Mure siis selline, et armatuuri lööb vahetevahel sellise tulukese ning peale seda ei taha enam käike vahetada, jääb kas ühele käigule pidama või ei lase üle neljanda käigu minna käigukastil. Automaat kast nagu ikka. Tuluke iseenesest selline.
On olemas mingi võimalus, et õli lekib kuskilt ja seda käigukastis vähe ?
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD Limited '03 WJ 120kW
Kui jaapani autodel pritsitakse tilgake kütust silindrisse ja süüdatakse küünlaga, paisub õhk ja kolb surutakse alla, siis ameeriklastel pritsitakse kütust seni kuni kolb raskusjõu mõjul alla vajub
airport kirjutas:Diagnostikat oled proovinud teha ?
Ise proovinud ? - Ei, pole aimugi kuidas see käib. Hetkel pole midagi teinud. Unustasin mainida, et igakord aitab auto ''restart'' ehk käik Park'i peale ning süüde välja, uuesti masin käima ja asi töötab.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD Limited '03 WJ 120kW
Kui jaapani autodel pritsitakse tilgake kütust silindrisse ja süüdatakse küünlaga, paisub õhk ja kolb surutakse alla, siis ameeriklastel pritsitakse kütust seni kuni kolb raskusjõu mõjul alla vajub
Käib väga lihtne lähed mingi töökotta kus teevad diagnoostikat , maksad 10€ ja sulle ütlevad mis vead sull on , ma arvan et sull on mingi andur läks katki .
Kui õli lekiks siis läheks sujuvalt sitemaks, seega kui vahest harva esineb siis pigem sõber elekter.
wjjeeps.com peaks vastama enamustele küsimustele, kui mitte siis köhi paarkümppi ja mine adekvaatsesse diagnosti, alustades soo tänavast nt?
Edu
Virgo
Tuleks ikka alustada ise lugemisest.
Keerad 3x süüdet sisse välja ja voilaa....hakkab kilomeetrite asemel P ja neli numbrit kuvama, googeldad numbrid ja saad teada, mida auto arvab asjast.
Kuigi jah....teget remonti viies loevad arvutiga nagunii ära ja remondivad. Aga sarnane juhus on olnud ja andur, mida ennist pakkusin...50maksis
Tuleks ikka alustada ise lugemisest.
Keerad 3x süüdet sisse välja ja voilaa....hakkab kilomeetrite asemel P ja neli numbrit kuvama, googeldad numbrid ja saad teada, mida auto arvab asjast.
Kuigi jah....teget remonti viies loevad arvutiga nagunii ära ja remondivad. Aga sarnane juhus on olnud ja andur, mida ennist pakkusin...50maksis
holari kirjutas:Tuleks ikka alustada ise lugemisest.
Keerad 3x süüdet sisse välja ja voilaa....hakkab kilomeetrite asemel P ja neli numbrit kuvama, googeldad numbrid ja saad teada, mida auto arvab asjast.
Kuigi jah....teget remonti viies loevad arvutiga nagunii ära ja remondivad. Aga sarnane juhus on olnud ja andur, mida ennist pakkusin...50maksis
h.
on tobedaid koode millest googeldades sittagi aru ei saa, sellega seoses soovitsain wjjeeps.com...seal puust ja punaseks...ja kui see ei aita siis vutt-vutt lähimasse maasturisõbralikku 4x4kodustatud garagesse...
Endiselt edu
Virgo
Minu GC'l algas see asi sama moodi ja lõppes kulissi remondiga.
Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
Mis see kuliss täpsemalt endast kujutab ? Mingisugune andur ?
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD Limited '03 WJ 120kW
Kui jaapani autodel pritsitakse tilgake kütust silindrisse ja süüdatakse küünlaga, paisub õhk ja kolb surutakse alla, siis ameeriklastel pritsitakse kütust seni kuni kolb raskusjõu mõjul alla vajub