GC 2,7 CRD õlirõhk ???
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: GC 2,7 CRD õlirõhk ???
täna hakkas munu autol õlirõhk trikitama. Nimelt maanteel sõites kuni 80km/h on asi normis aga 100km/h ja peale hakkas näiduk kõikuma ja kohati läks ka nulli. oskab keegi midagi arvata?
Re: GC 2,7 CRD õlirõhk ???
Andur peetis. Pöörded ju tõusevad kogu aeg, seega ka rõhk. Oleks ju loogiline.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
Re: GC 2,7 CRD õlirõhk ???
Täna mõõdeti õlirõhk ära. Tulemus selline, et tühikäigul 1,6bar ja ca 3000 pöörde juures umbes 4bar. Küsiks teadjamatelt, kas need näitajad on normaalsed. Nüüd sai sisse 10w 40 (enne oli 5w 40). Õlirõhu kella osuti on nüüd aga kuidagi eriti kõrgel (üks kriips alla H märgi), see vist pole ka päris normaalne, seega ilmselt ikka andur jukerdab?
Re: GC 2,7 CRD õlirõhk ???
See on täiesti normaalne rõhk. Ära päris tõepähe võta seda seierit salongis.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: GC 2,7 CRD õlirõhk ???
Tere,
Endalgi nüüd sama jama õlirõhuga. Sai soetatud uus andur. Kuid kus see andur täpsemalt asuda võiks?
Ette tänades, Kaarel.
Endalgi nüüd sama jama õlirõhuga. Sai soetatud uus andur. Kuid kus see andur täpsemalt asuda võiks?
Ette tänades, Kaarel.
Re: GC 2,7 CRD õlirõhk ???
turbo ja õhupuhasti vahel ploki küljes, läheb vaja vist nr 27 pikka piip võtit, igalühel seda jälle ei ole
2,7-mel
2,7-mel
Re: GC 2,7 CRD õlirõhk ???
Kui kellelgi vaja , siis mul uus 2,7 -se õlirõhu andur vedeleb kapis! 30.- eest saab soovija endale!
- CayenneTurbo
- Rock Crawler
- Postitusi: 739
- Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm
Re: GC 2,7 CRD õlirõhk ???
Hakkas minulgi õlirõhu näidik naljakaid asju näitama. 5w40 sees ja praeguste kuumade ilmadega võib see suht vedelaks minna. Koormuse all aeglaselt sõites kadus rõhk üldse ära ja check cages tuluke läks põlema. Võttis jahedaks küll alguses, õlitase normis.
2k pöördega kiiremini sõites seier keskel, tühikäigul veerand.
2k pöördega kiiremini sõites seier keskel, tühikäigul veerand.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
- CayenneTurbo
- Rock Crawler
- Postitusi: 739
- Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm
Re: GC 2,7 CRD õlirõhk ???
Õlirõhu andur vahetatud ning ikka sama keiss.
Mis võiks probleemiks olla?
https://youtu.be/wszNRXyhUWM
Mis võiks probleemiks olla?
https://youtu.be/wszNRXyhUWM
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Re: GC 2,7 CRD õlirõhk ???
Mul oli isuzu dmaxil sarnane juhtum. Mõõtsin õlirõhu üle (tühikäigul ja madalatel pööretel polnud normis) ja võtsin kindluse mõttes karteri panni alt ära. Õlivõtturi sõel oli umbes, musti tükke täis. Puhastasin brake cleaneri ja suruõhuga ära. Nüüd normis (sõitnud ca 17000 km peale). Madal oli õlirõhk just alla ca. 1600 rpm-i. Ju oli eelmise omaniku käes õlivahetused ära unustatud
Re: GC 2,7 CRD õlirõhk ???
Kaaperdame teise mehe teema.
Tundub, et mõned pole siiani õlirõhu probleemile jälile saanud. Nii ka mina.
Ehk on kellegil mõni idee või kõlks mida veel proovida. Mul autol mootor tehtud - algul pärast saalede vahetust oli rõhk normis. Küll aga kadus see pärast plokikaanetihendi, hüdratõukurite (INA toodang, mersu originaalid), kolbide ja kolvirõngaste vahetust.
Pump on peale seda 2 korda maha käinud ja mingeid kriipse kraapse kulumist pole. Hr. Põlluste (mersu mootori spets) vaatas oma silmaga pumba üle ja ütles et see nagu uus ja seal küll viga olla ei saa. Et ta on hullemaid näinud ja töötavad.
Kus võiks veel mingi reaalne koht olla, kust rõhk maha jookseb ?
Kui kõvasti peaks saama pumba küljes olevat reduktsiooni klappi suruda ? Kas peaks nii tugev olema, et ei jõuaks üldse käega/kruvikaga lahti suruda ?
Kus peidab ennast TEINE reduktsiooniklapp ?
Hakka või uut mootorit ostma - mõistus otsas.
Inz
Tundub, et mõned pole siiani õlirõhu probleemile jälile saanud. Nii ka mina.
Ehk on kellegil mõni idee või kõlks mida veel proovida. Mul autol mootor tehtud - algul pärast saalede vahetust oli rõhk normis. Küll aga kadus see pärast plokikaanetihendi, hüdratõukurite (INA toodang, mersu originaalid), kolbide ja kolvirõngaste vahetust.
Pump on peale seda 2 korda maha käinud ja mingeid kriipse kraapse kulumist pole. Hr. Põlluste (mersu mootori spets) vaatas oma silmaga pumba üle ja ütles et see nagu uus ja seal küll viga olla ei saa. Et ta on hullemaid näinud ja töötavad.
Kus võiks veel mingi reaalne koht olla, kust rõhk maha jookseb ?
Kui kõvasti peaks saama pumba küljes olevat reduktsiooni klappi suruda ? Kas peaks nii tugev olema, et ei jõuaks üldse käega/kruvikaga lahti suruda ?
Kus peidab ennast TEINE reduktsiooniklapp ?
Hakka või uut mootorit ostma - mõistus otsas.
Inz
- CayenneTurbo
- Rock Crawler
- Postitusi: 739
- Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm
Re: GC 2,7 CRD õlirõhk ???
Mina vahetasin enda mootoril kepsulaagrid ning panin uue õlipumba. Peale seda on probleem kadunud.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Re: GC 2,7 CRD õlirõhk ???
Teist reduktsiooniklappi ei eksisteeri, se klapp on mootori rinnas ja tema eesmärk on õlil lasta mitte alla vajuda.
Kui mootorit vaja võid meilt küsida.
Kui mootorit vaja võid meilt küsida.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: GC 2,7 CRD õlirõhk ???
Oda - sa vahetasid alguses saaled ja siis võtsin uued saaled uuesti lahti kolbide (uued või "uued) vahetuseks?inzzz kirjutas:Kaaperdame teise mehe teema.
Tundub, et mõned pole siiani õlirõhu probleemile jälile saanud. Nii ka mina.
Ehk on kellegil mõni idee või kõlks mida veel proovida. Mul autol mootor tehtud - algul pärast saalede vahetust oli rõhk normis. Küll aga kadus see pärast plokikaanetihendi, hüdratõukurite (INA toodang, mersu originaalid), kolbide ja kolvirõngaste vahetust.
...
Et seal poleks labaselt vändakaelad liiglobedad.
Õli rõhk on ikka kolmiku ja usaldusväärse manomeetriga mõõdetud?
Hüdrotõukurid said ikka tihedalt pesasse?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...