Kumba wranglerit valida 4,2 1988 v.2,5 1993

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Smuke
Rookie
Postitusi: 16
Liitunud: K Nov 22, 2006 11:37 am
Asukoht: Tallinn

Kumba wranglerit valida 4,2 1988 v.2,5 1993

Postitus Postitas Smuke »

Vabandan ette kui tundun naiivse ja pinnapealsena.Ega mujalt ilmselt paremat vastust saa kui siit.Plaan soetada Wrangler ja küsimus mille ees olen et kumba masinat eelistada http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html või http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html plaanin maasturit kasutama hakata eesti väikesaarel ja enamus kilomeetreid kulgen seal,vean käru ja müttan rannaliivas....kütusekulud on neil ilmselt sarnased,kas ka hooldekulud ja vastupidavus??? olen väga tänulik vihjete ja suundade eest....palun mitte ullult peksu teha.. :oops:
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17320
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Pole küll "jeebimees", kuid kuuldu-nähtu baasil on teada, et 4,2 on pommikindel asi. Kuna kütte kulu saranane ja plaanis liikuda maastikul ning käru vedada, sii 2,5 võib lahjaks jääda.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

See 4,2-ne ka siin foorumis olemas.
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=4419
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Kasutaja avatar
Smuke
Rookie
Postitusi: 16
Liitunud: K Nov 22, 2006 11:37 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Smuke »

414 AVM kirjutas:See 4,2-ne ka siin foorumis olemas.
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=4419
seesama on jahh millest isegi kirjutan/küsin ...
steneric
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: N Okt 19, 2006 4:50 pm

Postitus Postitas steneric »

Mõlemad masinad on olnud suht kaua müügis ja hinnad mõlemal tugevalt langenud aga see selleks...
Soovitaks kah pigem ikka seda suuremat mootorit, sest 2,5 jääb käru vedamisel jänni, tean seda omadest kogemustest.

Sten-Eric
andre
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: P Sept 11, 2005 4:42 pm
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas andre »

alles hiljuti otsisin ka endale maasturit. see punane 2.5 wrangler oli üks valikutest. kuskil interneti hämarustes kolades õnnestus leida eelmise omaniku müügikuulutus ja temaga ka kontakt saadud. praegused omanikud on itaallased ja nemad ostsid auto selle aasta alguses, kas oli märt või aprill. muidu eelmine omanik rääkis, et auto on uuena eestist ostetud ja ennem teda oli selle omanikuks kernu metsavaht ehk siis tema oli ka esimene omanik. teine omanik sai auto kätte koos käigukasti kalaga, see oli laiali. tegi selle korda ja auto toimis ilusti. sõitis aasta ning siis müüs praegustele omanikele. nii palju sain mina teada sellest autost, äkki on abi.
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Valgel autol puudub jõud, kuna peale pandud lada karpa... vist siis ökotamise tõttu.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17320
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Mats kirjutas:Valgel autol puudub jõud, kuna peale pandud lada karpa... vist siis ökotamise tõttu.
No see viga peaks olema ju väga kerge vaevaga kõrvaldatav.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
ivanvillis
Fitting 38"
Postitusi: 201
Liitunud: P Nov 07, 2004 7:50 pm
Asukoht: Tartumaa Nõo vald

Postitus Postitas ivanvillis »

mul 4.2 ja peale pandud volga karpa... ja ei ütleks et jõudu vähe
edasi läheb nagu 4.2 ikka, kuigi pole originaal karpaga sõitnud
Kasutaja avatar
Smuke
Rookie
Postitusi: 16
Liitunud: K Nov 22, 2006 11:37 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Smuke »

no nii...tänan teid kes raatsisid vastata...auto õues ja see vanem aga mehem....nüüd tarvis siis tegusid tegema hakata...esmalt diagnostika,ja siis remont....tänud vastajaile :D
Siller
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 114
Liitunud: P Sept 24, 2006 9:57 pm

Postitus Postitas Siller »

Vabandust aga kas mitte 4.2 ja 2.5 L mootorid pole mitte monopritusngid?
Kasutaja avatar
ivanvillis
Fitting 38"
Postitusi: 201
Liitunud: P Nov 07, 2004 7:50 pm
Asukoht: Tartumaa Nõo vald

Postitus Postitas ivanvillis »

ei ole see nii... 4.2 on karpa... 2.5st ei tea
Kasutaja avatar
Xim
Fitting 38"
Postitusi: 308
Liitunud: E Apr 10, 2006 4:28 pm
Asukoht: Lõuna-osariigid

Postitus Postitas Xim »

4.2 karpa
4.0 ja 2.5 pritse

mina olen nii aru saanud, targemad parandavad :?
Kasutaja avatar
landwrangler
Mudder
Postitusi: 58
Liitunud: T Juul 31, 2007 2:33 pm
Asukoht: Tallinn

karpa/pritse

Postitus Postitas landwrangler »

4,2 on kompuutri poolt juhitud karpa.
Mootor on AMC 258 ja karpa on Carter BBD 2-barrel computer controlled.
Põmst on ka õige seda body-throttle'iks nimetada e. siis maakeeli monopritsung.
:wink:
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”