad!

Käisin kaablipunti uurimas - terve ja rooli võllist eemal :-( -jälle ei midagi!
kaido
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: N Juun 02, 2005 2:45 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas kaido »

Kulissil on 2 osa. Üks on käigukangi asendi signaalid mis lähevad kasti ajule ja see siis lülitab vastavalt solenoide. Teine on andmeside mis juhib taustavalgustust ja millega saab teha diagnostikat. Kui kulissil andmeside osa katkestada siis see sõitu ei sega ja auto vahetab käike normaalselt. Kui andmeside osa on lühises siis on anomaaliad nagu sul praegu.
Sul veakoodide kustutamise võimalust pole? Saaksid olukorra vahepeal tiba selgemaks kui vanad vead eest ära kustutada.

Ma võtaks järgmisena mootori aju pistiku ette. Kontrolliks kas pistikus on kõik massid-plussid olemas ja kas suurel pistikul jalg 7 pole massis.
Viimati muutis kaido, T Okt 18, 2016 9:27 pm, muudetud 1 kord kokku.
2.7 CRD P0702 veakoodi põhjused ja ülevaade kulissist http://www.jeepswj.com
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1165
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas Ax »

Kui kellad spidos kõiguvad siis on probleem mootori AJUS. Kõik kellad käivad läbi sellesamuse arvutusmasina. Kui huvi siis võin rääkida pikemalt kuidas uus aju külge pookida.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
ve1ks
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 125
Liitunud: K Veebr 19, 2014 8:39 pm
Asukoht: Tõrva

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas ve1ks »

Et siis Kaido, leidsin sealt kulissi alt ainult ühe pistiku ja miskise relee karbi vms!
AX , mis värk selle aju teemaga on??
Kas teise auto aju on sobimatu? Mida peaks seal ümber ehitama?
Ainuke positiivne asi on see, et kütuse sain voolama taas, olin oma töntside sõrmedega voolikud sassi ajanud - krt kaks päeva ja hulk musti mõtteid kulus oma näpuvea eemaldamiseks! :evil:
Pean leidma lahenduse veakoodide nullimiseks, saab ehk aimu paremini.
Kust leiab selle aju pistiku skeemi, et milliseid parameetreid sealt leidma peab?
Ahhjaaa, täna vahetasin ära nuka anduri, kuna vedeles sahtlis juba, katsetasin - aja raisk!
Niipalju veel, et seda part time tuld vilgutab paraleelselt soojenduse klappide liigutamisega!
Ja veel, andsin starterit mõned korrad ja siis ta otsustas järsku, et võti pole oma jälle ning minuti möödudes jälle sobis kõik - arusaamatu!
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1165
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas Ax »

Ajul on maha põlenud sensorite 5 volti. Teine aju keeldub töötamast kuna immo peal. Sinu originaal ajust tuleb tarkvara välja lugeda ja teise ajusse sisse kirjutada. saab tööle, kuid järgmise korrani.
Helista homme vestleme.
viis 6 kaks o 1 884

Seal on rohkem juttu.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
ve1ks
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 125
Liitunud: K Veebr 19, 2014 8:39 pm
Asukoht: Tõrva

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas ve1ks »

Ok. Helistan homme!
kaido
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: N Juun 02, 2005 2:45 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas kaido »

ve1ks kirjutas:Et siis Kaido, leidsin sealt kulissi alt ainult ühe pistiku ja miskise relee karbi vms!
Pean leidma lahenduse veakoodide nullimiseks, saab ehk aimu paremini.
Kulissi viga sul ei ole kui võtsid 12 juhtmega pistiku küljest ära ja midagi ei muutunud. See "relee" on taustavalgustuse kõrgepinge inverter.
Muretse endale okidokist ELM327 ja kustuta veakoode palju jaksad. Müüja sõnul see toetab 2.7 Jeepi: http://www.okidoki.ee/item/5497363/
Andsin paar postitust tagasi lingi manuaalile kus elekter olemas, sealt näed ära mis klemm mootori ajul mida tähendab ja saad testriga mõõta. Kui ajul on kõik nullid - plussid olemas ja andmeside lühises pole siis saad viga mööda autot edasi otsida. Kui +5V on puudu või näitab liiga palju siis saad aju kaenlasse võtta ja Ax-i juures käia.

Ax, mootori veakoodide järgi ja käivitusprobleemide põhjal on täiesti loogiline, et aju vussis aga mille paganama pärast salongis taustavalgustus ei muutu? Valgustus ei ole seotud mootori ajuga, kelladel-armatuuril-kulissil on kõigil valgustus autonoomne ja heleduse timmimiseks saavad nad käsu J1850 kaudu. Kui see lühises siis on samad sümptomid.
2.7 CRD P0702 veakoodi põhjused ja ülevaade kulissist http://www.jeepswj.com
ve1ks
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 125
Liitunud: K Veebr 19, 2014 8:39 pm
Asukoht: Tõrva

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas ve1ks »

Võtsin ajul kaane maha, kuid ei leidnud sealt alt mitte midagi ebatavalist, ei ühtki värvimuutust, punnis dioodi ega ka lühise jälgi!
Veel meenutan et armatuuris küll taustavalgustus muutus, kui reostaati kruttida, kuid kasti displei valgus pole mul minu meelest muutunud ostust saati juba!!!
Ax: panin meili sulle ei hakanud siia pilti lisama!
ve1ks
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 125
Liitunud: K Veebr 19, 2014 8:39 pm
Asukoht: Tõrva

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas ve1ks »

Niipalju edusamme, et leidsin tulevase vea juhiukse juhtme kimbust ja jootsin ära! Tuleb tunnistada, et ega need juhtmed pole väga paendumiseks mõeldud, kuna kiud on suht jäme ja juhtme kate üpris õhuke!
Niipalju veel, et homme saan katsetamiseks teise mootori aju, eks paistab, kas on abi sellest!
kaido
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: N Juun 02, 2005 2:45 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas kaido »

ve1ks kirjutas:Niipalju veel, et homme saan katsetamiseks teise mootori aju, eks paistab, kas on abi sellest!
Eriti palju teisest ajust abi pole kui immot toimima ei saa.
2.7 CRD P0702 veakoodi põhjused ja ülevaade kulissist http://www.jeepswj.com
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”