Nujah, ostsin miski mehhikos taastatud karbi .... sai kohe veits peale keeratud.zilliver kirjutas:Karpi vahest kannatab peale keerata kui seda õigesti teha, samas on need autod juba nii vanad, et kas seda on juba varem tehtud ja ainuke variant on uuega asendada.
WJ rooli ja sildade tuunimine
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: WJ rooli ja sildade tuunimine
XC 70
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 156
- Liitunud: N Juun 02, 2005 2:45 pm
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: WJ rooli ja sildade tuunimine
Roolikarpide pealekeeramisega on sihuke jama, et karbil kuluvad teo sooned ja hambad kõige rohkem ühest kohast, sellest asendist kus rattad sirged on. Põhjus on lihtne, auto sõidab enamasti sirgelt ja kuulid liiguvad kruvi soontes väikeses vahemikus. Kui nüüd selles asendis roolile lõtk tekib siis saab lõtku vähemaks peale keeramisega. Paraku on ülejäänud osa kruvist vähem kulunud ja kui karpi on peale keeratud siis rooli keerates ülejäänud vahemik hakkab pooma. Loomulikult kuluvad koos kruviga ka kuulid ja peale keeramine kompenseerib just kuulide kulumist aga tihtipeale keeratakse peale just rooli sirge asendi põhjal. Tulemuseks nõuab rooli keeramine eri asendites erinevat jõudu ja see tekitab mulje kus rool poob või auto ujub.
Mis puutub WJ ujumisse siis olen sõitnud umbes 20 isendiga, seda küll lühiajaliselt testisõiduks. Nad kõik on ujunud, mõni vähem, mõni rohkem ja pole mina veel kohanud sellist millel trassil rahulikult kahe sõrmega rooli saks hoida. Tallinna tänavatel kus augu lapi lappi on paar korda lapitud on pehme ja lödi autoga jälle väga hea sõita. Hetkel üritan autot just selliseks saada millel sillaosad liiguvad tihkelt ja vedrud annavad pehmust. Arvatavasti pärast kulutusi kokku lüües kirun ja vannun, et oleks pidanud WK-ga edasi sõitma aga ma arvan, et WJ on piisavalt väärt auto proovimiseks.
Mis puutub WJ ujumisse siis olen sõitnud umbes 20 isendiga, seda küll lühiajaliselt testisõiduks. Nad kõik on ujunud, mõni vähem, mõni rohkem ja pole mina veel kohanud sellist millel trassil rahulikult kahe sõrmega rooli saks hoida. Tallinna tänavatel kus augu lapi lappi on paar korda lapitud on pehme ja lödi autoga jälle väga hea sõita. Hetkel üritan autot just selliseks saada millel sillaosad liiguvad tihkelt ja vedrud annavad pehmust. Arvatavasti pärast kulutusi kokku lüües kirun ja vannun, et oleks pidanud WK-ga edasi sõitma aga ma arvan, et WJ on piisavalt väärt auto proovimiseks.
Viimati muutis kaido, R Veebr 22, 2019 12:48 am, muudetud 1 kord kokku.
2.7 CRD P0702 veakoodi põhjused ja ülevaade kulissist http://www.jeepswj.com
- CayenneTurbo
- Rock Crawler
- Postitusi: 740
- Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm
Re: WJ rooli ja sildade tuunimine
Eks iga autoga hävib
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Re: WJ rooli ja sildade tuunimine
Peaks juba huvi pärast laskma Kaidol oma grandiga sõita. Ostes lasin umbes 4a tagasi Carservises õõtsade ja stabika puksid polyde vastu vahetada. Auto sõidab teel otse, ei pea suunda korrigeerima. Rool ei käi raskelt.
Tarmo
jeep wj 4.7ho
jeep wj 4.7ho
- grandtohv
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 168
- Liitunud: R Mai 27, 2016 11:53 am
- Asukoht: Espoo/Kilingi-Nõmme
Re: WJ rooli ja sildade tuunimine
Teema algatajal tõesti suured nõudmised wj-ist. Ega see pill mingi S-audi või vastav pole,et maanteel kahe näpuga kruiisida. Tegemist on ikkagi roolikarbi ja talasildadega liikuriga.
Võib olla minu nõudmised pole nii suured aga enda wj-ga lasen 2,5 näpuga vabalt . 31,5" ratas,umbes 3" tõstet,originaal õõtsad,roolikarp kergelt peale keeratud ja kõik puksid polyd(28tk) mis tegid selle asja ikka kordades tummisemaks kui kummi puksiga oli. Minu kogemus ,minu arvamus!
Võib olla minu nõudmised pole nii suured aga enda wj-ga lasen 2,5 näpuga vabalt . 31,5" ratas,umbes 3" tõstet,originaal õõtsad,roolikarp kergelt peale keeratud ja kõik puksid polyd(28tk) mis tegid selle asja ikka kordades tummisemaks kui kummi puksiga oli. Minu kogemus ,minu arvamus!
97a V70 AWD
97a ZJ V8
15a D-max
16a S-max AWD
...lihtsalt peab rohkem kui üks ratas vedama
Kes pärast naerab...naerab metsas!
97a ZJ V8
15a D-max
16a S-max AWD
...lihtsalt peab rohkem kui üks ratas vedama
Kes pärast naerab...naerab metsas!
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 156
- Liitunud: N Juun 02, 2005 2:45 pm
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: WJ rooli ja sildade tuunimine
Mingit ringraja masinat Grandist loomulikult ei saa ja see pole ka eesmärk. Polydele üleminek annab loomulikult palju juurde, olen ise samuti selle vahetuse ette võtnud ja juhitavus paranes märgatavalt. Paraku jääb polydega soovitust tsipa puudu ja seda ma üritangi Johnnydega paremaks teha. Hetkel on autol on kõik polyd, Bilsteini amordid, tavavedrud ja originaalmõõdus rehv all.
Tellisin netist tähtsamad asjad ära, praeguseks on enamus vidinatest kohale jõudnud ja nädala-paari pärast saab ehk aega, et vahetama hakata. Eks pärast muljetan kas auto sai halb või hea.
Tellisin netist tähtsamad asjad ära, praeguseks on enamus vidinatest kohale jõudnud ja nädala-paari pärast saab ehk aega, et vahetama hakata. Eks pärast muljetan kas auto sai halb või hea.
2.7 CRD P0702 veakoodi põhjused ja ülevaade kulissist http://www.jeepswj.com
- grandtohv
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 168
- Liitunud: R Mai 27, 2016 11:53 am
- Asukoht: Espoo/Kilingi-Nõmme
Re: WJ rooli ja sildade tuunimine
Kui kannid küljes...tulen proovimakaido kirjutas:Mingit ringraja masinat Grandist loomulikult ei saa ja see pole ka eesmärk. Polydele üleminek annab loomulikult palju juurde, olen ise samuti selle vahetuse ette võtnud ja juhitavus paranes märgatavalt. Paraku jääb polydega soovitust tsipa puudu ja seda ma üritangi Johnnydega paremaks teha. Hetkel on autol on kõik polyd, Bilsteini amordid, tavavedrud ja originaalmõõdus rehv all.
Tellisin netist tähtsamad asjad ära, praeguseks on enamus vidinatest kohale jõudnud ja nädala-paari pärast saab ehk aega, et vahetama hakata. Eks pärast muljetan kas auto sai halb või hea.
97a V70 AWD
97a ZJ V8
15a D-max
16a S-max AWD
...lihtsalt peab rohkem kui üks ratas vedama
Kes pärast naerab...naerab metsas!
97a ZJ V8
15a D-max
16a S-max AWD
...lihtsalt peab rohkem kui üks ratas vedama
Kes pärast naerab...naerab metsas!
Re: WJ rooli ja sildade tuunimine
Täpselt sama arvamus.Vahetasin oma masinal kõik stabika puksid,kondid,sarniirid,õõtsad ja uued bumerangi puksid sisse,keerasin roolikarbist loksu ära ja auto on väga stabiilne ega uju tee peal,võrreldes mis ta enne oli.Hendri kirjutas:Mind huvitab sedapidine asi, et kui suur see "ujumine" või vajalik korrigeerimine Sul maanteel on? Mul täiesti orig seades WJ ja no ma ei kurda küll absoluutselt millegi üle... olen mina vähenõudlik või on auto teistmoodi? Muidugi pole erinevaid WJ proovinud, aga mõistagi teatud "vedelus" erinevates olukordades on ju paratamatu ja uue sõiduauto omadusi ta pakkuda ei saagi, aga krt selliste kaigaste idee peale tundub küll, et asi on juba maru käest ära.
Niiet järeldus tuleb teha sellest,et kui teil auto ujub,siis tehke korda kvaliteetsete osadega ja pole probleemi.
Kui teile ei meeldi et jeep kõigub maastikul siis ostke mingi muu auto.
UAZ 315126 -KOLL-
- CayenneTurbo
- Rock Crawler
- Postitusi: 740
- Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm
Re: WJ rooli ja sildade tuunimine
Said roolikarbi kätte juba?
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 156
- Liitunud: N Juun 02, 2005 2:45 pm
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: WJ rooli ja sildade tuunimine
Täpselt seda ma teengi, auto korda kvaliteetsete osadega. Lihtsalt minu valitud osad on tiba kvaliteetsemad kui tavaliselt autole pannakse.4xpriit kirjutas: Niiet järeldus tuleb teha sellest,et kui teil auto ujub,siis tehke korda kvaliteetsete osadega ja pole probleemi.
Kui teile ei meeldi et jeep kõigub maastikul siis ostke mingi muu auto.
Pole mõtet ajada segamini ujumist, lödisust ja kõikumist. Kui tahaksin mõnda jäika ja hästijuhitavat tänavasõidu punni siis selle ka ostaksin. Praegu on küsimus selles mida teha WJ-ga ujumise minimaliseerimiseks.
Roolikarp on ammu käes aga külge pole veel pannud. Hetkel on autol sillad alt ära ja põhjahooldus pooleli, põhi on värvitud aga raami augud on veel kinni panemata. Auto põhi on roostevaba ja tahaks, et see meie talvedega võimalikult kauaks ka nii jääks. Kui hästi läheb siis nädala lõpu poole ehk jõuan hakata kõike kokku panema.CayenneTurbo kirjutas: Said roolikarbi kätte juba?
2.7 CRD P0702 veakoodi põhjused ja ülevaade kulissist http://www.jeepswj.com
Re: WJ rooli ja sildade tuunimine
Mis need peamised argumendid/põhjused/vajadused olid, et WK-lt tagasi WJ peale istusid?kaido kirjutas: Arvatavasti pärast kulutusi kokku lüües kirun ja vannun, et oleks pidanud WK-ga edasi sõitma aga ma arvan, et WJ on piisavalt väärt auto proovimiseks.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 156
- Liitunud: N Juun 02, 2005 2:45 pm
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: WJ rooli ja sildade tuunimine
WK väljast tundub suur aga seest on üllatavalt väike tehtud. Kui esiistmed heale kaugusele panna siis taga lastetoolidega läheb kitsaks. Lisaks kipuvad kõrvalistujad autosse istusel põlvi ära lööma, üks paha nurk on armatuuril mille vastu esimest korda autosse istujad alati põle valusalt ära löövad. Metsa vahele pole samuti temaga asja. WJ istmed on pehmemad-mugavamad ja nupud-kangid mulle käepärasemd, seest suurem.
Iseenesest sõita on ok ja auto ei lagune, ei kolise ega nagise, 70k läbisõidu ja paari aasta jooksul vahetanud paar kulosa esisillas, 2 korda abs andurit ja ühe parkimisanduri. Lisaks muidugi tavahooldus - õlid ja filtrid regulaarselt. Paari koha peal on tiba roostet tulnud.
Iseenesest sõita on ok ja auto ei lagune, ei kolise ega nagise, 70k läbisõidu ja paari aasta jooksul vahetanud paar kulosa esisillas, 2 korda abs andurit ja ühe parkimisanduri. Lisaks muidugi tavahooldus - õlid ja filtrid regulaarselt. Paari koha peal on tiba roostet tulnud.
2.7 CRD P0702 veakoodi põhjused ja ülevaade kulissist http://www.jeepswj.com