Grand Cherokee 3,0 CRD 2007 probleem
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Grand Cherokee 3,0 CRD 2007 probleem
Tere!
Lõi armatuuris punase välgu ja check engine tuled põlema, pöörded üle 2000 ei lähe. On kellelgi sama jama olnud ja kus olete korda lasknud teha ning mis võiks maksta?
Saan aru, et mingi Swirl klapiga jama vms.
Lõi armatuuris punase välgu ja check engine tuled põlema, pöörded üle 2000 ei lähe. On kellelgi sama jama olnud ja kus olete korda lasknud teha ning mis võiks maksta?
Saan aru, et mingi Swirl klapiga jama vms.
EX. Grand Cherokee 4,0 96
EX.Grand Cherokee Limited 2,7 CRD 2003
EX.Grand Cherokee Limited 4,7 2000
EX. Grand Cherokee Overland 3,0 CRD 2007
Grand Cherokee Summit 3,0 CRD 2017
EX.Grand Cherokee Limited 2,7 CRD 2003
EX.Grand Cherokee Limited 4,7 2000
EX. Grand Cherokee Overland 3,0 CRD 2007
Grand Cherokee Summit 3,0 CRD 2017
Re: Grand Cherokee 3,0 CRD 2007 probleem
Swirl peaks jääma Silberautos koos vahetusega kuskil 350-400 vahele.Lundve kirjutas:Tere!
Lõi armatuuris punase välgu ja check engine tuled põlema, pöörded üle 2000 ei lähe. On kellelgi sama jama olnud ja kus olete korda lasknud teha ning mis võiks maksta?
Saan aru, et mingi Swirl klapiga jama vms.
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020
KAWASAKI Z900 2020
Re: Grand Cherokee 3,0 CRD 2007 probleem
okei, kunagi oli vist silberis juttu küll, et see jublakas tüüpviga sellel autol, kalivõitu muidugi on aga pole suurt vist alternatiive ka. Muidugi võib vist variant olla, et mersu märgiga detail oluliselt odavam (2,7 mootoriga autol oli vist ka sarnane asi ja mb märgiga oli poole odavam, kui Jeebi jaoks )laf1247 kirjutas:Swirl peaks jääma Silberautos koos vahetusega kuskil 350-400 vahele.Lundve kirjutas:Tere!
Lõi armatuuris punase välgu ja check engine tuled põlema, pöörded üle 2000 ei lähe. On kellelgi sama jama olnud ja kus olete korda lasknud teha ning mis võiks maksta?
Saan aru, et mingi Swirl klapiga jama vms.
EX. Grand Cherokee 4,0 96
EX.Grand Cherokee Limited 2,7 CRD 2003
EX.Grand Cherokee Limited 4,7 2000
EX. Grand Cherokee Overland 3,0 CRD 2007
Grand Cherokee Summit 3,0 CRD 2017
EX.Grand Cherokee Limited 2,7 CRD 2003
EX.Grand Cherokee Limited 4,7 2000
EX. Grand Cherokee Overland 3,0 CRD 2007
Grand Cherokee Summit 3,0 CRD 2017
Re: Grand Cherokee 3,0 CRD 2007 probleem
Lundve kirjutas:okei, kunagi oli vist silberis juttu küll, et see jublakas tüüpviga sellel autol, kalivõitu muidugi on aga pole suurt vist alternatiive ka. Muidugi võib vist variant olla, et mersu märgiga detail oluliselt odavam (2,7 mootoriga autol oli vist ka sarnane asi ja mb märgiga oli poole odavam, kui Jeebi jaoks )laf1247 kirjutas:Swirl peaks jääma Silberautos koos vahetusega kuskil 350-400 vahele.Lundve kirjutas:Tere!
Lõi armatuuris punase välgu ja check engine tuled põlema, pöörded üle 2000 ei lähe. On kellelgi sama jama olnud ja kus olete korda lasknud teha ning mis võiks maksta?
Saan aru, et mingi Swirl klapiga jama vms.
See hind olekski MB karbis tootega. See on umbes 100 eur odavam kui mopari kleepsuga toode.
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020
KAWASAKI Z900 2020
Re: Grand Cherokee 3,0 CRD 2007 probleem
aga misasi see swirl on üldse? Mingi keskkonnateemaline asi ve? Vene foorumist kuskilt hakkas silma, et seda killitakse testriga autolt ära. Ning seda poole odavamalt:) Ei tundu justkui väga vajalik vidin või siiski on?
EX. Grand Cherokee 4,0 96
EX.Grand Cherokee Limited 2,7 CRD 2003
EX.Grand Cherokee Limited 4,7 2000
EX. Grand Cherokee Overland 3,0 CRD 2007
Grand Cherokee Summit 3,0 CRD 2017
EX.Grand Cherokee Limited 2,7 CRD 2003
EX.Grand Cherokee Limited 4,7 2000
EX. Grand Cherokee Overland 3,0 CRD 2007
Grand Cherokee Summit 3,0 CRD 2017
Re: Grand Cherokee 3,0 CRD 2007 probleem
Vea sai vist kustudada 4 kilo-oomise takistiga swirlimootori kaablipistikusse.
http://www.jeepforum.com/forum/f67/crd- ... ndex2.html
Swirlisüsteem sulgeb igal silindril ühe sisseimemise kanali kahest, kui mootor töötab poole koormusega. Ühe kanali sulgemisega tekib väidetavalt õhupööris silindris ning toimub parem kütuse ja õhu segunemine=väiksem heitgaaside tahmasus, parem ökonoomsus.
Kui nüüd mootor lahti ühendada, siis ajami küljes on vedru, mis hoiab klapid lahtises asendis pidevalt. Jamaks läheb aga siis, kui mootori ja klappide vahelised plastikust hoovad ja puksid ära kuluvad, katki lähevad. Kui swirlimootori vahetuseks läheb, siis oht väga suur, et see juhtub, sest plastik kuumaga rabedaks läinud ning töötingimused väga kitsad.
http://www.jeepforum.com/forum/f67/crd- ... ndex2.html
Swirlisüsteem sulgeb igal silindril ühe sisseimemise kanali kahest, kui mootor töötab poole koormusega. Ühe kanali sulgemisega tekib väidetavalt õhupööris silindris ning toimub parem kütuse ja õhu segunemine=väiksem heitgaaside tahmasus, parem ökonoomsus.
Kui nüüd mootor lahti ühendada, siis ajami küljes on vedru, mis hoiab klapid lahtises asendis pidevalt. Jamaks läheb aga siis, kui mootori ja klappide vahelised plastikust hoovad ja puksid ära kuluvad, katki lähevad. Kui swirlimootori vahetuseks läheb, siis oht väga suur, et see juhtub, sest plastik kuumaga rabedaks läinud ning töötingimused väga kitsad.
Grand Cherokee WH 3.0CRD: veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17 [/i]
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: N Sept 22, 2011 9:13 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Viitna lähistel
Re: Grand Cherokee 3,0 CRD 2007 probleem
Sa endal panid selle süsteemi ju kinni kui ma õigesti mäletan.Kaku82 kirjutas:Vea sai vist kustudada 4 kilo-oomise takistiga swirlimootori kaablipistikusse.
http://www.jeepforum.com/forum/f67/crd- ... ndex2.html
Swirlisüsteem sulgeb igal silindril ühe sisseimemise kanali kahest, kui mootor töötab poole koormusega. Ühe kanali sulgemisega tekib väidetavalt õhupööris silindris ning toimub parem kütuse ja õhu segunemine=väiksem heitgaaside tahmasus, parem ökonoomsus.
Kui nüüd mootor lahti ühendada, siis ajami küljes on vedru, mis hoiab klapid lahtises asendis pidevalt. Jamaks läheb aga siis, kui mootori ja klappide vahelised plastikust hoovad ja puksid ära kuluvad, katki lähevad. Kui swirlimootori vahetuseks läheb, siis oht väga suur, et see juhtub, sest plastik kuumaga rabedaks läinud ning töötingimused väga kitsad.
