Kuhu poole rattaid keerasid ja kuhu poole rattad keerlesid?Ja muide, auto on sõitmiseks ,mitte vigade tagaajamiseks.Tyrk kirjutas:Sai kontrollitud, keerutatud jm asj tehtud(ühest rattast keerasin kõik rattad keerlesid ) . Järeldus, et ilmselt on midagi p....es . Tuleb vist vahekast maha kiskuda ja seda avastama hakata. Oskab keegi soovitada kust sellele osasid otsida. Tekkis ka veel selline küsimus, et kas sinna mõni muu kast ei sobi nagu NP242, sest ma ühel dislat nägin sellise kastiga.
GC pidurdab pöördel
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Mul ka sarnase kirjeldusega mure, aga on asi esimestes ratastes. Nimelt kui on rattaid roolilt täisringi jagu või rohkem välja keeratud, siis nõksutab või rebib keerates ja kui puhas asfalt, siis on kohe vile ka taga. Endale see päris normaalne ei tundu
Tegu WJ Grandiga ja Quadra Track kast. Esivedu rakendub ainult libedal või aeglustiga.
Tegu WJ Grandiga ja Quadra Track kast. Esivedu rakendub ainult libedal või aeglustiga.
Su autol on all 247 vahekast.Sellel kastile läheb spets õli PN: 05016796AA ja teist panna ei tohi ,kastis on gerotor muhv.Kui vahekastis on kett veninud teeb just seda nõksutamist ja väga vedela keti puhul laseb kett raginaga üle hammaste.Aga vile tuleb sul tagumise rehvi alt .Netfish kirjutas:Mul ka sarnase kirjeldusega mure, aga on asi esimestes ratastes. Nimelt kui on rattaid roolilt täisringi jagu või rohkem välja keeratud, siis nõksutab või rebib keerates ja kui puhas asfalt, siis on kohe vile ka taga. Endale see päris normaalne ei tundu
Tegu WJ Grandiga ja Quadra Track kast. Esivedu rakendub ainult libedal või aeglustiga.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Nõksutamise all pean silmas seda, et rattad ei sõida vastavalt keeratud suunale, vaid kisuvad üle külje....noh nagu libedal alajuhitavusega kui keerad rattaid, aga auto ikka otse laseb. Selles suhtes ka ikka peaks vile tulema esirataste alt kui need asftaltil libisevad. Samas on parema esirehvi välimine äär ka tunduvalt rohkem kulunud. Praegu ei meenu kas mõlemale poole keerates teeb täpselt samamoodi, testin ära täna. Sillaregull on igal juhul tehtud suve alguses. Kast on jah 247 ja visko on aasta alguses vahetatud.ibra kirjutas: Su autol on all 247 vahekast.Sellel kastile läheb spets õli PN: 05016796AA ja teist panna ei tohi ,kastis on gerotor muhv.Kui vahekastis on kett veninud teeb just seda nõksutamist ja väga vedela keti puhul laseb kett raginaga üle hammaste.Aga vile tuleb sul tagumise rehvi alt .
Juba tegid ju kindlaks Kui blokeerib, siis on järelikult pekkis. Ajapikku muutuvad nad enamus sellisteks. Kui on hirmus tahtmine remontida ja raha kuhugi matta, siis jõudu. Kui selliste tegevuste vastu huvi ei ole, siis istu autosse ja kasuta seda sihtotstarbeliselt (sõida). Asfaldi peal manööverdamisel jätab väiksed mustad jutid, muud pole häda midagi. Räägin oma kogemuse baasil, mitte ei luuleta sulle.Tyrk kirjutas: Kas ja kuidas on võimalik selle muhvi seisukord kindlaks teha ning kui see on peetis, siis - kas saab, kust saab, mis maksta võib ja kas vahetus on keeruline?
Ja kui ikka pisar kipub silma, et su auto ei ole tehniliselt perfektne, siis lohuta ennast sellega, et maastikul tuleb see ainult kasuks.