3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad-KORRAS
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
Hetkel seis ikka sama, aga üritan järgmine nädal mõnda töökotta aja panna (eelpool mainitud Lesven või AB) kuna käigukastiõli ning soonrihm ja mingi rullik tahab ka vahetamist. Järgmine nädal tööjuurest puhkus, siis aega rohkem.
Hetkel kahtlustan seda surveregulaatorit aga looame, et järgmine nädal saab targemaks. Ei taha kõhutunde järgi neid pulkasid välja vahetama ka hakata.
Hetkel kahtlustan seda surveregulaatorit aga looame, et järgmine nädal saab targemaks. Ei taha kõhutunde järgi neid pulkasid välja vahetama ka hakata.
Grand Cherokee WH 3.0CRD: veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17 [/i]
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
Kui jutt käib kütuse surveregulaatorist siis kus see asub ja kuidas ta mõjutab tööd ainult tühiäigul. siis peaks olema kogu aeg sama jama ja ka jõudluse kadu olema märgatav? või ma eksin? päris loll ei ole aga selle mootori juurs tõsan käed ülesse, kuna juba ennemgi käis teemast läbi et see on "elektri"mootor
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
ühisanuma surveregulaatoriga siis tegu.
Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
Minu usaldusväärsest allikast on info, et tuksis on eelsüüte küünalde moodul.ahto83 kirjutas:Vaevab sama mure. külmkäivitusega lonkab mootor ja suitseb ka.
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
Kes ja kus see usaldusväärne allikas on? Äkki on ta nõus minu autole pilgu peale viskama.atdoom kirjutas:Minu usaldusväärsest allikast on info, et tuksis on eelsüüte küünalde moodul.ahto83 kirjutas:Vaevab sama mure. külmkäivitusega lonkab mootor ja suitseb ka.
Või saab selle mooduli toimimis ise kuidagi kontrollida.?
Grand Cherokee WH 3.0CRD: veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17 [/i]
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
Helista mulle 56505886Kaku82 kirjutas: Kes ja kus see usaldusväärne allikas on? Äkki on ta nõus minu autole pilgu peale
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
Nii. Sai siis auto juhtme otsa pandud ning hingeelu üle vaadatud. Siinkohal tänud kasutajale "atdoom" kontakti edastamise eest.
Minu autol eelsüüteküünalde juhtmoodul korras, samuti ei näidanud aju, et mõni eelsüüteküünaldest vigane oleks. Ainukesed veakoodid olid üks vigane tagumine parkimisandur (lähema uurimisel tundub, et oma pesast ära liikunud nii, et näeb liistu serva koguaeg) ning katkestus peeglisoojenduse ahelas (märkasin juba varem, et kundepoolne peeglisoojendus ei tööta).
Hetkel sai asi ülevaadatud sõidust tulnud autol. Võimalik, et külma mootoriga näitab viga, kuid ise sügavalt kahtlen selles. Pigem kaldun selle poole, et mehhaaniline probleem: mõni pihusti ei hakka korralikult tööle, võtab õhku vahele kui mootor pikalt seisnud. Järjest rohkem pean ka tõenäolisemaks ühisanuma surveregulaatori viga, millest oli varem juttu (arvatavasti 2,7 ja 3,0 CRD toitesüsteem sarnane ainult et 1 silinder rohkem. Uurin edasi.
Minu autol eelsüüteküünalde juhtmoodul korras, samuti ei näidanud aju, et mõni eelsüüteküünaldest vigane oleks. Ainukesed veakoodid olid üks vigane tagumine parkimisandur (lähema uurimisel tundub, et oma pesast ära liikunud nii, et näeb liistu serva koguaeg) ning katkestus peeglisoojenduse ahelas (märkasin juba varem, et kundepoolne peeglisoojendus ei tööta).
Hetkel sai asi ülevaadatud sõidust tulnud autol. Võimalik, et külma mootoriga näitab viga, kuid ise sügavalt kahtlen selles. Pigem kaldun selle poole, et mehhaaniline probleem: mõni pihusti ei hakka korralikult tööle, võtab õhku vahele kui mootor pikalt seisnud. Järjest rohkem pean ka tõenäolisemaks ühisanuma surveregulaatori viga, millest oli varem juttu (arvatavasti 2,7 ja 3,0 CRD toitesüsteem sarnane ainult et 1 silinder rohkem. Uurin edasi.
Grand Cherokee WH 3.0CRD: veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17 [/i]
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
No pihusti mittekorras töö peaks ju arvuti ära näitama? Ja muuseas - Amserv näiteks lasebki auto õhtul nende juurde jätta, et hommikul külma mootoriga andmeid uurida?
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
Kas teema algataja on leidnud mingeid lahendusi oma probleemile?
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
Huvitaks sama küsimus...ahto83 kirjutas:Kas teema algataja on leidnud mingeid lahendusi oma probleemile?
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
Hetkel seis ikka sama. Pole olnud aega asjaga tõsiselt ka tegeleda. Vahepeal vahetasin küll kütusefiltri, ei muutunud midagi.
Hetkel hommikused külmkäivitused perfektsed kuna väljas öösiti temp. +5 kuni +6. Käivitub paugust, pöörded 800-900 vahel ning ei mingisugust suitsu ega vingu.
Samas tundub mulle, et praeguste õhutemperatuuride juures hoiab pöördeid liiga kõrgel ning liiga kaua. Täpselt aega ei ole võtnud, kuid 1 min kindlasti, kui lasta tühikäigul käia, ning teise minuti jooksul alles hakkab tasapisi langema.
Küll aga probleem sama kui käivitada niiöelda "poolsooja" mootorit. Esinevad samad sümptomid, nagu bensiinimootori puhul mõni silinder jätaks vahele (auto kere vibratsioon, vaikselt liikuma hakkamisel mõni kerge jõnksatus). Kui tõsta pisut pöördeid gaasi pedaaliga, liikumine sujuv.
Plaanis paari nädala pärast Karla Autosse aeg kirja panna.
Hetkel hommikused külmkäivitused perfektsed kuna väljas öösiti temp. +5 kuni +6. Käivitub paugust, pöörded 800-900 vahel ning ei mingisugust suitsu ega vingu.
Samas tundub mulle, et praeguste õhutemperatuuride juures hoiab pöördeid liiga kõrgel ning liiga kaua. Täpselt aega ei ole võtnud, kuid 1 min kindlasti, kui lasta tühikäigul käia, ning teise minuti jooksul alles hakkab tasapisi langema.
Küll aga probleem sama kui käivitada niiöelda "poolsooja" mootorit. Esinevad samad sümptomid, nagu bensiinimootori puhul mõni silinder jätaks vahele (auto kere vibratsioon, vaikselt liikuma hakkamisel mõni kerge jõnksatus). Kui tõsta pisut pöördeid gaasi pedaaliga, liikumine sujuv.
Plaanis paari nädala pärast Karla Autosse aeg kirja panna.
Grand Cherokee WH 3.0CRD: veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17 [/i]
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
nagu ma eelpool kirjutasin olid samad sümptomid 2.7crd mootoril, siis kui ei töödanud korralikult ühisanuma surveregulaator. Lasin ära vahetada ja siiani pole enam seda pöörete kõikumist esinenud.
Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
2.7 ja 3.0 kütusesüsteem on erinev. 3.0 ei ole sellist regulaatorit. see regulaator on 2.0 kuni 2.7 mootoritel MB puhul.
Pihustitega on erinevaid probleeme olnud, kõik need on tulnud umbes 200tuh läbisõidu juures.
Pihustitega on erinevaid probleeme olnud, kõik need on tulnud umbes 200tuh läbisõidu juures.
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020
KAWASAKI Z900 2020
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad-KORRA
Lahenes siis lõpuks minu jaoks see probleem.
Erinevate töökodades sai käidud ning kindlat lahendust pakkuda ei osanud keegi. Silber arvas, et 1 pihusti vigane, vahetame selle ära. Ei muutunud midagi. Leppisin siis olukorraga ning sõitsin niikaua edasi kui hakkas lekkima jahutusradiaator. Kuna uue radika tellimine läks umbes nädala pikkuseks ning asendusauto oli olemas, siis otsustasin kogu sisselaske maha võtta puhastamiseks ning ära vahetada ka õlijahuti tihendid. Huvitavaks läks juba siis kui nägin Swirl klappide ajamimootori hoovad purunenud. Kollektorid sai maha võetud ning pilt oli õudne. Vasakpoolne silindririda Swirli kanaliklapid kinnisesse asendisse kinni paakunud õli-tahmaollust täis, parempoolsel klapid pisut irvakil kuid samamoodi saastunud. Seda saasta oli kohutavalt kuni blokikaane sisselaske klappideni. Puhastamine meeletult räpane töö ning aeganõudev.
Swirli süsteemi otsustasin mitte taastada. Pöördklapid lõhkusin välja, võlliavad keermestasin ning liimiga M10 stopperpolt ette. Swirlimootori jätsin üksi pistiku otsa toimetama, et veakoodi ei tekiks. Ära sai puhastatud ka kogu EGR süsteem kõik sisselaskes olevad andurid. Vahetult drosselklapi ees oli mingi hõõglambi sisu meenutav traatandur, mis samuti kohutavalt mudane ning vaevalt, et korralikult midagi mõõtis.
Läbi sai pestud ka intercooler ning kontrollsurvestamine näitas ühes torus pragusid. Ka see sai remonditud (radiaator.ee)
Katerituulutus, mis ilmselt kogu selle saastumise süüdlaseks on sai ringi tehtud. Õlikogumise paak oli ammu juba vahel kuid nüüd otsustasin suunata gaasid mitte vahetult turbo ette vaid õhufiltri korpusesse vahetult enne filtrit. Pigem hakkan õhufiltrit tihedamini vahetama kui selle puhastamise veel kord peaks ette võtma.
Esimesest hetkes, kui mootor tööle läks oli tunda kui ühtlasel ja rahulikult see töötab. Gaasipedaalile allub väga tundlikult, käivitamisel ei mingit puterdamist, kiirendamisel "musta" peeglist ei märka. Kütusekulu muutust ei oska veel kommenteerida.
Hetkel käib auto nagu "kell"
Erinevate töökodades sai käidud ning kindlat lahendust pakkuda ei osanud keegi. Silber arvas, et 1 pihusti vigane, vahetame selle ära. Ei muutunud midagi. Leppisin siis olukorraga ning sõitsin niikaua edasi kui hakkas lekkima jahutusradiaator. Kuna uue radika tellimine läks umbes nädala pikkuseks ning asendusauto oli olemas, siis otsustasin kogu sisselaske maha võtta puhastamiseks ning ära vahetada ka õlijahuti tihendid. Huvitavaks läks juba siis kui nägin Swirl klappide ajamimootori hoovad purunenud. Kollektorid sai maha võetud ning pilt oli õudne. Vasakpoolne silindririda Swirli kanaliklapid kinnisesse asendisse kinni paakunud õli-tahmaollust täis, parempoolsel klapid pisut irvakil kuid samamoodi saastunud. Seda saasta oli kohutavalt kuni blokikaane sisselaske klappideni. Puhastamine meeletult räpane töö ning aeganõudev.
Swirli süsteemi otsustasin mitte taastada. Pöördklapid lõhkusin välja, võlliavad keermestasin ning liimiga M10 stopperpolt ette. Swirlimootori jätsin üksi pistiku otsa toimetama, et veakoodi ei tekiks. Ära sai puhastatud ka kogu EGR süsteem kõik sisselaskes olevad andurid. Vahetult drosselklapi ees oli mingi hõõglambi sisu meenutav traatandur, mis samuti kohutavalt mudane ning vaevalt, et korralikult midagi mõõtis.
Läbi sai pestud ka intercooler ning kontrollsurvestamine näitas ühes torus pragusid. Ka see sai remonditud (radiaator.ee)
Katerituulutus, mis ilmselt kogu selle saastumise süüdlaseks on sai ringi tehtud. Õlikogumise paak oli ammu juba vahel kuid nüüd otsustasin suunata gaasid mitte vahetult turbo ette vaid õhufiltri korpusesse vahetult enne filtrit. Pigem hakkan õhufiltrit tihedamini vahetama kui selle puhastamise veel kord peaks ette võtma.
Esimesest hetkes, kui mootor tööle läks oli tunda kui ühtlasel ja rahulikult see töötab. Gaasipedaalile allub väga tundlikult, käivitamisel ei mingit puterdamist, kiirendamisel "musta" peeglist ei märka. Kütusekulu muutust ei oska veel kommenteerida.
Hetkel käib auto nagu "kell"
Grand Cherokee WH 3.0CRD: veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17 [/i]