GC pidurdab pöördel

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Tyrk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 26
Liitunud: T Juul 06, 2010 12:34 pm
Asukoht: Rakvere v Tallinn

GC pidurdab pöördel

PostitusPostitas Tyrk » L Juul 24, 2010 10:18 pm

Kui vaikse veeremisega pöörad(rattad väljas), siis nagu pidurdab hoo maha. Eelisel autol(Terracan) ku 4WD HI sees oli, siis ka pidurdas ja pöörderaadius muutus suuremaks. Leidsin foorumist ka selle kohta mingit juttu, aga see jäi natuke segaseks(visko sidur ja 12000.- raha jm). Kas nii peab olema või on jälle mingi suurem remont ootamas? Kui mõnel GC spetsil on võimalust ja aega ehk vaataks ja katsuks üle.
Mina olen nii rikas*, et osta odavaid asju.
*loe loll
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5106
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas tarmo » P Juul 25, 2010 8:10 am

Kui keskdiferentsiaal puudub (Terracani 4H) või on lukus, siis see olukord on normaalne.
Soovitan lugeda: http://www.offroad.ee/no1_2001/differ1.php
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700
LC200/V8
tarmo@tkwcy.ee, 526 5874
Tyrk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 26
Liitunud: T Juul 06, 2010 12:34 pm
Asukoht: Rakvere v Tallinn

PostitusPostitas Tyrk » P Juul 25, 2010 3:03 pm

Sorry, ma suhteliselt võhik selles asjas :oops: . Sellest ma saan aru, milleks differ on. Eeldan, et minu GCl on keskdiffer, sest ta ju pidev 4WD(part ja ful time or smth lülitused). Kas eelnevast jutust võib järeldada, et lukk on siis peal ja kastil mingi viga küljes?
Mina olen nii rikas*, et osta odavaid asju.

*loe loll
laurz
Fitting 44"
Postitusi: 446
Liitunud: P Jaan 10, 2010 6:40 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas laurz » P Juul 25, 2010 3:44 pm

Quadra puhul on see täiesti normaalne nähtus,kui õieti aru olen saanud.
Edgar1
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 154
Liitunud: E Aug 13, 2007 11:58 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Edgar1 » P Juul 25, 2010 6:40 pm

Mul GC 94a full 4wd ja keeramisel ei pidurda. Kuidas ta pidurdab kas hakkab pooma? Proovi liivasel pinnal ja vaata mida ühele ja teisele poole keeramisel teeb.
       

Edgar.
58 113 196
laurz
Fitting 44"
Postitusi: 446
Liitunud: P Jaan 10, 2010 6:40 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas laurz » P Juul 25, 2010 9:42 pm

Ilmselt ta mõtlebki pisikesi nõksatusi keeramisel mitte otsest hoo kadumist.Keeramise ajal veab ka sisemine ratas veits kaasa ja tekibki nn poomine.
armiline
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: K Aug 08, 2007 10:10 pm

GC pidurdamisel poob

PostitusPostitas armiline » T Juul 27, 2010 11:14 pm

Sa kontrolli õlid üle. Vahekastis peab olem õige tasapind ja ka õige õli, sildades samuti.
Hiljuti sai ühe Cherokeega sama asja nuputatud ja kogu idu oli õlis.
Lauri.
Tyrk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 26
Liitunud: T Juul 06, 2010 12:34 pm
Asukoht: Rakvere v Tallinn

PostitusPostitas Tyrk » K Juul 28, 2010 8:08 am

Edgar1 kirjutas:Proovi liivasel pinnal ja vaata mida ühele ja teisele poole keeramisel teeb.

Liivasel pinnasel kõik ilus ja tore, aga hoo pidurdab maha ikka. Mis ta muidu tegema peab või ei pea?
armiline kirjutas:Sa kontrolli õlid üle. Vahekastis peab olem õige tasapind ja ka õige õli, sildades samuti.

Seda õlide asja ma ise ka mõtlema jäänud. Kui palju ja mis õli kastis ja sildades käib?
Mina olen nii rikas*, et osta odavaid asju.

