Jeep grand cherokee 3.1 td 2001a. Temperatuuri probleem.
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Jeep grand cherokee 3.1 td 2001a. Temperatuuri probleem.
viga selles, et kui väljas on külm näiteks 15 kraadi, siis tõuseb auto temp. ainult veerandi peale maantee sõidul, ning tuppa jõuab ainult leige õhk. aga kui sõita maastikul või linnas tempokamalt, kus koormus suurem tõuseb ka temperatuur ja kui ei jälgi siis ka üle keskmise kõvasti ehk võib keema minna. autol on vahetatud u 5 kuud tagasi veepump ja termostaat, mitu korda tosooli vahetatud. kuu aega tagasi hakkas mootor töösoojana keema minema kuigi temp.andur seisis ikka veerandi peale, aga kui paisupaagi korki natuke lahti keerata viskas suure survega tosooli välja. ja k.kastil kadus tagumine käik ära. kasti tagumine osa sulas kokku, seega arvan, et surve/keemise tekitaski kast kuna läks kuumaks. kast korras. mootor käis ka lahti ja kõik kaaned survestamises lihvimises ja uued tihendid vahele ja kokku 2 kaant said uute vastu vahetatud kuna olid varem keevitatud. auto sõidab kast töötab, aga persse sooja ikka ei tule ja temp jebib veerandi ja kolmveerandi vahel oleneb kuidas ja kus sõita ja tosooli hais on toas kui sooja keerata. kas äkki on sooja radikas umbes või lekib, või on vale termostaat, või on lihtsalt väga vale auto??
Soendus radikas lekkib kui tosooli magus hais salongis. Originaal radikas on alumiiniumist ning kui mootorit korduvalt keema lastud ja surve sees sõidetud siis tavaliselt lõpetab radikas koostöö.
Radikas ise tilluke 170x230 aga pikkade torudega. Et seda vahetada tuleb eemaldada kogu armatuur ja rooli sammas
Radikas ise tilluke 170x230 aga pikkade torudega. Et seda vahetada tuleb eemaldada kogu armatuur ja rooli sammas
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Aega läheb 1päev kui varem pole teinud ja kui ei lõhu midagi ära .
Kahjuks endal aega pole aga sõber Ahti just tegi enda 3.1 GC soendus radika vahetuse.
Ta arvas et 160eur(2500eeku) eest teeks uuesti sellise töö.
Kui huvi helista 5013868
Kahjuks endal aega pole aga sõber Ahti just tegi enda 3.1 GC soendus radika vahetuse.
Ta arvas et 160eur(2500eeku) eest teeks uuesti sellise töö.
Kui huvi helista 5013868
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Kas see võib olla kindlasti selle viga või võib seal veel olla asju mis sellise jama põhjustavad. pärast raiskan palju raha ei millegi nimel? kas tuleks vahetada ka termostaat, kui juba lahti kuna vahepeal temp. natuke rohkem tõusnud enne kaante vahetust?runn kirjutas:Aega läheb 1päev kui varem pole teinud ja kui ei lõhu midagi ära .
Kahjuks endal aega pole aga sõber Ahti just tegi enda 3.1 GC soendus radika vahetuse.
Ta arvas et 160eur(2500eeku) eest teeks uuesti sellise töö.
Kui huvi helista 5013868
Termostaat tuleks lihtsalt üle kontrollida. Kui pead korralikud ja ees jahutus radikas ei leki ei ole enam muid kohti kust õhk jahutus süsteemi saaks.
Keema minemine seostus sellega et süsteemis leke ja kui jahutus vedelik väljub asendab seda õhk, mis tavaliselt koguneb mootori ülemisse osase ja soenduse radikasse.
4.2 patrolil hea indikaator kui sooja ei tule jahutus vedelik otsas, kohe läheb keema. Mongoolisas oli vastupidi kuuma ei puhu peatus ja vedeliku lisamine.
Lihtne kontroll võta pardatsoki alt polstrid lahti vaata kas on märg ja magus.
Keema minemine seostus sellega et süsteemis leke ja kui jahutus vedelik väljub asendab seda õhk, mis tavaliselt koguneb mootori ülemisse osase ja soenduse radikasse.
4.2 patrolil hea indikaator kui sooja ei tule jahutus vedelik otsas, kohe läheb keema. Mongoolisas oli vastupidi kuuma ei puhu peatus ja vedeliku lisamine.
Lihtne kontroll võta pardatsoki alt polstrid lahti vaata kas on märg ja magus.
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Saab ilma samba maha võtmiseta(rippu laskmiseta) aga...
Igal omad võtted karu tapmiseks
Igal omad võtted karu tapmiseks
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Re: Jeep grand cherokee 3.1 td 2001a. Temperatuuri probleem.
Vaatasin, et siin teemas ka 3,1 td juttu ja uuriks ka natuke selle temperatuuri kohta.
Mul ka 2001a. 3,1td grand cherokee ja ka temperatuuri jama. Temp. seier üle veerandi ei tõuse , ei sõites, ega ka kohapeal töötades. Puhur puhub ainult leiget õhku, soojaks seda küll nimetada ei saa.
Kui kõrgele peab korraliku termostaadiga seier antud isendil tõusma?Antud auto mootorid (kaaned) ka ju nii õrnakesed, et kas on mõtet üldse seda mootorit kuumemaks ajama hakkata, kui ta momendil on.Väike hirm on, et kui vahetan termostaadi ära ja saan mootori temperatuuri normi, siis võivad ju ka kaaned kiiremini pragunema hakkata ja siis tuleb juba suurem töö käsile võtta.
Autole olen 3 kuu jooksul lisanud 0,5 liitrit tosooli.
Survet jahutussüsteemis nagu oleks, aga peabki midagi olema.Sooja mootoriga on lõdvikud küll kangemad kui külmalt, aga minumeelest küll ei tohiks midagi hullu olla.
Mul ka 2001a. 3,1td grand cherokee ja ka temperatuuri jama. Temp. seier üle veerandi ei tõuse , ei sõites, ega ka kohapeal töötades. Puhur puhub ainult leiget õhku, soojaks seda küll nimetada ei saa.
Kui kõrgele peab korraliku termostaadiga seier antud isendil tõusma?Antud auto mootorid (kaaned) ka ju nii õrnakesed, et kas on mõtet üldse seda mootorit kuumemaks ajama hakkata, kui ta momendil on.Väike hirm on, et kui vahetan termostaadi ära ja saan mootori temperatuuri normi, siis võivad ju ka kaaned kiiremini pragunema hakkata ja siis tuleb juba suurem töö käsile võtta.
Autole olen 3 kuu jooksul lisanud 0,5 liitrit tosooli.
Survet jahutussüsteemis nagu oleks, aga peabki midagi olema.Sooja mootoriga on lõdvikud küll kangemad kui külmalt, aga minumeelest küll ei tohiks midagi hullu olla.
Re: Jeep grand cherokee 3.1 td 2001a. Temperatuuri probleem.
Tehase poolt kaasas olevast raamatust tsekkasin kunagi, et kui temp seier on täpselt püsti, on 100 kraadi....ja siis on nende kaanekestega ploki peal veidi kööga kah. Mul ta ka eriti kuuma õhku salongi ei anna ja igaks juhuks ei julge tahta ka .andreo kirjutas:Vaatasin, et siin teemas ka 3,1 td juttu ja uuriks ka natuke selle temperatuuri kohta.
Mul ka 2001a. 3,1td grand cherokee ja ka temperatuuri jama. Temp. seier üle veerandi ei tõuse , ei sõites, ega ka kohapeal töötades. Puhur puhub ainult leiget õhku, soojaks seda küll nimetada ei saa.
Kui kõrgele peab korraliku termostaadiga seier antud isendil tõusma?Antud auto mootorid (kaaned) ka ju nii õrnakesed, et kas on mõtet üldse seda mootorit kuumemaks ajama hakkata, kui ta momendil on.Väike hirm on, et kui vahetan termostaadi ära ja saan mootori temperatuuri normi, siis võivad ju ka kaaned kiiremini pragunema hakkata ja siis tuleb juba suurem töö käsile võtta.
Autole olen 3 kuu jooksul lisanud 0,5 liitrit tosooli.
Survet jahutussüsteemis nagu oleks, aga peabki midagi olema.Sooja mootoriga on lõdvikud küll kangemad kui külmalt, aga minumeelest küll ei tohiks midagi hullu olla.
XC 70
Re: Jeep grand cherokee 3.1 td 2001a. Temperatuuri probleem.
puhvel kirjutas:
Tehase poolt kaasas olevast raamatust tsekkasin kunagi, et kui temp seier on täpselt püsti, on 100 kraadi....ja siis on nende kaanekestega ploki peal veidi kööga kah. Mul ta ka eriti kuuma õhku salongi ei anna ja igaks juhuks ei julge tahta ka .
Siis on targem vist mitte torkida. Olen termostaadi vahetusele pikemalt juba mõelnud, aga selle hirmuga just pole julgend vahetada, et äkki keerab kaaned tuksi.
Re: Jeep grand cherokee 3.1 td 2001a. Temperatuuri probleem.
Muidugi kui täpselt see seier ikka näitab...peaks kuidagi, kuhugi täpsema instrumendi installima ( usaldusväärse ) ja siis talveks vägagi usaldusväärse termostaadi, mis hoiab soovitud tempi ja siis suveks ehk madalama tempiga termostaadi....teooria
XC 70
Re: Jeep grand cherokee 3.1 td 2001a. Temperatuuri probleem.
Lähiajal teen oma trammi peal katse. Vanal trammil tuli tuppa sooja nagu saunas, temp näitas kenasti suts alla poole, nii metsas
kui maanteel.
Nüüd on järgmine samasugune ja vot tuppa sooja ei saa.
Võtan vana mootori pealt termostaadi ja tõstan uuema peale. Näis kas on termostaadi viga või hakkan ka salongi radikat vahetama.
kui maanteel.
Nüüd on järgmine samasugune ja vot tuppa sooja ei saa.
Võtan vana mootori pealt termostaadi ja tõstan uuema peale. Näis kas on termostaadi viga või hakkan ka salongi radikat vahetama.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: Jeep grand cherokee 3.1 td 2001a. Temperatuuri probleem.
Vot see suts alla poole ongi idaalne vist, sest pool peaks sada olema.Ax kirjutas:Lähiajal teen oma trammi peal katse. Vanal trammil tuli tuppa sooja nagu saunas, temp näitas kenasti suts alla poole, nii metsas
kui maanteel.
Nüüd on järgmine samasugune ja vot tuppa sooja ei saa.
Võtan vana mootori pealt termostaadi ja tõstan uuema peale. Näis kas on termostaadi viga või hakkan ka salongi radikat vahetama.
Jätsin täna ringi uhades meelde palju mul nätab, ja näitab suts alla eelmise kriipsu poolest....pole kah kõikse halvem, miskit sooja tuleb.
Sealjuures huvitav, kui mitut erineva temp variandiga neid termostaate üldse saada on ?
Aga kas see järgmine tramm näitab samuti suts alla poole ?
XC 70