Seega sa oskad nüüd ka hinnata kas on mingit vahet ( jõud, kutuse kulu jne. ) kui Swirl töötab või mitte.
Jeep Grand Cherokee Overland 3,0 CRD
Re: Grand Cherokee 3,0 CRD 2007 probleem
aeg silberisse pandud, eks näis mis saab.
EX. Grand Cherokee 4,0 96
EX.Grand Cherokee Limited 2,7 CRD 2003
EX.Grand Cherokee Limited 4,7 2000
EX. Grand Cherokee Overland 3,0 CRD 2007
Grand Cherokee Summit 3,0 CRD 2017
EX.Grand Cherokee Limited 2,7 CRD 2003
EX.Grand Cherokee Limited 4,7 2000
EX. Grand Cherokee Overland 3,0 CRD 2007
Grand Cherokee Summit 3,0 CRD 2017
Re: Grand Cherokee 3,0 CRD 2007 probleem
Töötava Swirliga pole mina selle autoga sõita saanud. Kui ma õlijahuti tihendi vahetustega algust tegin siis lahtivõtmise käigus avastasin, et swirli ajamihoovad olid juba osaliselt kellegi poolt eemaldatud, või liimiga parandada püütud. Klapid ise mingis x asendis kunagi kinni jäänud suletud või pool-irvakil asendisse.Jaks kirjutas:Sa endal panid selle süsteemi ju kinni kui ma õigesti mäletan.Kaku82 kirjutas:Vea sai vist kustudada 4 kilo-oomise takistiga swirlimootori kaablipistikusse.
http://www.jeepforum.com/forum/f67/crd- ... ndex2.html
Swirlisüsteem sulgeb igal silindril ühe sisseimemise kanali kahest, kui mootor töötab poole koormusega. Ühe kanali sulgemisega tekib väidetavalt õhupööris silindris ning toimub parem kütuse ja õhu segunemine=väiksem heitgaaside tahmasus, parem ökonoomsus.
Kui nüüd mootor lahti ühendada, siis ajami küljes on vedru, mis hoiab klapid lahtises asendis pidevalt. Jamaks läheb aga siis, kui mootori ja klappide vahelised plastikust hoovad ja puksid ära kuluvad, katki lähevad. Kui swirlimootori vahetuseks läheb, siis oht väga suur, et see juhtub, sest plastik kuumaga rabedaks läinud ning töötingimused väga kitsad.
Seega sa oskad nüüd ka hinnata kas on mingit vahet ( jõud, kutuse kulu jne. ) kui Swirl töötab või mitte.
Jõudu tuli juurde meeletult kuna hingmine sai ju lahti tehtud. Tahmamine vähenes umbes 80%. Mootori käiguühtlus nagu öö ja päev, reageerib ergsalt gaasipedaalile igast asendist. Vahejahutis oli ka pisike leke, ei oska öelda kui palju see juurde andis.
Kütusekulu enne kompuutri järgi maanteel (500km ots mõnigate peatuste ja manööverdustega) 10.3, nüüd 9.1. Kiirus rangel 90-95km/h (autol 2" tõste ning originaalist suurem A/T rehv ning mootoril Jyrisoo poolt tehtud tuuning).
Grand Cherokee WH 3.0CRD: veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17 [/i]
Re: Grand Cherokee 3,0 CRD 2007 probleem
oligi swirl klapp läbi (servomootor) vahetus maksis 350 ja auto sõidab jälle, pidi u 3 aastat see jublakas kestma:)
EX. Grand Cherokee 4,0 96
EX.Grand Cherokee Limited 2,7 CRD 2003
EX.Grand Cherokee Limited 4,7 2000
EX. Grand Cherokee Overland 3,0 CRD 2007
Grand Cherokee Summit 3,0 CRD 2017
EX.Grand Cherokee Limited 2,7 CRD 2003
EX.Grand Cherokee Limited 4,7 2000
EX. Grand Cherokee Overland 3,0 CRD 2007
Grand Cherokee Summit 3,0 CRD 2017