Probleem ZJ V8 1993a tagasillaga?
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: Probleem ZJ V8 1993a vahekastiga!
Võtad vahekasti lahti ja vahetad ära, seesama ots erinev ka 242/231 kastidel. Vahetuse käigus näed ka kastisisu. Kui sinu vana sisu parem tasub ainult visco vahetada, eeldusel, et mõlemad 249 kastid.
Jeep Grand Cherokee 5,2.
242. LSD.
GSM 5076854
242. LSD.
GSM 5076854
Re: Probleem ZJ V8 1993a vahekastiga!
On selle jaoks mingi õpetus ka või võib ilusti poltidest lahti keerata ja midagi laiali ei lenda?
F11, E39
Re: Probleem ZJ V8 1993a vahekastiga!
Siin samas teemas juba kirjas:
Korralik lahtikirjutus 249 -> 242/231 kohta siin: http://www.jeepforum.com/forum/f13/tran ... 42-685644/
Sisuliselt 1:1-le päris tõsta ei saa, aga vahetad otsad ära ja siis juba läheb.
Kui ise ei oska, tean kedagi kes oskab...
Korralik lahtikirjutus 249 -> 242/231 kohta siin: http://www.jeepforum.com/forum/f13/tran ... 42-685644/
Sisuliselt 1:1-le päris tõsta ei saa, aga vahetad otsad ära ja siis juba läheb.
Kui ise ei oska, tean kedagi kes oskab...
Jeep Grand Cherokee 5,2.
242. LSD.
GSM 5076854
242. LSD.
GSM 5076854
Re: Probleem ZJ V8 1993a vahekastiga!
Ma leidsin jah selle lehekülje juba sain vahetatud. aga miskipärast spidokas ei tööta. Proovin homme vana kasti pealt seda kiiruse andurit, ehk hakkab tööle Üritan lähipäevil ka tagasillaõli ning esimese vasaku poolteljeotsa ära vahetada, siis peaks juba enam-vähem olema . Tagasild oleks nagu lukus vahepeal kruusatee peal, asfaldi peal on kiunumine kuulda ainult. Loodan siis et uus Mobil1 LSD õli teeb asja paremaks
F11, E39
Re: Probleem ZJ V8 1993a vahekastiga!
Viskasin endale ka 231 alla , ja vahe on ikka tunda, veereb paremini, liigub paremini! Midagi imeliku ka nimelt 90nega sõites põõrded nüüd mingi 1400 , päris alla kukkusid . Kompuuter näitas ka 10 sajale kui sõita 90ga . Pole enne sellised numbreid näinud!
Priit
Re: Probleem ZJ V8 1993a tagasillaga?
Tere jälle
Ei hakka uut teemat tegema, muutsin vaid pealkirja ära . Aga ma ei tea kas see on probleem või mitte, aga keerates rool põhja vasakule, siis poob ikka, aga kiunuv heli tuleb tagasillast. Kruusateel tehes ümberpööret siis jälgisin tagaratast ning tundub, et tagasild oleks nagu lukus, ometi vahetasin õli ära ning sild ei ole keevitatud lukku. Samas imelik on see, et paremale põhja keerates ei oleks nagu nii suurt poomist. Milles asi?
Tabeli järgi on mul 95 - 95 aasta dana 35, millel peaks lukk olema. Kas selle luku asemel on LSD-d silmas peetud ikkagi?
Ei hakka uut teemat tegema, muutsin vaid pealkirja ära . Aga ma ei tea kas see on probleem või mitte, aga keerates rool põhja vasakule, siis poob ikka, aga kiunuv heli tuleb tagasillast. Kruusateel tehes ümberpööret siis jälgisin tagaratast ning tundub, et tagasild oleks nagu lukus, ometi vahetasin õli ära ning sild ei ole keevitatud lukku. Samas imelik on see, et paremale põhja keerates ei oleks nagu nii suurt poomist. Milles asi?
Tabeli järgi on mul 95 - 95 aasta dana 35, millel peaks lukk olema. Kas selle luku asemel on LSD-d silmas peetud ikkagi?
F11, E39