Ma just mõtlen mootor ja selle sisemust ! Ise olen aku täitsa tühjaks käianud siis küll pole mingeid koode visanud!agent007 kirjutas:Kui aku juba tühjem käiamisest siis hakkab igasugu huvitavaid koode genereerima.jeeps kirjutas:Ei usu mina , et mootori viga .See 2,7 on on suht pommikindel, Arvan,et pead korralikult veakoode vaatama
Mure GC 2,7 CRD-ga
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Jeep
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Tõmba pihusti mutter lahti mõned tiirud. Vaata kas hakkab üldse kütet tulema?
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Oled ise proovinud nii? Käitamise ajal sealt küll tilkagi kätte ei saa. Ja kui seal küte on siis läheks käima juba? Või mis sa arvad??agent007 kirjutas:Tõmba pihusti mutter lahti mõned tiirud. Vaata kas hakkab üldse kütet tulema?
Jeep
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Proovisin eetrit anda hakkas lubama aga käima ei läinud, kui auto kuhugi soojemasse saan siis pihustid maha ja kontrolli.
Jeep GrandCherokee WJ 2,7CRD
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Eetriga ära jama. ÄRA KASUTA, soe soovitus. Ma panin ka, lõi turbo juures selle turbost väljuva plastiku tükkideks. Kui panna siis hästi törts kollektori ja intercooleri lõdvik eemaldades. Kas tagasivoolu mõõtsid pihustitel, mis tulemused olid? Kui ise teed, kui lased teha siis pole vahet...GregorP kirjutas:Proovisin eetrit anda hakkas lubama aga käima ei läinud, kui auto kuhugi soojemasse saan siis pihustid maha ja kontrolli.
Tseki seda kuidas ma tegin kiiresti testimiseks asja: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?p=306668#p306668
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
See oli mul teada et 3. pihusi oli mineku äärel juu ta siis lõpuks läks ka, aga kohe kui auto varjualla saan hakkan asja lähemalt uurima.
Jeep GrandCherokee WJ 2,7CRD
-
- Zootramm
- Postitusi: 718
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Mulle on mulje jäänud, et osad WJ masinad (k.a. minu oma) ei näitagi veakoode võtmetrikiga. Kuskil teemas on juttu ka olnud.GregorP kirjutas:Naljakas ongi, et ei ole mingeid veakoode
Alustaksin enne loomkatseid sellest, et laseksin kusagil diagnostikas kaabli taha panna.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Näitab ikka, kui on näidata!margus61 kirjutas:Mulle on mulje jäänud, et osad WJ masinad (k.a. minu oma) ei näitagi veakoode võtmetrikiga. Kuskil teemas on juttu ka olnud.GregorP kirjutas:Naljakas ongi, et ei ole mingeid veakoode
Alustaksin enne loomkatseid sellest, et laseksin kusagil diagnostikas kaabli taha panna.
Jeep
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Latist peab pihustile rõhk peale tulema kohe, kui mootor ringi käima hakkab. Pihustamine algab (ehk siolenoide hakatakse avama) alles siis, kui anumasurve on piisav. Kuniks rõhku pole, jäävad pihustid suletuks. Aga õnnetuseks seda ka ei öelda ja veakoodi ei pruugi ka jääda.jeeps kirjutas:...
Käitamise ajal sealt küll tilkagi kätte ei saa. Ja kui seal küte on siis läheks käima juba? Või mis sa arvad??
Kas auto mootori pöörlemist näeb? Kas rõhk latis on piisav (ma ei tea Jeepi läviväärtust)?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Pead ei anna aga latist ei tule küte enne pihustini kui Latis on surve 28 mpa!v6sa kirjutas:Latist peab pihustile rõhk peale tulema kohe, kui mootor ringi käima hakkab. Pihustamine algab (ehk siolenoide hakatakse avama) alles siis, kui anumasurve on piisav. Kuniks rõhku pole, jäävad pihustid suletuks. Aga õnnetuseks seda ka ei öelda ja veakoodi ei pruugi ka jääda.jeeps kirjutas:...
Käitamise ajal sealt küll tilkagi kätte ei saa. Ja kui seal küte on siis läheks käima juba? Või mis sa arvad??
Kas auto mootori pöörlemist näeb? Kas rõhk latis on piisav (ma ei tea Jeepi läviväärtust)?
Jeep
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
jeeps kirjutas:Pead ei anna aga latist ei tule küte enne pihustini kui Latis on surve 28 mpa!v6sa kirjutas:Latist peab pihustile rõhk peale tulema kohe, kui mootor ringi käima hakkab. Pihustamine algab (ehk siolenoide hakatakse avama) alles siis, kui anumasurve on piisav. Kuniks rõhku pole, jäävad pihustid suletuks. Aga õnnetuseks seda ka ei öelda ja veakoodi ei pruugi ka jääda.jeeps kirjutas:...
Käitamise ajal sealt küll tilkagi kätte ei saa. Ja kui seal küte on siis läheks käima juba? Või mis sa arvad??
Kas auto mootori pöörlemist näeb? Kas rõhk latis on piisav (ma ei tea Jeepi läviväärtust)?
Kuidas see võimalik on? latt on ju lihtsalt anum (ühisanum), pihustitorus on rõhk sama mis latis, seda ei piira midagi.
Enamus common rail diislite puhul on kütuserõhk tühikäigul umbes 180 ja 300 bar-i vahel.
Kui keerata pihusti toru lahti, siis peab sealt kütet pritsime kohe peale starteri andmist.
Viimati muutis laf1247, E Dets 01, 2014 7:53 pm, muudetud 1 kord kokku.
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020
KAWASAKI Z900 2020
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Ei ole lihtsalt anum! Jeebil on radika poolses otsas rõhuandur ja salongipoolses otsas rõhuklapp mis reguleerib survet! Ja kui see klapp kinni on siis ei tule pihusti torru ühtegi tilka kütet!
Jeep
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
jeeps kirjutas:Ei ole lihtsalt anum! Jeebil on radika poolses otsas rõhuandur ja salongipoolses otsas rõhuklapp mis reguleerib survet! Ja kui see klapp kinni on siis ei tule pihusti torru ühtegi tilka kütet!
EI.
Siis kui see regulaator lati tagumises otsas lekib, pääseb osa kütusest tagasivoolu (rõhk latis langeb).
Kui regulaator oleks kinni 100% siis läheks rõhk latis lubatust suuremaks.
Pihustitorudes on surve sama mis latis.
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020
KAWASAKI Z900 2020