Chero 4,0 136kW 91 automaat
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Chero 4,0 136kW 91 automaat
Kas keegi on targematest käinud vaatamas seda Cherokeed??
Käisin täna ise korra piilumas. Nelivedu toimis, kuigi kuidagi raskelt läks sisse (küll ilma raginata), äkki oma saamatus. Karteri põhja all oli õlitilk ja karter ise niiske. Sillad olid ilusasti kuivad. Parema tagumise ratta piduritrummel oli ka kuidagi väga niiske ja määrdunud (palju mansettide komplekt maksab umbes?), mis pole vast väga hull viga. Aeglustiga piitsutasin 2 korda aga vahekasti kett ei andnud endast tunda. Taga vedrulehed on ikka pärsi sirged, kui et mitte öelda kergelt tagurpidi. Esisillas oli mingi õrn kolks - mõni puks. Värv oli metallik roheline ja lakk mõnelt poolt koorunud (originaalvärv vast siis).
Viled - elektriliselt reguleeritavad esisistmed, kesklukk, elektriaknad, püsikiirus jne. - toimisid.
Et meeldis ja tööd ma ei karda, küsimus jääb aga sellel tasandil et kuna esimene maasturi ost siis kas äkki midagi olulist jäi kahesilma vahele?
Äkki keegi viitsib kommentaarida
Käisin täna ise korra piilumas. Nelivedu toimis, kuigi kuidagi raskelt läks sisse (küll ilma raginata), äkki oma saamatus. Karteri põhja all oli õlitilk ja karter ise niiske. Sillad olid ilusasti kuivad. Parema tagumise ratta piduritrummel oli ka kuidagi väga niiske ja määrdunud (palju mansettide komplekt maksab umbes?), mis pole vast väga hull viga. Aeglustiga piitsutasin 2 korda aga vahekasti kett ei andnud endast tunda. Taga vedrulehed on ikka pärsi sirged, kui et mitte öelda kergelt tagurpidi. Esisillas oli mingi õrn kolks - mõni puks. Värv oli metallik roheline ja lakk mõnelt poolt koorunud (originaalvärv vast siis).
Viled - elektriliselt reguleeritavad esisistmed, kesklukk, elektriaknad, püsikiirus jne. - toimisid.
Et meeldis ja tööd ma ei karda, küsimus jääb aga sellel tasandil et kuna esimene maasturi ost siis kas äkki midagi olulist jäi kahesilma vahele?
Äkki keegi viitsib kommentaarida
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Re: Chero 4,0 136kW 91 automaat
Ise ei oska kommenteerida seda kuidagi aga abi leiad selle inimese käest :orejaP kirjutas:Kas keegi on targematest käinud vaatamas seda Cherokeed??
Äkki keegi viitsib kommentaarida
Urvo
5256990
TORKI'st
helista talle ning uuri ja puuri
Viimati muutis toilu, T Aug 12, 2008 12:35 pm, muudetud 1 kord kokku.
Metsas näeme rsk!!!
viis kaks null neli kaks viis kaks
viis kaks null neli kaks viis kaks
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
Konkreetset autot ei oska kommenteerida, aga niipalju küll, et tagapidurisilinder on piisavalt odav (täpselt ei mäleta), et mitte tunda huvi mansettide komplekti vastu. Kooruv lakk on pigem märgiks üle värvitud kohtadest. Vähemalt minu ´93 jeebul koorib lakk neilt detailidelt, mida on värvitud, originaalvärv ja lakk püsib kindlalt peal.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Jeepi soetamisel ei tehta kunagi mingit vigaEt siis täna sai see viga tehtud ja üks 92 aasta hall nelivedu soetatud
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Enesetundele on see tõesti lõbu.
Ettevaatamatust loksutamisest füüsisele väike muhk.
Hääd sõbrad om 1,3l miniautode mootoritega pidasid veidi lollakaks
Pärast tagasihoidlikku sõitu kruusakarjääris vaatasid suurte silmadega.
Hing ihkab kuhugi tõsisemasse kohta aga enne tuleb tagumist otsa veidi kõrgemale saada, kumm juba mõlemaid plastiklaiendeid on jõudnud närida.
On kellelgi pakkuda lisavedrulehte mis sobiks sinna nagu rusikas silma auku. Tõste peaks olema siis stock seadest 2" kõrgem. Rohkem esialgu ei punni.
Ettevaatamatust loksutamisest füüsisele väike muhk.
Hääd sõbrad om 1,3l miniautode mootoritega pidasid veidi lollakaks
Pärast tagasihoidlikku sõitu kruusakarjääris vaatasid suurte silmadega.
Hing ihkab kuhugi tõsisemasse kohta aga enne tuleb tagumist otsa veidi kõrgemale saada, kumm juba mõlemaid plastiklaiendeid on jõudnud närida.
On kellelgi pakkuda lisavedrulehte mis sobiks sinna nagu rusikas silma auku. Tõste peaks olema siis stock seadest 2" kõrgem. Rohkem esialgu ei punni.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
235/75 R15 rehvid all. Vedrulehed ise suht sirged. Eile kui massina diagonaalis rööpasse ajasin siis käisid vastu mõlemalt poolt.
EDIT: tagumised rattad
EDIT: tagumised rattad
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Huvitav... 235/75 15 ei tohiks nagu kuhugi kinni hakata,
mul on endal sama mõõtu BFG AT ja sirged või isegi natuke tagurpidi tagavedrud ja ei hõõru kuskilt
Kas veljed on originaalid sul? Kui mitte, siis vbl on offset väheke liiga väljapoole.
2" tõstega hakkad varsti uut rehvi tahtma, sest see 235/75 tundub seal liiga väike
zum
mul on endal sama mõõtu BFG AT ja sirged või isegi natuke tagurpidi tagavedrud ja ei hõõru kuskilt
Kas veljed on originaalid sul? Kui mitte, siis vbl on offset väheke liiga väljapoole.
2" tõstega hakkad varsti uut rehvi tahtma, sest see 235/75 tundub seal liiga väike
zum
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
See on hea, et välja ulatuvad. Ilmselt velg laiem ja offset ka suurem. Järelikult saad ka suurema rehvi alla panna, ilma et tagavedrusse kinni hakkab ja esimesi lääbasid rattaid välja pöörates lihvib.
Pane 32" ja mine omakandimehe Urvo juurde, ta näitab, mida kõike veel 4,0-ga teha saab
Ahjaa, vedrud, et need rehvi lahedalt alla saada, saad minu käest.
Pane 32" ja mine omakandimehe Urvo juurde, ta näitab, mida kõike veel 4,0-ga teha saab
Ahjaa, vedrud, et need rehvi lahedalt alla saada, saad minu käest.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Püha jeerum, selles foorumis ei saa ju oma arvutist pilt upida - või on miski mul kahesilma vahele jäänud. Kusagilt meenub, et pead kuhugi enne ülesse laadima ja siis linkima. Või on muud moodust ka?
Muidu ikka on jäänud fotoka ette, seega saab näidata ka.
Muidu ikka on jäänud fotoka ette, seega saab näidata ka.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW