Probleem ZJ V8 1993a tagasillaga?
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Probleem ZJ V8 1993a tagasillaga?
Tere! Otsisin foorumist oma probleemile lahendust, aga siiski jäi ebaselgeks. Nimelt just viimase paari sõidukorraga hakkas eest vasakult kahtlaselt raksuma keerates rooli. Mõtlesin siis et heaküll, poolteljeots on otsas omadega. Aga nüüd on juba selline, et keerates häälitseb ning esisild nagu hüppaks, nagu oleks pinges, kui rohkem rooli keerata, keskosas on okei. Selline tunne nagu esisild oleks õlist kuival, ning LSD töötaks katkendlikult (lukku, lahti). Ma ei oskagi päris täpselt kirjeldada probleemi Maanteel sõites undamist esineb esisillas minimaalselt.
Foorumis lugesin, et probleem võib esineda vahekastis, või siis vale õli kasutamises sillas. Või tõesti saab pooltelje ots eelnimetatut põhjustada?
Tervitades,
algaja
Foorumis lugesin, et probleem võib esineda vahekastis, või siis vale õli kasutamises sillas. Või tõesti saab pooltelje ots eelnimetatut põhjustada?
Tervitades,
algaja
Viimati muutis MartinH, N Okt 31, 2013 8:14 pm, muudetud 2 korda kokku.
F11, E39
Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Vaata esimese kardaani vahekastipoolset otsa.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Okei, teen seda niipea, kui auto lähedale saan . Võibolla loll küsimus, aga kui eemaldada see esimene kardaan, siis ei liigu auto enam kuskile? Lihtsalt ajutise lahendusena, kuniks asi korda saab, juhul kui võimalik
F11, E39
- Madgangster
- Fitting 38"
- Postitusi: 276
- Liitunud: L Mai 11, 2013 8:55 pm
- Asukoht: pärnumaa
Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
liigub küll aga vahekastile ei ole see heaMartinH kirjutas:Okei, teen seda niipea, kui auto lähedale saan . Võibolla loll küsimus, aga kui eemaldada see esimene kardaan, siis ei liigu auto enam kuskile? Lihtsalt ajutise lahendusena, kuniks asi korda saab, juhul kui võimalik
Eilne on ajalugu, homne on müsteerium, tänane päev on kingitus!
Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Ax kirjutas:Vaata esimese kardaani vahekastipoolset otsa.
Korras oli, ei mingit lõtku.
F11, E39
Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Ilmselt 249 kast,mis on peetis,kui keeramisel kakub. Ja ilma kardaanita sõitmine on väga tervislik antud juhul
Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Ainuke probleem mis ilmneb V8 puhul, kui esimest kardaani pole on see, et suvega on tagumised rehvid veljeni kulunud
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Tänud vastuste eest . Vahekastil oli all läbi sopa lugedes 1/240 kirjas, tähendab see 249 vahekasti? Rohkem nagu ei suutnud esialgu välja lugeda. Esialgu vahetaks esisillas õli ära, äkki on vale õli. Kunagi lugesin foorumist, et Mopar õlid lähevad sisse ning tootekoodid olid ka välja toodud, seda siis esisild, tagasild, vahekast. Otsinguga ei leia ma kahjuks õiget teemat üles, äkki keegi oskab aidata? Ning veel tahaks küsida, et kas 4.0 mootori 242 vahekastid (2hi, 4hi, 4lo) istuvad 1:1 minu V8 alla?
Tänud ette.
Martin
Tänud ette.
Martin
F11, E39
Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
242 saab sinna alla panna. Aga kui mõistliku hinnaga 242 leidmisega raskuseid, tasub ka 231 kaaluda. Erinevuseks on 231 puhul full time ehk lahtise keskdiffriga neliveo puudumine.
Samas päris otse need kastid siiski ei pruugi mätsida. Aga selle kohta kuidas vanast 249-st ja 231st/242st asi kokku ehitatakse on google abiga lihtne ettekujutus saada.
Samas päris otse need kastid siiski ei pruugi mätsida. Aga selle kohta kuidas vanast 249-st ja 231st/242st asi kokku ehitatakse on google abiga lihtne ettekujutus saada.
D4D+R6+V6
Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Korralik lahtikirjutus 249 -> 242/231 kohta siin: http://www.jeepforum.com/forum/f13/tran ... 42-685644/
Sisuliselt 1:1-le päris tõsta ei saa, aga vahetad otsad ära ja siis juba läheb.
Sisuliselt 1:1-le päris tõsta ei saa, aga vahetad otsad ära ja siis juba läheb.
Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Võtsin kardaani alt ära hetkel. Kui kellegil on pakkuda juhuslikult korras viskoga 249 vahekasti siis oleks huvitatud . Või siis oskab keegi öelda, mis hinnaklassi olemasoleva kasti remont võiks minna?
F11, E39
Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Sain enda omale eelmisel nädalal 231 alla viskovigase 249 asemel. Väga rahul tulemusega, nagu uus auto kohe. Ja tagaveolisega on kohati lihtsalt lõbus ka, eriti kruusal.
D4D+R6+V6
Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Kas mineku ja jõuvahe on tunda?TarviR kirjutas:Sain enda omale eelmisel nädalal 231 alla viskovigase 249 asemel. Väga rahul tulemusega, nagu uus auto kohe. Ja tagaveolisega on kohati lihtsalt lõbus ka, eriti kruusal.
Priit
Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Mineku vahet ei oska öelda, 5,9 ajas autot enne maasturi kohta rahuldavalt edasi ja ajab ka nüüd.Priitm kirjutas:Kas mineku ja jõuvahe on tunda?TarviR kirjutas:Sain enda omale eelmisel nädalal 231 alla viskovigase 249 asemel. Väga rahul tulemusega, nagu uus auto kohe. Ja tagaveolisega on kohati lihtsalt lõbus ka, eriti kruusal.
Aga tuntav erinevus on see, et 2wd peal auto veereb lihtsalt palju paremini kui gaasi lahti lased.
No ja järsemas kurvis aga ka otse sõites ei kosta igasugu ebakohaseid hääli auto alt. Seda kaneliveoga.
Ja ei poo. Ja üleüldse on elu nigu lill
Ainus aga on see, et kui enne näitas spido kiirust 31'' rehviga täpselt sama palju, kui Gps, siis nüüd on reaalne kiirus ca 12% suurem, kui näidik näitab.
D4D+R6+V6
Re: Probleem ZJ V8 1993a vahekastiga!
Ei hakanud uut teemat tegema, aga mul tekkis probleem vahekasti vahetamisega. Nimelt uus kast tuli uuema jeepi pealt ning võll mis siseneb käigukasti on vanaga võrreldes lühem:
Kas seda saab kuidagi kergel teel ka ümber visata või tuleb siiski uus vahekast vaadata? Iseenesest ta nagu istub otsa küll, aga kasti simmer ei ulatu selle võlli peale.
Kas seda saab kuidagi kergel teel ka ümber visata või tuleb siiski uus vahekast vaadata? Iseenesest ta nagu istub otsa küll, aga kasti simmer ei ulatu selle võlli peale.
F11, E39