3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad-KORRAS
Postitatud: E Sept 03, 2012 1:45 pm
Jõudu
Sai siis soetatud endale Grand Cherokee 3.0 CRD. 2500km läbitud, muidu kõik tipp-topp, kuid külmäivitusel kõiguvad tühikäigupöörded ning eraldub sinikashalli suitsu ning seda umbes poole minuti jooksul peale käivitust. Pööretekõikumine vahemikus 500-800p/minutis. Peale minutilist käimist pöörded stabiilsed suitsemist pole, sõidab sujuvalt jne. Soojalt käivitamisel ei esine mingeid probleeme. Käivitumine nii soojalt kui külmalt väga hea, ei vaja pikka käimist, nagu kütus oleks niiöelda alla vajunud.
Niipalu kui siis foorumist olen lugenud kõrvataha pannud, võib olla suitsemise põhjuseks umbes karterituulutus. Lähtuvalt sellest võtsin maha karterituulutuse süsteemis ümarguse musta plastkopsiku (tööpõhimõtelt meenutab separaatorit), see oli kerget õliniiske, õhuvool vaba. Samaaegselt tehtud ka õlivahetus, õhufiltri vahetus. Muutusi polnud. Turbosse suunduv õhutoru sai ka eemaldatud turbo seest kuiv, näpuga katsudes lõtku ei suutnud tunnetada. Läbitud 2000km jooksul vedelike kaudusid märganud ei ole.
Võimalik et klapisääre tihendid lasevad läbi kui ei tahaks nagu uskuda seda, et 6 aasta ja 180 000km need kasutuskõlmatuks oleks muutunud (loodetavasti pole muidugi kõvasti "kuuma" saanud.
Seega tundub, et pöörete kõikumine ja suitsemine tingitud kütusesüsteemist. Mootori tuluke põlema ei jää. Kas WH GC veakoode saab ka kuidagi viisi ise lugeda nagu WJ põlvkonnal?
Võimalik, et probleemiks mõni pihusti või kütusesurve regulaator.
Kütusefiltri ühendusvoolikud olid märjad, pingutusklabrid asendasin uutega. Muutusi polnud. Lähipäevil asendan ka kütusefiltri, kuna hetkel polnud käepärast, siis vaatan uuesti, kas ühendused jäid pidama.
Ühel külmal hommikul (+3 kraadi) veel selline tähelepänek, et käivitumisel hoidis pöördeid ilusti stabiilselt tavapärasest kõrgeml (ca 700-800 p/min), kõikumisi polnud ning suitsemine väga minimaalne.
Võimalik, et on veel midagi, mida koduste vahenditega uurida proovida saab. Kui on ideesid, antke teada.
Kuid ilmselt on vaja mõnda diislitega tegelevasse töökotta (TestRem hetkel mõttes) aeg kirja panna, võib ehk saab diagnostikaga ka American Beauty hakkama.
Olen igatahes avatud soovitustele-kogemustele, mis võiks tuua lahendust antud probleemile.
Sai siis soetatud endale Grand Cherokee 3.0 CRD. 2500km läbitud, muidu kõik tipp-topp, kuid külmäivitusel kõiguvad tühikäigupöörded ning eraldub sinikashalli suitsu ning seda umbes poole minuti jooksul peale käivitust. Pööretekõikumine vahemikus 500-800p/minutis. Peale minutilist käimist pöörded stabiilsed suitsemist pole, sõidab sujuvalt jne. Soojalt käivitamisel ei esine mingeid probleeme. Käivitumine nii soojalt kui külmalt väga hea, ei vaja pikka käimist, nagu kütus oleks niiöelda alla vajunud.
Niipalu kui siis foorumist olen lugenud kõrvataha pannud, võib olla suitsemise põhjuseks umbes karterituulutus. Lähtuvalt sellest võtsin maha karterituulutuse süsteemis ümarguse musta plastkopsiku (tööpõhimõtelt meenutab separaatorit), see oli kerget õliniiske, õhuvool vaba. Samaaegselt tehtud ka õlivahetus, õhufiltri vahetus. Muutusi polnud. Turbosse suunduv õhutoru sai ka eemaldatud turbo seest kuiv, näpuga katsudes lõtku ei suutnud tunnetada. Läbitud 2000km jooksul vedelike kaudusid märganud ei ole.
Võimalik et klapisääre tihendid lasevad läbi kui ei tahaks nagu uskuda seda, et 6 aasta ja 180 000km need kasutuskõlmatuks oleks muutunud (loodetavasti pole muidugi kõvasti "kuuma" saanud.
Seega tundub, et pöörete kõikumine ja suitsemine tingitud kütusesüsteemist. Mootori tuluke põlema ei jää. Kas WH GC veakoode saab ka kuidagi viisi ise lugeda nagu WJ põlvkonnal?
Võimalik, et probleemiks mõni pihusti või kütusesurve regulaator.
Kütusefiltri ühendusvoolikud olid märjad, pingutusklabrid asendasin uutega. Muutusi polnud. Lähipäevil asendan ka kütusefiltri, kuna hetkel polnud käepärast, siis vaatan uuesti, kas ühendused jäid pidama.
Ühel külmal hommikul (+3 kraadi) veel selline tähelepänek, et käivitumisel hoidis pöördeid ilusti stabiilselt tavapärasest kõrgeml (ca 700-800 p/min), kõikumisi polnud ning suitsemine väga minimaalne.
Võimalik, et on veel midagi, mida koduste vahenditega uurida proovida saab. Kui on ideesid, antke teada.
Kuid ilmselt on vaja mõnda diislitega tegelevasse töökotta (TestRem hetkel mõttes) aeg kirja panna, võib ehk saab diagnostikaga ka American Beauty hakkama.
Olen igatahes avatud soovitustele-kogemustele, mis võiks tuua lahendust antud probleemile.