*loe loll
Kasutaja avatar
Ergo K
Fitting 38"
Postitusi: 275
Liitunud: L Aug 08, 2009 11:33 am

PostitusPostitas Ergo K » N Juul 29, 2010 12:45 pm

Sildadesse: Castrol SAF XJ 75W-140 kokku 3L (võib puudu jääda)
Esisild 1,2 ja tagasild 1,6-2,2
Käigukasti: "Mopar 4+" /Pennzoil ATF 4+ 5L
Käigukastis ja vahekastis vist sama õli ?!
Jeep GC 4,7 WJ 99a.
Jeep GC 2,7 WJ 02a.
alaverem
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: N Apr 15, 2010 6:14 pm
Asukoht: rakvere
Kontakt:

PostitusPostitas alaverem » L Juul 31, 2010 11:45 pm

Ma arvasin enda grandil(quadra) ka seda ''poomist'' normaalseks, aga järjest enam hakkas tunduma et midagi valesti ja siis tuli ilmsiks et tagumine difffer kinni keevitatud. Mul poos ikka nii kõvasti et väikse hoo pealt jäi seisma ja uuesti liikumise jaoks pidi päris korralikult pedaali muljuma. Suurema hooga keerates oli sinine pilveke ümber ratta. Äkki sul ka kokku keevitatud.
Tyrk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 26
Liitunud: T Juul 06, 2010 12:34 pm
Asukoht: Rakvere v Tallinn

PostitusPostitas Tyrk » E Aug 02, 2010 8:05 am

Ma loodan, et mul ei ole keevitatud. Mul ikka võteb ühe või teise ratta ringi. Aga eks reedel paistab, siis plaanis kasti, sildade õlid jm üle vaadata.
Mina olen nii rikas*, et osta odavaid asju.

*loe loll
Arxs
Fitting 38"
Postitusi: 356
Liitunud: K Mai 21, 2008 8:16 pm
Asukoht: Halinga
Kontakt:

PostitusPostitas Arxs » T Aug 03, 2010 1:38 am

Oli sama viga, keskdiffer oli kinni jooksnud ja välja keerates pidurdas, tagumine sisemine tegi maha ka jäljed nagu ikka. Keevitatud differ taga annab täpselt sama efekti.
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Tyrk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 26
Liitunud: T Juul 06, 2010 12:34 pm
Asukoht: Rakvere v Tallinn

PostitusPostitas Tyrk » T Aug 03, 2010 7:59 am

Arxs kirjutas:Oli sama viga, keskdiffer oli kinni jooksnud ja välja keerates pidurdas,

Minul jälge ei tee. Aga mis ravi on kui keskdiffer kinni?
Mina olen nii rikas*, et osta odavaid asju.

*loe loll
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2784
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas ibra » T Aug 03, 2010 12:56 pm

Tyrk kirjutas:Ma loodan, et mul ei ole keevitatud. Mul ikka võteb ühe või teise ratta ringi. Aga eks reedel paistab, siis plaanis kasti, sildade õlid jm üle vaadata.
Tõsta auto tõstuki peale ja aja rattaid ringi,ning sa saad sealt vastuse kas on differ kinni keevitatud või mida iganes.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Arxs
Fitting 38"
Postitusi: 356
Liitunud: K Mai 21, 2008 8:16 pm
Asukoht: Halinga
Kontakt:

PostitusPostitas Arxs » T Aug 03, 2010 11:42 pm

Tyrk kirjutas:
Arxs kirjutas:Oli sama viga, keskdiffer oli kinni jooksnud ja välja keerates pidurdas,

Minul jälge ei tee. Aga mis ravi on kui keskdiffer kinni?

No ilmselt on midagi kastis sees kinni jooksnud, aga tehase poolt pakuti üheks veaks kiiruseandurid. Keskdiffer lukustub siis, kui kiiruseandurid tunnetavad kiiruse erinevust ees ja taga ning lülitab keskdifri järgi.
Meil ei olnud viga kiiruseanduris ja esindus alles tegeleb probleemiga, sest tehas uut vahekasti ei andnud(hinnaks 115 000.-) ja laseb garantii korras muidugi uurida, mis võib olla veel viga.
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline